Page 2 of 3
Re: ls 400
Posted: 11 Dec 2013, o 14:58
by tofex
Zajrzyj do zaworów, to prawie nic nie kosztuje. Prawy dekiel można łatwo zdjąc. Popatrz czy na zimnym silniku też wypadają zapłony, często dopiero po rozgrzaniu luzy kasują sie do zera, a na zimnym jeszcze chodzi. Kolega przerabiał temat w ls 430 po 300kkm na gazie bez regulacji.
zawory
Posted: 20 Dec 2013, o 16:18
by foka1
witam .czy ktos regulowal juz zawory w ls 400 jakie koszty .mam 200tys przebiegu i wypadanie zaplonow

Re: zawory
Posted: 20 Dec 2013, o 17:38
by KRYSPIN BACK
masz lpg?
kiedy wypadają zapłony na zimnym czy ciepłym silniku?
Re: zawory
Posted: 20 Dec 2013, o 17:54
by dolina
a da rade regulowac? Bo wiem ze w IS200 nie da rady. Jedynie zostaje wymiana hydroregulatorów tak zwanych "szklanek"
Re: zawory
Posted: 20 Dec 2013, o 18:08
by Picakus
W 1UZ-FE są płytki i da radę regulować. Koszty bardzo różne zależy od miejscowości i fachury, od 200 do 1000zł za regulacje.
Re: zawory
Posted: 20 Dec 2013, o 18:39
by foka1
mam lpg .zaplon wypada na cieplym .na zworce zero bledow.ale jest poszarpywanie silnika przy pszyspieszaniu ,mam nowe kable nowe swiece nowe palce i kopulki

Re: zawory
Posted: 20 Dec 2013, o 18:42
by KRYSPIN BACK
oryginały kable, świece itd czy zamienniki?
nie pamiętam rozmiaru płytek w 1UZ-FE ale najprawdopodobniej płytki dostaniesz w intercarsie,
Re: zawory
Posted: 20 Dec 2013, o 18:54
by carsik
dolina wrote:a da rade regulowac? Bo wiem ze w IS200 nie da rady. Jedynie zostaje wymiana hydroregulatorów tak zwanych "szklanek"
to jest też regulacja i to nie jest żaden hydrolegulator tylko szklanka regulacyjna. Trochę inne rozwiązanie niż płytka, pewnie lepsze dla producenta bo szklanka droższa. Szklanki maja tak samo zmienną grubość jak płytki.
Re: zawory
Posted: 20 Dec 2013, o 19:47
by foka1
kable ngk reszta orginal toyota
Re: zawory
Posted: 21 Dec 2013, o 16:32
by foka1
mozecie napisac jaki ma byc luz na zaworach