Page 2 of 3
Re: [IS 350] Początek przeróbek... 1.Jakie ET felg??
Posted: 31 Jan 2013, o 21:55
by ledziu
dzymek27 wrote:A na takim gwincie auto robi się bardzo twarde ?? Bo nie chce robić jakiegoś hardcoru
W gwintach tych takich lajtowych cały pic polega na ustawach czyli możliwościach dostosowania do własnych potrzeb.
Niestety nie które nie nadają się do normalnej jazdy ponieważ nawet przy opcji street są mega twarde co jest kwestią zakresu ustawień.
O K-Sport słyszałem raczej kiepskie opinie chociaż nigdy na nich nie jeździłem.
Osobiście preferuje najpierw jazdę próbna a później zakup ponieważ kupowanie z opisów już trzy razy mi nie wyszło i kaska

Re: [IS 350] Początek przeróbek... 1.Jakie ET felg??
Posted: 31 Jan 2013, o 21:59
by dolina
dzymek, poleciała prywatna wiadomosc
Re: [IS 350] Początek przeróbek... 1.Jakie ET felg??
Posted: 31 Jan 2013, o 22:53
by dzymek27
Szczerze mówiąc to nie miałem jeszcze auta z gwintem...Właśnie tego się obawiam że jak zapodam gwint do tego rozpórki itp to że z auta może zrobić się taczka... I dla tego też myślałem nie nad gwintem tylko oryginałem F-sport. Puki co szukam patrze i jak widać zasięgam opini:)
Re: [IS 350] Początek przeróbek... 1.Jakie ET felg??
Posted: 1 Feb 2013, o 01:04
by luxus
Ja polecam Teina SS bardzo szeroka regulacja twardości na pewno znajdziesz "złoty środek"...
Re: [IS 350] Początek przeróbek... 1.Jakie ET felg??
Posted: 1 Feb 2013, o 02:08
by Ralfx
teina można podłączyć pod edfc i sobie regulować siłe tłumienia z wewnątrz auta

więc propozycja dobra
Re: [IS 350] Początek przeróbek... 1.Jakie ET felg??
Posted: 1 Feb 2013, o 10:57
by ledziu
Ralfx wrote:teina można podłączyć pod edfc i sobie regulować siłe tłumienia z wewnątrz auta

więc propozycja dobra
Wczoraj jeździłem zawiasie Tein z regulacją. Bawiliśmy sie sterowaniem tak trochę lipa, taki bajer żeby parę złoty wyrwać. Nie długo sprawdzimy je na torze to może coś więcej się odczuje.
Re: [IS 350] Początek przeróbek... 1.Jakie ET felg??
Posted: 1 Feb 2013, o 14:22
by dS
System EDFC można podłączyć nie tylko w Teinie. Wielostopniowa regulacja twardości to też nie żaden wielki paten bo w wielu gwintach on występuje. Minusem Teina SS jest mała regulacja wysokości. U siebie mam skręcony gdzieś tak na 4/5 i do szurania miska jeszcze mi daleko. Ty Ralf swoje D2 skręciłeś na 3/4 i nie byłeś w stanie wyjechać z warsztatu.
Re: [IS 350] Początek przeróbek... 1.Jakie ET felg??
Posted: 1 Feb 2013, o 15:23
by luxus
ds ja wlaśnie nie mogę zrozumiec dlaczego twój is za przeproszeniem stoi jak koń?? Masz gwinta a samochód ma lęk wysokości??? U mnie np z tyłu była cała opona schowana w nadkolu przy 225/40r18 więc nie rozumiem czemu twierdzisz że jest mały zakres regulacji????
Re: [IS 350] Początek przeróbek... 1.Jakie ET felg??
Posted: 3 Feb 2013, o 10:39
by dS
bo jak zjadę niżej to nie wjadę do garażu bo muszę pokonać krawężnik

jest to pewien kompromis między wysokością a właściwościami użytkowymi.
Re: [IS 350] Początek przeróbek... 1.Jakie ET felg??
Posted: 3 Feb 2013, o 10:49
by luxus
To dlaczego piszesz, że minusem Teina jest mały zakres regulacji wysokości????