Strona 2 z 4

Re: STAG 6 do Lexus GS300 3.0 222KM

: 6 lis 2013, o 14:06
autor: Picakus
GS300 pisze:Zagłębiłem się w temat tych instalacji gazowych i znalazłem serwis LPG, który ma na sprzedaż instalację STAG 300-6 Premium z przebiegiem 30tys. km z półroczną gwarancją i kompletem dokumentów do rejestracji za 2000zł i tutaj moje pytanie czy to dobra opcja?
Czym się różni zwykły stag od staga plus czy premium?
Czytałem też sporo na temat marki poszczególnych elementów instalacji i tutaj też moje pytanie, w instalacji o której wspominałem wcześniej jest parownik firmy ZETA i wtryskiwacze widoczne na zdjęciach, co sądzicie o takim zestawie za taką cenę?http://zapodaj.net/0726c964841fc.jpg.html
Jeszcze mam pytanie odnośnie butli bo nigdzie nie mogę znaleźć info, czy ktoś się orientuje jaka maksymalna pojemność wchodzi w koło zapasowe?
Stag Premium to dobry sterownik. Zavoli Zeta raczej odradzam szczególnie N bo nie podoła. Zeta S ma duże skoki ciśnienia przy cut-offach, w związku z tym raczej też odpada.
Co do wtryskiwaczy poprosiłbym lepsze zdjęcie, najlepiej nie robione budką telefoniczną ;)

Re: STAG 6 do Lexus GS300 3.0 222KM

: 6 lis 2013, o 14:17
autor: Yarecki
Picakus pisze:
GS300 pisze:Zagłębiłem się w temat tych instalacji gazowych i znalazłem serwis LPG, który ma na sprzedaż instalację STAG 300-6 Premium z przebiegiem 30tys. km z półroczną gwarancją i kompletem dokumentów do rejestracji za 2000zł i tutaj moje pytanie czy to dobra opcja?
Czym się różni zwykły stag od staga plus czy premium?
Czytałem też sporo na temat marki poszczególnych elementów instalacji i tutaj też moje pytanie, w instalacji o której wspominałem wcześniej jest parownik firmy ZETA i wtryskiwacze widoczne na zdjęciach, co sądzicie o takim zestawie za taką cenę?http://zapodaj.net/0726c964841fc.jpg.html
Jeszcze mam pytanie odnośnie butli bo nigdzie nie mogę znaleźć info, czy ktoś się orientuje jaka maksymalna pojemność wchodzi w koło zapasowe?
Stag Premium to dobry sterownik. Zavoli Zeta raczej odradzam szczególnie N bo nie podoła. Zeta S ma duże skoki ciśnienia przy cut-offach, w związku z tym raczej też odpada.
Co do wtryskiwaczy poprosiłbym lepsze zdjęcie, najlepiej nie robione budką telefoniczną ;)

Tylko po co ten premium skoro każdy myślący to wyłączy, więc po co płacić za coś bezużytecznego. ;) :?:

Re: STAG 6 do Lexus GS300 3.0 222KM

: 6 lis 2013, o 16:12
autor: GS300
no niestety nie dysponuje lepszymi zdjęciami, :scratch:

zaproponowano mi jeszcze takie zestawy :

1.
- komputer sterujący wraz z wiązką AC STAG-300-6 ISA
- czujnik ciśnienia AC S.A PS-02
- wtryskiwacze 2 listwy po 3 wtryski AC W01
- reduktor KME silver
- wielozawór w zbiorniku Tomasetto Achille AT.02
- zbiornik Bornech W-1 cylindryczny 65l

2.
KOMPUTER STAG 300-6
PAROWNIK W SWIETNYM STANIE
WTRYSKI MAGIC JET
MAPSENSOR
+ wiązka i inne duperelki

3.
REDUKTOR KME
WIELOZAWÓR TOMASETTO
OBUDOWA WIELOZAW.GZWM
ZAWÓR TANKOWANIA TOMASETTO
UKŁ.ELEKTRONICZNY STAG 300

4.
Ta o której pisałem w poprzednich postach, czyli Stag 300 Premium kompletny (zdjęcie wtrysków powyżej).

Czy może warto poczekać, aż się trafi coś lepszego?

Wszystkie instalacje z małymi udokumentowanymi przebiegami.


Ile jest w ogóle rodzajów tego STAG-a i która jest najlepsza? Swoją drogą chyba najlepszym wyborem jest STAG ze wszystkich instalacji (w przystępnej cenie).
Jeszcze jedno pytanko, czy do wydziały komunikacji wystarczy kopia faktury na gaz i oryginalna homologacja na butle?

