Page 2 of 3
Re: [2JZ-GE VVTi] przewody zapłonowe (wysokiego napięcia)
Posted: 14 Apr 2014, o 12:11
by jano86
Znalazłem własciwe przewody w PL:
- NGK RC-TE79 (tutaj:
http://www.e-ngk.pl/ngk-rcte79-przewody ... p-927.html, nie pytałem o dostępność)
- Janmor JP 220 (
http://www.janmor.pl/catalog/13812/proline/JP220, dostępne i te zamówiłem)
jak dotrą i zrobię wymianę to zdam relację co i jak.
Re: [2JZ-GE VVTi] przewody zapłonowe (wysokiego napięcia)
Posted: 14 Apr 2014, o 18:11
by Yarecki
Janmor będzie słabo według mnie.
Re: [2JZ-GE VVTi] przewody zapłonowe (wysokiego napięcia)
Posted: 15 Apr 2014, o 08:53
by klexus
sam jestem ciekaw czy pójdzie i jak długo na tych kablach, jak sucho moze i da rade.
Koszt nie duzo mozna zaryzykowac
Re: [2JZ-GE VVTi] przewody zapłonowe (wysokiego napięcia)
Posted: 15 Apr 2014, o 13:41
by jano86
Macie jakies doświadczenia z przewodami Janmor?
Z czego wynika obawa? Co się może wydarzyć?
edit:
Przewody przyszły, ale są za długie... Ogarniam to i dorobią mi odpowiednie długości, zapewne będą już potem na stałe w ofercie Janmor
edytujemy posty
forest
Przewody pomierzyłem i wyjąłem. Oto wiedza jaką pozyskałem przy okazji:
Rysunek układu:
http://lexus.sewellparts.com/images/oem ... 190468.jpg
http://minkara.carview.co.jp/en/userid/ ... /note.aspx
Na podstawie tych numerów wyszukując poszczególne części wydaje się że:
1. 19531 HOLDER, RESISTIVE CORD, NO.1
19539-50010 1 € 4.80
19901B CORD, SPARK PLUG RESISTIVE, NO.1
90919-15317 1 € 19.28
cylinder 3-4, najkrótszy – 25 cm
Wtyczka „C”
https://b-a.d-cd.net/a3e4948s-960.jpg
2. 19901C CORD, SPARK PLUG RESISTIVE, NO.2
90919-15456 1 € 20.21
19532 HOLDER, RESISTIVE CODE, NO.2
19532-46010 1 € 4.23
cylinder 1-6 Najdłuższy - 43 cm
Wtyczka „E”
3. 19901D CORD, SPARK PLUG RESISTIVE, NO.3
90919-15457 1 € 19.85
19533 HOLDER, RESISTIVE CORD, NO.3
19539-70010 1 € 2.29
cylinder 2-5 Średni - 37 cm
Wtyczka „G”
Re: [2JZ-GE VVTi] przewody zapłonowe (wysokiego napięcia)
Posted: 2 Mar 2017, o 10:49
by gmiter
Witam,
Korzystaliście z przeowdów janmor? Jestem ciekawy.
Re: [2JZ-GE VVTi] przewody zapłonowe (wysokiego napięcia)
Posted: 2 Mar 2017, o 19:16
by piotrek_camry
Nie są nic warte.
Re: [2JZ-GE VVTi] przewody zapłonowe (wysokiego napięcia)
Posted: 2 Mar 2017, o 19:50
by foka1
polecam od razu wymienić te niebieskie gumki na cewkach co wchodzą na swiece u mnie tam było przebicie

Re: [2JZ-GE VVTi] przewody zapłonowe (wysokiego napięcia)
Posted: 2 Mar 2017, o 23:44
by gmiter
Zamówiłem NGK RC-TE79, mają być jutro więc po weekendzie zobaczę co i jak. Ogólnie mój problem to powiązanie prawdopodobnie kłopotów z przewodami oraz źle ustawionego czujnika położenia przepustnicy.
Re: [2JZ-GE VVTi] przewody zapłonowe (wysokiego napięcia)
Posted: 6 Apr 2017, o 22:21
by lukas78
gmiter wrote:Zamówiłem NGK RC-TE79, mają być jutro więc po weekendzie zobaczę co i jak. Ogólnie mój problem to powiązanie prawdopodobnie kłopotów z przewodami oraz źle ustawionego czujnika położenia przepustnicy.
I jak po wymianie przewodów? Dobrze te przewody ngk pasują?
Re: [2JZ-GE VVTi] przewody zapłonowe (wysokiego napięcia)
Posted: 7 Apr 2017, o 07:34
by gmiter
U mnie leżą elegancko, są sztywne i widać po nich że mają dobrą izolację. Zrobiłem od wymiany koło 3 tysięcy km i auto pracuje bardzo dobrze. Dodatkowo cena - 98zł

. Mają kolor niebieski jak coś