Page 2 of 2

Re: Legendarny 2JZ-GE

Posted: 8 Nov 2013, o 13:40
by Picakus
ledziu wrote:Fajna stronka tylko że na zdjęciach są 2jz gte vvti i 2jzge vvti a później opisują gte vvti i gte non vvti które ogólnie są takie same.

Częstrzym tematem jest porównie ge vvti i non vvti oraz gte do ge.
Nie wspominając o gte jdm vs gte US :biggrin2:
Tak czy inaczej teze o mniejszych korbach obala ;)

Re: Legendarny 2JZ-GE

Posted: 8 Nov 2013, o 13:50
by ledziu
Picakus wrote:
ledziu wrote:Fajna stronka tylko że na zdjęciach są 2jz gte vvti i 2jzge vvti a później opisują gte vvti i gte non vvti które ogólnie są takie same.

Częstrzym tematem jest porównie ge vvti i non vvti oraz gte do ge.
Nie wspominając o gte jdm vs gte US :biggrin2:
Tak czy inaczej teze o mniejszych korbach obala ;)
Naj prościej i najszybciej było opisane na naszym forum :biggrin2: dodam polskim forum :laugh1:
BeeMiX wrote:2JZ-GTE VVT-i i non-VVT-i ma taką samą wytrzymałość
2JZ-GE non-VVT-i powyzej 400KM wypada odprezyc grubsza uszczelka, potem wymiana tłoków. Korby takie same jak 2JZ-GTE
2JZ-GE VVT-i j/w PLUS dużo słabsze korby.

Re: Legendarny 2JZ-GE

Posted: 10 Nov 2013, o 01:19
by GS300
czyli w GS300 3.0 222KM jest najgorszy silnik z tej gamy, ale to dalej silnik Lexusa więc dobry :) hihi