Page 2 of 2
Re: IS300 - zapowietrzony układ chlodzenia??
Posted: 20 Dec 2012, o 11:08
by Lukas
Oj Mario, musi się coś dziać na forum
Fakt można spróbować z tym płukaniem ale teraz aura nie za bardzo sprzyja. Nie mam zaplecza gdzie mógłbym coś takiego zrobić.
Chyba będę musiał poczekać na jakąś dodatnią temperaturę.
Re: IS300 - zapowietrzony układ chlodzenia??
Posted: 20 Dec 2012, o 16:31
by Pawełn
maniek_ls400 wrote: ...a ja podałem jednemu z kolegów rozwiązanie na ten problem - płukanie nagrzewnicy - zadziałało.
Potwierdzam
Lukas wrote:... Rano -11, odpaliłem żeby chwilę pochodził przed wyjazdem ( z 10min ) po ruszeniu wskazówka temperatury na 2 kresce.
Po przejechaniu 3-4km temp w połowie, ustawiona temp 26 stopni a z nawiewów wieje letnie powietrze.
Mój dość często nocuje na dworzu, przy -10 na zewnątrz bez żadnego rozgrzewania na postoju po ok. 2 km jazdy leci ciepłe powietrze

A najfajniejsze tu jest to że po ustawieniu pokręteł na auto i nastawie temp. np. 22 stopnie, ogrzewanie budzi się do życia dopiero po osiągnięciu pewnej temp., u mnie właśnie po tych ok. 2 km jazdy i wcześniej nie warczy niepotrzebnie i nie wieje mocno zimnym.
A tak miałem właśnie wcześniej w camry IV gen. co w ogóle mi sie nie podobało i musiałem wyłączać tryb auto.
Re: IS300 - zapowietrzony układ chlodzenia??
Posted: 20 Dec 2012, o 17:22
by klexus
Pawełn wrote:maniek_ls400 wrote: ...a ja podałem jednemu z kolegów rozwiązanie na ten problem - płukanie nagrzewnicy - zadziałało.
Potwierdzam
Lukas wrote:... Rano -11, odpaliłem żeby chwilę pochodził przed wyjazdem ( z 10min ) po ruszeniu wskazówka temperatury na 2 kresce.
Po przejechaniu 3-4km temp w połowie, ustawiona temp 26 stopni a z nawiewów wieje letnie powietrze.
Mój dość często nocuje na dworzu, przy -10 na zewnątrz bez żadnego rozgrzewania na postoju po ok. 2 km jazdy leci ciepłe powietrze

A najfajniejsze tu jest to że po ustawieniu pokręteł na auto i nastawie temp. np. 22 stopnie, ogrzewanie budzi się do życia dopiero po osiągnięciu pewnej temp., u mnie właśnie po tych ok. 2 km jazdy i wcześniej nie warczy niepotrzebnie i nie wieje mocno zimnym.
A tak miałem właśnie wcześniej w camry IV gen. co w ogóle mi sie nie podobało i musiałem wyłączać tryb auto.
NA DWORZU
http://slowodnia.wordpress.com/2012/01/ ... na-dworzu/
Re: IS300 - zapowietrzony układ chlodzenia??
Posted: 20 Dec 2012, o 21:19
by Pawełn
klexus wrote:Pawełn wrote:maniek_ls400 wrote: ...a ja podałem jednemu z kolegów rozwiązanie na ten problem - płukanie nagrzewnicy - zadziałało.
Potwierdzam
Lukas wrote:... Rano -11, odpaliłem żeby chwilę pochodził przed wyjazdem ( z 10min ) po ruszeniu wskazówka temperatury na 2 kresce.
Po przejechaniu 3-4km temp w połowie, ustawiona temp 26 stopni a z nawiewów wieje letnie powietrze.
Mój dość często nocuje na dworzu, przy -10 na zewnątrz bez żadnego rozgrzewania na postoju po ok. 2 km jazdy leci ciepłe powietrze

A najfajniejsze tu jest to że po ustawieniu pokręteł na auto i nastawie temp. np. 22 stopnie, ogrzewanie budzi się do życia dopiero po osiągnięciu pewnej temp., u mnie właśnie po tych ok. 2 km jazdy i wcześniej nie warczy niepotrzebnie i nie wieje mocno zimnym.
A tak miałem właśnie wcześniej w camry IV gen. co w ogóle mi sie nie podobało i musiałem wyłączać tryb auto.
NA DWORZU
http://slowodnia.wordpress.com/2012/01/ ... na-dworzu/
Racja, tak to jest jak skończyło się wszystkie szkoły podstawowe a później się udziela...

Re: IS300 - zapowietrzony układ chlodzenia??
Posted: 7 Nov 2015, o 20:58
by brodi
Wiem, że wątek stary, ale może kiedyś komuś się przyda ta wiedza, mianowicie na jakimś amerykańskim forum doszperałem się info, że przyczyną słabego grzania może być nawet ciut za mały poziom wody i tak było u mnie, pół szklanki i grzanie wróciło do normy:) aż brzmi niesamowicie