Page 2 of 36

Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia

Posted: 8 Sep 2015, o 23:02
by barteg10gg
Brakiem książki nie ma co sie przejmować, jesli dokumentacja w aso jest pewna i kompletna.niestety większość osob ktore stac na nowe auta tego segmentu ma je kompetnie w dupie i olewa wpisy do książki.zamienniki do czesci ekspoatacyjnych sa w bardzo przystepnych cenach tylko trzeba trochę poszukać.ostatni zmienialem klocki-textar (jest tez producentem oryginału)za 200 pln przód.z czujnikiem zużycia juz gorzej bo trudno dostępny a cena w aso 550pln

Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia

Posted: 9 Sep 2015, o 00:06
by maniek_ls400
barteg10gg wrote:.z czujnikiem zużycia juz gorzej bo trudno dostępny a cena w aso 550pln
I to jest przegięcie za kawałek ferrytu (ołówka) z dwoma drucikami. Kupowałem ostatnio do merca (23PLN) a oryginał chyba 75PLN w ASO.

Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia

Posted: 9 Sep 2015, o 09:42
by Kaloteck
barteg10gg wrote:niestety pneumatyka w ls4 gen nie jest już trwała i znam parę przypadków wymian kompletu amorów do przebiegu 100tkm(raz po 60tkm)
Aha, czyli nie dość, że drogo to jeszcze nie tak jak być powinno. Czy w takim razie lepiej szukać egzemplarza z ostatniej produkcji poprzedniej generacji, czyli LS 430?

Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia

Posted: 9 Sep 2015, o 10:18
by barteg10gg
Na to pytanie musisz sobie sam odpowiedzieć,choć wyciągasz złe wnioski że ls460 jest awaryjny a w ls430 nie będziesz nic robił...kupujesz paroletnie luksusowe auto wiec w kazdym bedzie cos do zrobienia po jakims czasie.moim zdaniem ls430 to udany i bardziej wytrzymały samochód niżeli jego następca ale 460/600 jest jednak lepszym autem pod wszystkimi innymi względami, no może poza wyciszeniem.

Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia

Posted: 9 Sep 2015, o 10:30
by barteg10gg
Na to pytanie musisz sobie sam odpowiedzieć,choć wyciągasz złe wnioski że ls460 jest awaryjny a w ls430 nie będziesz nic robił...kupujesz paroletnie luksusowe auto wiec w kazdym bedzie cos do zrobienia po jakims czasie.moim zdaniem ls430 to udany i bardziej wytrzymały samochód niżeli jego następca ale 460/600 jest jednak lepszym autem pod wszystkimi innymi względami, no może poza wyciszeniem.

Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia

Posted: 9 Sep 2015, o 13:33
by Kaloteck
Wyciszenie w 460 gorsze niż w 430 ?
A to niespodzianka...

Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia

Posted: 9 Sep 2015, o 16:57
by maniek_ls400
Kaloteck wrote:Wyciszenie w 460 gorsze niż w 430 ?
A to niespodzianka...
Tak potwierdzam LS430 jest najcichszym autem. Co do kupna 430 zamiast 460 -technologie w LS460 są oczywiście nowsze i auto jest zdecydowanie bardziej świeże oraz przestronne co napisał już Bartek. LS430 polift ma jednak ponadczasową linię, ale pamiętaj, że najmłodszy jakiego dorwiesz będzie miał 8 lat a za 3 miesiące 9 (powoli przestaną dawać Ci na niego AC no i wiek zrobi swoje - będzie się niestety szybciej zużywał niż 460).
Mariusz

Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia

Posted: 9 Sep 2015, o 17:51
by barteg10gg
Ls 460 ma parę drobnych defektów wyciszenia które można jednak poprawić . całościowo to i tak bardzo cichy samochód,szczególnie na tle konkurencji,ale moim zdaniem nie ma postępu w tej dziedzinie w stosunku do ls 430.

Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia

Posted: 10 Sep 2015, o 18:41
by Kaloteck
barteg10gg wrote:niestety większość osob ktore stac na nowe auta tego segmentu ma je kompetnie w dupie i olewa wpisy do książki
ASO też olewa ?

Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia

Posted: 10 Sep 2015, o 22:26
by barteg10gg
Nie