Page 2 of 6
Re: Wypadanie zapłonu
Posted: 21 Mar 2014, o 21:16
by Jankes
to nie zawieszenie silnika, bo to jego zafalowanie widac na obrotomierzu.
Były jakieś inne cewki niż denso Toyoty??
Re: Wypadanie zapłonu
Posted: 22 Mar 2014, o 00:05
by jaro2202
W moim GS podobnie było i był to Katalizator....
Re: Wypadanie zapłonu
Posted: 22 Mar 2014, o 07:37
by Jankes
Kat by sie zapchał przy przebiegu niecałych 120 tys km??
Re: Wypadanie zapłonu
Posted: 22 Mar 2014, o 18:33
by dead_beat
wątpliwe, bo ja mam prawie 300 i z katami wszystko cacy. U mnie była potrzebna regulacja zaworów i auto śmiga jak nowe.

Re: Wypadanie zapłonu
Posted: 22 Mar 2014, o 18:40
by carsik
Jankes wrote:Podepne sie pod temat
A jak luz wyregulowany, kompresja w miare równa, cewki ok, a nadal od czasu do czasu zafaluje, to gdzie szukac dalej przyczyny??
w elektronice
Re: Wypadanie zapłonu
Posted: 22 Mar 2014, o 21:19
by Moturzysta
Witam ponownie

Odebrałem autko od chłopaków po regolacji zaworów.Okazało sie że na dwóch cylindrach nie było wcaale luzów,po regulacji róznica jest taka że pracuje idealnie na wolnych obrotach nic nie kuleje ale...

po około 20 minutach jak sie auto nagrzeje to niestety dalej poszarpuje jak jade na wysokim biegu i mu depne na gaz szarpnięcie jedt dość odczuwalne...czy sadzicie tak jak ja że to będzie któraś z cewek ?
Re: Wypadanie zapłonu
Posted: 22 Mar 2014, o 21:42
by carsik
sądzenie o czymkolwiek z Twoich odczuć jest raczej trudne, ale jeśli jest to pojedyncze szarpnięcie, to raczej bym na to nie stawiał.
Re: Wypadanie zapłonu
Posted: 22 Mar 2014, o 22:46
by Jankes
Problem w elektronice, no ok, ale odczyty z czujników sa w normach, wiec co, wiazka sie gdzieś sypie

Re: Wypadanie zapłonu
Posted: 22 Mar 2014, o 22:52
by carsik
Jankes wrote:Problem w elektronice, no ok, ale odczyty z czujników sa w normach, wiec co, wiazka sie gdzieś sypie

rozumiem, że sprawdzałeś wszystkie sygnały na ECU?
Re: Wypadanie zapłonu
Posted: 23 Mar 2014, o 08:56
by Jankes
carsik wrote:Jankes wrote:Problem w elektronice, no ok, ale odczyty z czujników sa w normach, wiec co, wiazka sie gdzieś sypie

rozumiem, że sprawdzałeś wszystkie sygnały na ECU?
Tak, troche pobawiłem sie w diagnostyke.
W sumie pierwsza sonda troche ospale reaguje, ale działa prawidłowo, wiec może ją wymienie i zobacze czy coś to zmieni.