Re: STAG 6 do Lexus GS300 3.0 222KM

: 6 lis 2013, o 17:17
autor: Picakus
GS300 pisze:no niestety nie dysponuje lepszymi zdjęciami, :scratch:

zaproponowano mi jeszcze takie zestawy :

1.
- komputer sterujący wraz z wiązką AC STAG-300-6 ISA
- czujnik ciśnienia AC S.A PS-02
- wtryskiwacze 2 listwy po 3 wtryski AC W01
- reduktor KME silver
- wielozawór w zbiorniku Tomasetto Achille AT.02
- zbiornik Bornech W-1 cylindryczny 65l

2.
KOMPUTER STAG 300-6
PAROWNIK W SWIETNYM STANIE
WTRYSKI MAGIC JET
MAPSENSOR
+ wiązka i inne duperelki

3.
REDUKTOR KME
WIELOZAWÓR TOMASETTO
OBUDOWA WIELOZAW.GZWM
ZAWÓR TANKOWANIA TOMASETTO
UKŁ.ELEKTRONICZNY STAG 300

4.
Ta o której pisałem w poprzednich postach, czyli Stag 300 Premium kompletny (zdjęcie wtrysków powyżej).

Czy może warto poczekać, aż się trafi coś lepszego?

Wszystkie instalacje z małymi udokumentowanymi przebiegami.


Ile jest w ogóle rodzajów tego STAG-a i która jest najlepsza? Swoją drogą chyba najlepszym wyborem jest STAG ze wszystkich instalacji (w przystępnej cenie).
Jeszcze jedno pytanko, czy do wydziały komunikacji wystarczy kopia faktury na gaz i oryginalna homologacja na butle?
Wtryski AC W01 to słabizna, gorsze od Valteka.
Zwykły Kme Silver nie da rady.
Wtryskiwacze Magic Jet też raczej nie godne polecenia.

Tak swoją drogą nie zastanawiałeś się czemu sprzedają kompletne instalacje z tak małym przebiegiem :?:
Zazwyczaj jak ktoś zakłada LPG to robi na nim przynajmniej 60-70kkm prawda :?:
Więc skąd tyle zestawów w doskonałym stanie :?:
A może jest ich tyle co bezwypadkowych samochodów z za granicy :?:

Re: STAG 6 do Lexus GS300 3.0 222KM

: 6 lis 2013, o 17:49
autor: Yarecki
GS300 pisze:no niestety nie dysponuje lepszymi zdjęciami, :scratch:

zaproponowano mi jeszcze takie zestawy :

1.
- komputer sterujący wraz z wiązką AC STAG-300-6 ISA
- czujnik ciśnienia AC S.A PS-02
- wtryskiwacze 2 listwy po 3 wtryski AC W01
- reduktor KME silver
- wielozawór w zbiorniku Tomasetto Achille AT.02
- zbiornik Bornech W-1 cylindryczny 65l

2.
KOMPUTER STAG 300-6
PAROWNIK W SWIETNYM STANIE
WTRYSKI MAGIC JET
MAPSENSOR
+ wiązka i inne duperelki

3.
REDUKTOR KME
WIELOZAWÓR TOMASETTO
OBUDOWA WIELOZAW.GZWM
ZAWÓR TANKOWANIA TOMASETTO
UKŁ.ELEKTRONICZNY STAG 300

4.
Ta o której pisałem w poprzednich postach, czyli Stag 300 Premium kompletny (zdjęcie wtrysków powyżej).

Czy może warto poczekać, aż się trafi coś lepszego?

Wszystkie instalacje z małymi udokumentowanymi przebiegami.


Ile jest w ogóle rodzajów tego STAG-a i która jest najlepsza? Swoją drogą chyba najlepszym wyborem jest STAG ze wszystkich instalacji (w przystępnej cenie).
Jeszcze jedno pytanko, czy do wydziały komunikacji wystarczy kopia faktury na gaz i oryginalna homologacja na butle?
Zestawy z dolnej półki, nie będące wstanie "zaspokoić" tego auta.

Re: STAG 6 do Lexus GS300 3.0 222KM

: 6 lis 2013, o 18:00
autor: GS300
więc ile trzeba przeznaczyć kasy na porządny gaz nowy, bo z tego co piszecie to nie warto się pchać kompletnie w używki.

Re: STAG 6 do Lexus GS300 3.0 222KM

: 6 lis 2013, o 18:06
autor: Picakus
GS300 pisze:więc ile trzeba przeznaczyć kasy na porządny gaz nowy, bo z tego co piszecie to nie warto się pchać kompletnie w używki.
Około 3200 zł to musisz wyłożyć na coś porządnego.

Re: STAG 6 do Lexus GS300 3.0 222KM

: 6 lis 2013, o 18:31
autor: Yarecki
Picakus pisze:
GS300 pisze:więc ile trzeba przeznaczyć kasy na porządny gaz nowy, bo z tego co piszecie to nie warto się pchać kompletnie w używki.
Około 3200 zł to musisz wyłożyć na coś porządnego.
Już widzę, jak w tej cenie ktoś ściągnie kolektor i zrobi to należycie :bor:

Re: STAG 6 do Lexus GS300 3.0 222KM

: 6 lis 2013, o 20:07
autor: carsik
Picakus pisze:
GS300 pisze:więc ile trzeba przeznaczyć kasy na porządny gaz nowy, bo z tego co piszecie to nie warto się pchać kompletnie w używki.
Około 3200 zł to musisz wyłożyć na coś porządnego.
:laugh1: :laugh1: :laugh1:

Re: STAG 6 do Lexus GS300 3.0 222KM

: 6 lis 2013, o 20:13
autor: tomekb
Realna cena to 3800-4000