Page 2 of 2

Re: Kilka wyskakujących błędów

Posted: 7 Jan 2014, o 15:48
by Yarecki
carsik wrote:
Dla Twojej informacji, świece IK to też iryda i nic gapować nie trzeba bo seryjna przerwa na tej świecy to 0,4mm.
Eh męczysz a znów nie wiesz co piszesz :biggrin2:
IK20 ma przerwę 1.1mm i SK20R11 również taka posiada - dla potwierdzenia:
http://www.denso-am.pl/catalogue2.asp?PartNo=IK20
http://www.denso-am.pl/catalogue2.asp?PartNo=SK20R11

Reszty nie ma co już uzasadniać bo jest tyle samo warte co info o świecach od Ciebie.
0.4mm to średnica rdzenia w IK w SK 0.7mm dlatego te drugie sa Long Life.
Wiem, wiem bolesne to bo 30 lat nauki poszło ... :beach:

Re: Kilka wyskakujących błędów

Posted: 7 Jan 2014, o 15:55
by Tomky
Ok ok o świecach wiem juz chyba wszystko, tak z innej beczki to powiedzcie mi czym jeszcze objawia sie wypalenie gniazd zaworowych? Mój Lex ma jeszcze taka dolegliwość, że na wolnych obrotach trochu trzęsie i chodzi tak jakby miał zaraz zgasnąć. Też tak macie? Sorki za takie pytania ale nikt z znajomych nie ma czegos podobnego i nie wiem jak inne lexusy sie zachowują.

Re: Kilka wyskakujących błędów

Posted: 7 Jan 2014, o 21:51
by bamss
wiesz co dla ciebie to bedzie najlepiej oddac samochod do warsztatu bo sam i tak nic nie zdzialasz a jak pojdziesz naprawiac gdzies z ta wiedza wyniesiona z forum plus dolozysz swoje to kazdy mechanik bedzie mial cie gdzies. jedz odstaw auto powiedz jakie masz objawy a reszte zostaw mechanika

Re: Kilka wyskakujących błędów

Posted: 8 Jan 2014, o 08:32
by carsik
Yarecki wrote:
carsik wrote:
IK20 ma przerwę 1.1mm i SK20R11 również taka posiada - dla potwierdzenia:

I tu widzisz masz rację a aja zafiksowałem się na błędnych danych. To teraz jest ciekawostką dlaczego tak dobrze sprawuje się IK w JZetach i GF-ach

Co końcówki Twojej wypowiedzi ciężko się ustosunkować bo nie wiadomo czego dotyczy. Czyżbyś miał jakieś wątpliwości do tego co napisałem a ich nie ujawniasz jak zwykle? Pomijam świece gdzie faktycznie się pomyliłem.

A dla kolegi, Twoje błędy związane są z działaniem przepustnicy i powiązanych z nią urządzeń. Diagnostyka takich historii na forum jest raczej niemożliwa.

Re: Kilka wyskakujących błędów

Posted: 8 Jan 2014, o 10:47
by turkus
carsik wrote:
Yarecki wrote:
carsik wrote:
IK20 ma przerwę 1.1mm i SK20R11 również taka posiada - dla potwierdzenia:

I tu widzisz masz rację a aja zafiksowałem się na błędnych danych. To teraz jest ciekawostką dlaczego tak dobrze sprawuje się IK w JZetach i GF-ach
Może temu, że to jest 0,04 cala ;)

Z info w necie wygląda, że IK20 jest lepsza, jeśli idzie o osiągi, potrzebuje mniejszego napięcia i generuje mocniejszą iskrę (przez podstawę w kształcie litery U), niż SK20R11. Denso zrobiło testy i wyszło im, że wzrasta moc, przyspieszenie i spada spalanie. Tu więcej szczegółów na ten temat - http://www.globaldenso.com/en/products/ ... tures.html

SK20R11 jest słabsza pod tym względem, ale wytrzymuje dużo dłużej (wg info na zagranicznych forach 100kkm, podczas gdy IK20 20kkm).

Jako, że według tabeli na stronie Denso (http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... =4w-48.txt) to są zamienniki, to po prostu zależy, na czym komu zależy. Może rzeczywiście IK20 się lepiej dogadują z gazem.

Re: Kilka wyskakujących błędów

Posted: 8 Jan 2014, o 12:45
by Yarecki
carsik wrote:To teraz jest ciekawostką dlaczego tak dobrze sprawuje się IK w JZetach i GF-ach
Pytanie względem czego - napewno nie względem nowej SK20R11 .
Wzgledem żużytej świecy to "miedzianka" przez chwile może być lepsza.

turkus wrote: Może temu, że to jest 0,04 cala ;)

Z info w necie wygląda, że IK20 jest lepsza, jeśli idzie o osiągi, potrzebuje mniejszego napięcia i generuje mocniejszą iskrę (przez podstawę w kształcie litery U), niż SK20R11. Denso zrobiło testy i wyszło im, że wzrasta moc, przyspieszenie i spada spalanie. Tu więcej szczegółów na ten temat - http://www.globaldenso.com/en/products/ ... tures.html

SK20R11 jest słabsza pod tym względem, ale wytrzymuje dużo dłużej (wg info na zagranicznych forach 100kkm, podczas gdy IK20 20kkm).

Jako, że według tabeli na stronie Denso (http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... =4w-48.txt) to są zamienniki, to po prostu zależy, na czym komu zależy. Może rzeczywiście IK20 się lepiej dogadują z gazem.
No osoba z takim doświadczeniem, które podkreślane jest na każdym kroku nie popełnia tego samego błędu w wielu wątkach. Ale to już mniejsza o większość.
W danych producenta podają że IK20 ma lepsze wyniki, wszystko super, hyper tylko nie napiasali względem czego :biggrin2: - produkt sprzedać trzeba.
SK20R11 tez ma w opisie, że jest naj naj naj, że wszystko spada jak się ją założy :biggrin2: pewnie zużycie opon też :beach: .
Nie napisali również jak długo IK20 jest „lepsiejsze od lepszego a może od tego najsłabszego” gdyż świeca ta ma dużo cieńszy rdzeń i nie jest tak wytrzymała, bo po prostu dużo szybciej się zużywa co `powoduje iż jako nowa przez chwilę może ma lepsze osiągi ( o 0,000001%) ale po 5Kkm już nie , proste i logiczne.
Poza tym, do chwili obecnej argumentem za IK20 była mała przerwa 0,4mm która rzekomo występowała w tej świecy zdaniem Carsika i to miało być idealne rozwiązanie pod LPG ( co się okazało bzdurą totalną co udowodniłem powyżej faktami a napasł tą błędną informacją wszystkich co te świece kupili pod LPG dzięki niemu i myślą że wytrzyma tyle co SK20R11 ) i jakież będzie ich zdziwienie jak po 10-20Kkm okażą się szrotem bo pracują w trudniejszych warunkach. Ot tyle z mojej strony.