Page 2 of 3

Re: FEBEST

Posted: 13 Jan 2014, o 15:33
by michalllw
Najlepiej to poliuretany wszędzie zamontować , łączniki OEM i będzie spokój na 10 lat ale ponad 2 tysie wyjdzie taka zabawa :)

Re: FEBEST

Posted: 13 Jan 2014, o 16:16
by Yarecki
;)
michalllw wrote:Mega chu.... . Wymieniłem łączniki stabilizatorów 2 sztuki i po 10 tysiącach wysypał mi się jeden a po 11 drugi. Auto jeżdziło po przyzwoitych drogach z czego 4000km trasa Polska-Niemcy-Polska. Fajnie wyglądają te części , opakowanie sprawia wrażenie że są mega solidne , jest nawet hologam i napis ,,made in germany,, ale ponoć robią to w Chinach :)

Szczerze, to średnio rozumię stosowanie części firmy x w chwili kiedy są one dostępne w ofercie znanych producentów ( nawet ori nie robi tragiedii cenowej)
Rozumię, zastosowanie takich wynalazków jak nikt inny nie ma danej części w ofercie a oryginał jest masakrycznie drogi - wtedy to jest uzasadnione.
Jakoś nie lubię pochodzic do robienia tego samego co chwile w aucie, ponowna wymiana i już bedzie cena ori ;)

Re: FEBEST

Posted: 13 Jan 2014, o 16:35
by Picakus
Yarecki wrote:;)
michalllw wrote:Mega chu.... . Wymieniłem łączniki stabilizatorów 2 sztuki i po 10 tysiącach wysypał mi się jeden a po 11 drugi. Auto jeżdziło po przyzwoitych drogach z czego 4000km trasa Polska-Niemcy-Polska. Fajnie wyglądają te części , opakowanie sprawia wrażenie że są mega solidne , jest nawet hologam i napis ,,made in germany,, ale ponoć robią to w Chinach :)

Szczerze, to średnio rozumię stosowanie części firmy x w chwili kiedy są one dostępne w ofercie znanych producentów ( nawet ori nie robi tragiedii cenowej)
Rozumię, zastosowanie takich wynalazków jak nikt inny nie ma danej części w ofercie a oryginał jest masakrycznie drogi - wtedy to jest uzasadnione.
Jakoś nie lubię pochodzic do robienia tego samego co chwile w aucie, ponowna wymiana i już bedzie cena ori ;)
Dokładnie tylko nawet te kilka części często nie wysłuży tyle co OEM.

Re: FEBEST

Posted: 13 Jan 2014, o 20:09
by michalllw
Yarecki wrote:;)
michalllw wrote:Mega chu.... . Wymieniłem łączniki stabilizatorów 2 sztuki i po 10 tysiącach wysypał mi się jeden a po 11 drugi. Auto jeżdziło po przyzwoitych drogach z czego 4000km trasa Polska-Niemcy-Polska. Fajnie wyglądają te części , opakowanie sprawia wrażenie że są mega solidne , jest nawet hologam i napis ,,made in germany,, ale ponoć robią to w Chinach :)

Szczerze, to średnio rozumię stosowanie części firmy x w chwili kiedy są one dostępne w ofercie znanych producentów ( nawet ori nie robi tragiedii cenowej)
Rozumię, zastosowanie takich wynalazków jak nikt inny nie ma danej części w ofercie a oryginał jest masakrycznie drogi - wtedy to jest uzasadnione.
Jakoś nie lubię pochodzic do robienia tego samego co chwile w aucie, ponowna wymiana i już bedzie cena ori ;)
Nie sądziłem że będzie taka aż taka lipa jak bym wiedział to bym kupił ori bo by wyszło na to samo :doh:
Napisałem tego posta żeby ludzie nie skusili się tak jak ja super ceną i ładnym opakowaniem z hologramem

Re: FEBEST

Posted: 13 Jan 2014, o 21:06
by tomekb
65000 jakieś laczniki za 80pln z ic i dzialaja do dziś jak resztą zawiasu jest sprawna to tańsze też długo wytrzymają

Re: FEBEST

Posted: 13 Jan 2014, o 23:58
by carsik
różnie bywa, wystarczy np. że amorki są słabe i łaczniki dostają błyskawicznie w tyłek

Re: FEBEST

Posted: 14 Jan 2014, o 11:40
by dab1978
No więc właśnie i tu trafiamy w sedno sprawy - amortyzatory, one na początek a potem cała reszta aby pominąć dodatkowe koszty.

Re: FEBEST

Posted: 14 Jan 2014, o 11:49
by michalllw
Amorki mają ponad 80% skuteczności

Re: FEBEST

Posted: 14 Jan 2014, o 13:39
by carsik
tzn 80% czego?

Re: FEBEST

Posted: 14 Jan 2014, o 14:07
by michalllw
Skuteczności , byłem na badaniu na stacji diagnostycznej...