Page 2 of 2
Re: [IS200] Remont silnika?
Posted: 17 Dec 2013, o 09:54
by KRYSPIN BACK
Jeśli jest tak jak mówisz to czyszczenie cleanerem wydaje się nieuzasadnione.
Jeśli zamierzasz autem jeździć dłużej, to traktuj silnik jak na dotarciu, przynajmniej przez te pierwsze 2 czy 3 tys km. Zrób jakąś trasę. Na pewno nie zaszkodzi.
Obserwuj temperaturę i zaglądaj pod maskę czy nie pojawiły się jakieś wycieki itp skoro masz część uszczelnień nieoryginalnych.
Re: [IS200] Remont silnika?
Posted: 26 Dec 2013, o 12:51
by jasko
Od remontu zrobiłem około 800 km, w tym z 400 km typowej trasy (autostrada/ekspresówka) i póki co bez wycieków, temperatura cały czas w normie, może tylko skrzynia ma trochę opóźnioną redukcje, ale to może mi się tylko wydaje.
Natomiast chciałbym zapytać o gaz, bo zamierzałem się do jego zakładania przed awarią. Jak zagazowanie wpłynie na "nowy" silnik? Tzn. poczekać ileś tam km zanim założę czy spokojnie można już myśleć o tym?
Re: [IS200] Remont silnika?
Posted: 7 Jan 2014, o 12:52
by jasko
nikt nie jest w stanie mi odpowiedzieć... ?

Re: [IS200] Remont silnika?
Posted: 7 Jan 2014, o 13:47
by carsik
jeśli chodzi Ci o wpływ gazu to jest żaden. Montuj kiedy się namyślisz
Re: [IS200] Remont silnika?
Posted: 7 Jan 2014, o 21:54
by TmK18
Na ogół podczas docierania silnika nie powinno się zbytnio jeździć stałą prędkością, tylko z różnymi obciążeniami (obrotami silnika)
Do tego naturalnie nie wchodzić na wysokie obroty przez przynajmniej 2 tys. km
Re: [IS200] Remont silnika?
Posted: 16 Jan 2014, o 16:11
by jasko
Dzięki za odpowiedzi

Nasunęło mi się jeszcze jedno pytanie apropo wersji silnika. Mój stary silnik miał oznaczenie (widniejące w "tyłu" tj od strony skrzyni):
1GF V
1 0
natomiast "nowy" ma:
1GF V
1 3
Orientuje się ktoś co to oznacza?
