Page 2 of 2

Posted: 10 Nov 2013, o 15:06
by legato97
Ze dziewiec? ;)

Re: GS430-LSD

Posted: 11 Nov 2013, o 02:11
by BeeMiX
Inny dyfer, tylko SupraMkIV, SC3/400/430, GS MkI MkII i LS400 miały ten sam, nie jestem pewien co do LS430 i GS MkIII.

Tak jak Ledziu powiedział ja bym nie eksperymentował, masz całkiem fajny długi dyfer dobrany do skrzyni, jak zmienisz na krótszy to auto będzie troche szybsze ale spalanie wzrośnie i spadnie Vmax, analogiczna sytuacja z dłuższym dyfrem. Ja mam 3.76 i jak przejde na skrzynke z Ztki to tez bede jeszcze wydłużał.

Re: GS430-LSD

Posted: 11 Nov 2013, o 13:16
by Picakus
Według Toyodiy w LS430 ten sam dyfer.

Posted: 19 Nov 2013, o 11:20
by legato97
Czy ktos mi powie o roznicach lsd w suprze mk4?

Re:

Posted: 19 Nov 2013, o 12:17
by krzywydg
legato97 wrote:Czy ktos mi powie o roznicach lsd w suprze mk4?
49:13 automat
49:15 manual, bez przerabiania wału się nie obejdzie

Re: GS430-LSD

Posted: 20 Nov 2013, o 04:00
by BeeMiX
tak jak pisze krzywy, tylko od automatu albo z uboższych manuali na rynek JPN. Duży dyfer (ten ktory nie pasuje) poznasz po tym że ma trzy ucha mocujące a nie dwa jak "mały" dyfer z naszych aut. Duży nie pasuje bo jest duży i potrzeba krótszej półośki z jednej strony.