turkus wrote:Yarecki wrote:Wiesz ile jest zdjęć w sieci

, uszczelkę często można wyjąć odchylając kolektor.
Poza tym to nie wszystko, estetyka wykonania, poprawność techniczna - można zrobić technicznie ok ale z "burdelem pod maską" jest szybciej , ale można przemyśleć montaż i pomęczyć się by nie kolidowało nic podczas serwisu auta itd, później strojenie etc.
Wszystko zależy za co klient chce zapłacić.
Poza tym chyba nie sądzisz, że jeśli ktoś chce urwać na instalacji 100-200zł to zapłaci za oryginalne uszczelki do lexusa które nie kosztują 20zł i nie leża w sklepie na półce - proszę cię ...
Inna sprawa kiedy różnica to nie 100 a 1000 zł. Uszczelki z forumową zniżką w Lexie na Puławskiej kosztują 75 zł, więc to nie jest majątek. Ciężko też nie poznać własnego samochodu jak masz zdjęcia spod machy - u mnie na przykład akumulator jest trochę krzywo

No taak, ale jak mieszka się w mieście gdzie nie ma serwisu to chyba nie sądzisz że gazmen sam to załatwi, można mu dostarczyć oczywiście.
Poza tym mam nadzieje, że skoro wymieniasz uszczelki z jakiegoś powodu, mimo, że są metalowe

to jest tam ich więcej niż jedna na samym kolektorze + przepustnica itd, też wymieniłaś

- bo wymiana 1 sztuki nic nie wniosła
Jak wcześniej mówiłem telefonicznie i pisałem również, zdjęcie kolektora to 1 z kroków całej układanki

.
Powodzenia życzę
