Page 2 of 3

Re: [2JZ-GE VVTi] przewody zapłonowe (wysokiego napięcia)

Posted: 14 Apr 2014, o 12:11
by jano86
Znalazłem własciwe przewody w PL:
- NGK RC-TE79 (tutaj: http://www.e-ngk.pl/ngk-rcte79-przewody ... p-927.html, nie pytałem o dostępność)
- Janmor JP 220 (http://www.janmor.pl/catalog/13812/proline/JP220, dostępne i te zamówiłem)

jak dotrą i zrobię wymianę to zdam relację co i jak.

Re: [2JZ-GE VVTi] przewody zapłonowe (wysokiego napięcia)

Posted: 14 Apr 2014, o 18:11
by Yarecki
jano86 wrote:Znalazłem własciwe przewody w PL:
- NGK RC-TE79 (tutaj: http://www.e-ngk.pl/ngk-rcte79-przewody ... p-927.html, nie pytałem o dostępność)
- Janmor JP 220 (http://www.janmor.pl/catalog/13812/proline/JP220, dostępne i te zamówiłem)

jak dotrą i zrobię wymianę to zdam relację co i jak.
Janmor będzie słabo według mnie.

Re: [2JZ-GE VVTi] przewody zapłonowe (wysokiego napięcia)

Posted: 15 Apr 2014, o 08:53
by klexus
sam jestem ciekaw czy pójdzie i jak długo na tych kablach, jak sucho moze i da rade.
Koszt nie duzo mozna zaryzykowac

Re: [2JZ-GE VVTi] przewody zapłonowe (wysokiego napięcia)

Posted: 15 Apr 2014, o 13:41
by jano86
Macie jakies doświadczenia z przewodami Janmor?
Z czego wynika obawa? Co się może wydarzyć?

edit:
Przewody przyszły, ale są za długie... Ogarniam to i dorobią mi odpowiednie długości, zapewne będą już potem na stałe w ofercie Janmor :)

edytujemy posty
forest


Przewody pomierzyłem i wyjąłem. Oto wiedza jaką pozyskałem przy okazji:

Rysunek układu:
http://lexus.sewellparts.com/images/oem ... 190468.jpg

http://minkara.carview.co.jp/en/userid/ ... /note.aspx

Na podstawie tych numerów wyszukując poszczególne części wydaje się że:

1. 19531 HOLDER, RESISTIVE CORD, NO.1
19539-50010 1 € 4.80
19901B CORD, SPARK PLUG RESISTIVE, NO.1
90919-15317 1 € 19.28

cylinder 3-4, najkrótszy – 25 cm
Wtyczka „C”
https://b-a.d-cd.net/a3e4948s-960.jpg


2. 19901C CORD, SPARK PLUG RESISTIVE, NO.2
90919-15456 1 € 20.21
19532 HOLDER, RESISTIVE CODE, NO.2
19532-46010 1 € 4.23

cylinder 1-6 Najdłuższy - 43 cm
Wtyczka „E”

3. 19901D CORD, SPARK PLUG RESISTIVE, NO.3
90919-15457 1 € 19.85
19533 HOLDER, RESISTIVE CORD, NO.3
19539-70010 1 € 2.29

cylinder 2-5 Średni - 37 cm
Wtyczka „G”

Re: [2JZ-GE VVTi] przewody zapłonowe (wysokiego napięcia)

Posted: 2 Mar 2017, o 10:49
by gmiter
Witam,

Korzystaliście z przeowdów janmor? Jestem ciekawy.

Re: [2JZ-GE VVTi] przewody zapłonowe (wysokiego napięcia)

Posted: 2 Mar 2017, o 19:16
by piotrek_camry
Nie są nic warte.

Re: [2JZ-GE VVTi] przewody zapłonowe (wysokiego napięcia)

Posted: 2 Mar 2017, o 19:50
by foka1
polecam od razu wymienić te niebieskie gumki na cewkach co wchodzą na swiece u mnie tam było przebicie :pijak:

Re: [2JZ-GE VVTi] przewody zapłonowe (wysokiego napięcia)

Posted: 2 Mar 2017, o 23:44
by gmiter
Zamówiłem NGK RC-TE79, mają być jutro więc po weekendzie zobaczę co i jak. Ogólnie mój problem to powiązanie prawdopodobnie kłopotów z przewodami oraz źle ustawionego czujnika położenia przepustnicy.

Re: [2JZ-GE VVTi] przewody zapłonowe (wysokiego napięcia)

Posted: 6 Apr 2017, o 22:21
by lukas78
gmiter wrote:Zamówiłem NGK RC-TE79, mają być jutro więc po weekendzie zobaczę co i jak. Ogólnie mój problem to powiązanie prawdopodobnie kłopotów z przewodami oraz źle ustawionego czujnika położenia przepustnicy.
I jak po wymianie przewodów? Dobrze te przewody ngk pasują?

Re: [2JZ-GE VVTi] przewody zapłonowe (wysokiego napięcia)

Posted: 7 Apr 2017, o 07:34
by gmiter
U mnie leżą elegancko, są sztywne i widać po nich że mają dobrą izolację. Zrobiłem od wymiany koło 3 tysięcy km i auto pracuje bardzo dobrze. Dodatkowo cena - 98zł :). Mają kolor niebieski jak coś