Page 2 of 13

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Posted: 22 Mar 2014, o 21:13
by Pe_pe
Hana zielona (chyba), premium po co, nie wiem. Jestem z tych niegramotnych technicznie. Dla mnie liczy się efekt.
Tak więc nic się nie dławi, brak problemów, nie była potrzebna żadna dodatkowa kalibracja i ustawianie. Jeździ jak na benzynie, nie wyczuwam żadnego spadku mocy. Dla mnie nic więcej jest nie potrzebne. Zużycie gazu +1,5-2 litry w stosunku do benzyny, a tak na co dzień pali 15-16 litrów gazu. Dla mnie w porzadku

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Posted: 26 Mar 2014, o 13:45
by owczar
Tak więc przekonałem się do LPGTecha. A z racji tego, że Tech wypuścił świetną aplikację na andka, wezmę Tech z OBD, czyli 328.
Jeśli chodzi o reduktory to skłaniam się ku kanapce z Turów, pod warunkiem że wejdą. Jeśli nie kanapka to ew osobno. W weekend będę robił rozrząd to rozejrzę się co i jak.

Zastanawiam się jeszcze nad butlą z wielozaworem na zewnątrz. Czy od strony zderzaka jest miejsce między wnęką a tylnym pasem na wypuszczenie wielozaworu? Wyjście dołem średnio mi się widzi- przewody gazowe będą najniższym punktem tyłu. Lekkie otarcie i faro załatwione.

Butla będzie 680x250 firmy bormech.

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Posted: 26 Mar 2014, o 15:17
by Yarecki
owczar wrote:Tak więc przekonałem się do LPGTecha. A z racji tego, że Tech wypuścił świetną aplikację na andka, wezmę Tech z OBD, czyli 328.
Jeśli chodzi o reduktory to skłaniam się ku kanapce z Turów, pod warunkiem że wejdą. Jeśli nie kanapka to ew osobno. W weekend będę robił rozrząd to rozejrzę się co i jak.

Zastanawiam się jeszcze nad butlą z wielozaworem na zewnątrz. Czy od strony zderzaka jest miejsce między wnęką a tylnym pasem na wypuszczenie wielozaworu? Wyjście dołem średnio mi się widzi- przewody gazowe będą najniższym punktem tyłu. Lekkie otarcie i faro załatwione.

Butla będzie 680x250 firmy bormech.
Z bormechem są czasem problemy z pojemnością, mimo wypoziomowania nie wchodzi tyle co powinno nominalnie - wchodzi mniej.
Tech tak jak rozmawialiśmy będzie znacznie lepszym pod każdym względem sterownik vs stag.
Nie zapominaj jeszcze, że chyba najważniejszym elementem wykonawczym są wtryski i wypadałoby wybrać właścwiwe.

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Posted: 26 Mar 2014, o 15:32
by owczar
Ale mimo wszystko bormech o tych samych wymiarach co inni producenci deklaruje największą pojemność.

Wtryskiwacze bez zmian, będą najprawdopodobniej niebieskie Hanki.

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Posted: 26 Mar 2014, o 21:15
by maniek_ls400
A dlaczego nie wtryski Techa ? Chyba najlepiej to zgrasz z centralą LPGTech ? Ja tak mam - średnica 3.2 i wymiatają.

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Posted: 26 Mar 2014, o 23:11
by Yarecki
maniek_ls400 wrote:A dlaczego nie wtryski Techa ? Chyba najlepiej to zgrasz z centralą LPGTech ? Ja tak mam - średnica 3.2 i wymiatają.
Nie chodzi o zgranie - bo to zrobisz z każdym niemal wtryskiem jak się ma pojęcie o strojeniu, pytanie na jak długo.
Ważna jest stabilność wtrysku w różnych warunkach i jeszcze kilka inny ważnych parametrów i nie mówię tu o szybkości czy wydajności.
Poza tym na jakiej podstawie twierdzisz, że wymiatają - bo to , że auto jedzie to nie wszystko ;)

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Posted: 27 Mar 2014, o 01:34
by maniek_ls400
Yarecki wrote: Poza tym na jakiej podstawie twierdzisz, że wymiatają - bo to , że auto jedzie to nie wszystko ;)
A co jeszcze mają robić -trzymając parametry ? Nie oczekuję od wtrysków grania melodyjek, puszczania bąków etc.. Mają podawać tyle gazu ile potrzebuje motorownia i ile każe sterownik..

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Posted: 27 Mar 2014, o 09:19
by Yarecki
maniek_ls400 wrote:
Yarecki wrote: Poza tym na jakiej podstawie twierdzisz, że wymiatają - bo to , że auto jedzie to nie wszystko ;)
A co jeszcze mają robić -trzymając parametry ? Nie oczekuję od wtrysków grania melodyjek, puszczania bąków etc.. Mają podawać tyle gazu ile potrzebuje motorownia i ile każe sterownik..
Maniek. Powiem ogólnie - precyzja w różnych warunkach.
Co do melodyjek to się na tym nie znam, ale może Ty opowiesz o swoich doświadczeniach ;)

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Posted: 27 Mar 2014, o 09:26
by owczar
O wtryskiwaczach techa nie słyszałem zbyt wiele. Hany przetestowałem w praktyce i jestem zadowolony. Biorę jeszcze pod uwagę barracudy. Techy chyba nie są dostępne jako pojedyncze wtryskiwacze, a zależy mi na jak najkrotszych przewodach między wtryskiwaczem a kolektorem.

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Posted: 27 Mar 2014, o 10:26
by Yarecki
owczar wrote:O wtryskiwaczach techa nie słyszałem zbyt wiele. Hany przetestowałem w praktyce i jestem zadowolony. Biorę jeszcze pod uwagę barracudy. Techy chyba nie są dostępne jako pojedyncze wtryskiwacze, a zależy mi na jak najkrotszych przewodach między wtryskiwaczem a kolektorem.
Tech na obecną chile występuje w (minimalnie) parami co w niektórych przypadkach może być utrudnieniem i wpływa to często na estetyke wykonania ( jak ktoś lubi ładnie pod maską :-) ).
Co do najktórtyszch węży wtryk/kolektor nie przesadzałbym z tym bo bardzo utrudni to ewentualny serwis a czy to bedzie 5 czy 10cm to w tym wypadku nie ma to znaczenia przy zastosowaniu dobrych wtrysków a znacznie ułatwi życie.