Page 2 of 2

Re: Sterowanie łopatkami A650E

Posted: 21 Aug 2013, o 21:05
by michuu
luxus wrote:sory ręcznie zmienisz na 1 tzn L ale guzikami na kierze maksymalnie zredukujesz do 2...
pozycja L daje tylko 1 bieg? Muszę sprawdzić, nie wiem czemu wydawało mi się że to ograniczenie do 2 biegu...

PS Jednak faktycznie, patrząc na prędkości dozwolone, to jest tylko 1 bieg :)

Re: Sterowanie łopatkami A650E

Posted: 21 Aug 2013, o 22:42
by krzywydg
Pawełn wrote:Do końca, nie zmienia biegu jak w trybie auto.
No dobra.. prawie mnie przekonałeś ;) jeszcze postaram sie to stestować. A teraz jeśli mam skrzynie bez trybu manual to czy moge go sobie jakoś dołożyć?? czy będzie to problem??

Re: Sterowanie łopatkami A650E

Posted: 21 Aug 2013, o 22:52
by ledziu
krzywydg wrote:
Pawełn wrote:Do końca, nie zmienia biegu jak w trybie auto.
No dobra.. prawie mnie przekonałeś ;) jeszcze postaram sie to stestować. A teraz jeśli mam skrzynie bez trybu manual to czy moge go sobie jakoś dołożyć?? czy będzie to problem??
Poczytaj o takim urządzonku jak supra stick biorąc pod uwagę że jest tanie i małe :biggrin2: to może nie jest skomplikowane i da się je zastosować po przeróbkach do a650e.

Re: Sterowanie łopatkami A650E

Posted: 21 Aug 2013, o 23:47
by Aleksander
Kiedyś szukałem takiego rozwiązania dla sc400 ( mam skrzynię a650e). Teoretycznie tcu tcm-2000 ma mozliwość sterowania a650e ( po przygotowaniu kabli)
http://www.powertraincontrolsolutions.c ... t/TCM2000/
Do tcm 2000 mozna dokupić łopatki.
Na żadnym forum nie znalazłem jednak potwierdzenia ze to zadziała.


trochę teorii: http://my.is/forums/f114/a650e-valve-bo ... ad-360555/

Re: Sterowanie łopatkami A650E

Posted: 22 Aug 2013, o 15:10
by Pawełn
krzywydg wrote:
Pawełn wrote:Do końca, nie zmienia biegu jak w trybie auto.
No dobra.. prawie mnie przekonałeś ;) jeszcze postaram sie to stestować...
Warto stestować... może u mnie coś jest zepsute i dlatego nie zmienia biegu :biggrin2:
Inna rzecz że zauważyłem że szybciej i płynniej skrzynia zmienia biegi w trybie auto.


BTW. Takie sterowanie to fajna sprawa w przypadku jak mój koleżka zrobił sobie w primerze p11 ale tam ma skrzynię cvt więc manualne sterowanie tą skrzynią sporo polepsza osiągi.
Druga sprawa że były też od razu wiązki przy skrzyni, taśmę pod kierownicę musiał wymienić ale nie było problemu z dostępnością, dorobić przyciski pod kierą i wyświetlanie biegów na desce.

Ale jak wiadomo do GSa jest kiera z przyciskami, pasuje też od aristo, koleżka ostatnio sobie taką sprawił jak wyrzucał ten drewniany ster, drobna przeróbka mocowania dżojstika była konieczna.