Page 2 of 2
Re: Oponki na org. 17stki
Posted: 12 Mar 2014, o 13:23
by forest
Dawid0ss wrote:carinus wrote:Dawid0ss wrote:Stary,
Przy doborze opon patrz przede wszystkim na obwód koła, aby pozostał ten sam. W innym razie będziesz miał ściemę na prędkościomierzu.
Pzdr
Taki problem,to żaden problem.
Ta, a później słyszę i czytam, że u niego to na 215/40/17 auto lepiej przyśpiesza do "setki"
Pzdr
a to bedzie jakaś znacząca różnica? sekunda? dwie?
nie wiem jak inni ale w IS jakoś nie zależy mi żebym był szybszy w centrum miasta

bardziej patrzę na to żeby te auto jakoś wyglądało... kto co lubi
Re: Oponki na org. 17stki
Posted: 12 Mar 2014, o 14:41
by kupiec1985
mnie zależy na prowadzeniu bez utraty komfortu, zamówiłem juz 225/45/17 4 sztuki na próbe uzywane to zobacze co z tego wyjdzie, osobiscie preferuje stosunek 195/50 bo taki miałem w poprzednim aucie i było ładnie szybko i w miare komfortowo , nie lubię jak mnie felga nosi w koleinie co zazwyczaj miałem w autach na niskim profilu . dzieki za sygestie . pozdr
Re: Oponki na org. 17stki
Posted: 12 Mar 2014, o 15:41
by grucha2666
tomekb orientujesz się ile można obniżyć max auto aby 225/45/17 nie obcieralo na max skręconych kołach ( i ile max tył można obniżyć)?
Re: Oponki na org. 17stki
Posted: 12 Mar 2014, o 17:53
by tomekb
Grucha nie ale obcieranie możesz zredukować dystansem max 10mm
Wiem że 225 nie podejda bi mohe koła pozyczylem gierade i moeil że ciężko ale nie wiem ile on na gwincie zjechal
Re: Oponki na org. 17stki
Posted: 12 Mar 2014, o 22:47
by carinus
Dawid0ss wrote:carinus wrote:Dawid0ss wrote:Stary,
Przy doborze opon patrz przede wszystkim na obwód koła, aby pozostał ten sam. W innym razie będziesz miał ściemę na prędkościomierzu.
Pzdr
Taki problem,to żaden problem.
Ta, a później słyszę i czytam, że u niego to na 215/40/17 auto lepiej przyśpiesza do "setki"
Pzdr
Na jakim forum takie rzeczy czytasz,chyba nie tutaj.Musisz wiedziec że nie wszyscy robią coś o czym nie mają pojęcia.