Page 2 of 6

Re: [IS 200] Swap hamulców (od LS 430?)

Posted: 2 Apr 2014, o 11:04
by baniaq
Takie same zaciski wiszą chyba też Land Cruiserze.

Re: [IS 200] Swap hamulców (od LS 430?)

Posted: 3 Apr 2014, o 10:55
by baniaq
Ok, czyli Land cruiser / LS400 odpadają.

Ciekawe czy są w ogóle jakieś zaciski, które wjadą przy tej konstrukcji dolnego sworznia :doh:
Macie jakieś pomysły?

Re: [IS 200] Swap hamulców (od LS 430?)

Posted: 3 Apr 2014, o 13:21
by j0hnDEER
Supra TT wchodzą idealnie :] a jak nie to tylko adaptery niestety

Re: [IS 200] Swap hamulców (od LS 430?)

Posted: 3 Apr 2014, o 13:23
by baniaq
Adapter jest do przeżycia, ale na otwory montażowe.
Bo ten kit do podwyższenia zwrotnicy to zło :najper:

Posted: 3 Apr 2014, o 20:01
by legato97
Wilwood jeszcze ma 4 tloczki do lexa..

Re: [IS 200] Swap hamulców (od LS 430?)

Posted: 21 Apr 2014, o 17:05
by baniaq
Miał być low-cost :)

Poddałem się. Zamówiłem zestawy naprawcze, bo mam przegląd w przyszłym tygodniu...

edit:
Wk*rwiają mnie te heble. Rozebrane, wyczyszczone, przesmarowane. Była cisza do wczoraj. Znowu blaszki się odzywają.
Jakie Toyki mają czterotłoczkowe przednie heble? Oprócz Land Cruiserów?
Coś, co da się upchnąć pod 17"

Posted: 21 Apr 2014, o 17:35
by legato97
Supra;)

Re: [IS 200] Swap hamulców (od LS 430?)

Posted: 21 Apr 2014, o 17:52
by baniaq
Drogo, bo trzeba ciągnąć z USA albo Japanowa...
Poza tym cholernie ciężkie... Do tego jeszcze waga 315mm tarcz, robi się grubo...
maniek_ls400 podesłał mi zdjęcia z ls430, za które bardzo dziękuję, ale tam mocowania są pod katem 90 stopni, więc trzeba rzeźbić grube adaptery.
Cholerny sworzeń dolny, wszystko psuje :bye:

Posted: 21 Apr 2014, o 18:09
by legato97
A co ty chcesz na wadze hebla oszczedzac? Jaka roznice poczujesz podczas jazdy? Tarcze z supry maja 323mm...szukaj w uk...chcesz miec hamulec bez rzezby, niestety troche musisz wydac. Nic za darmo.

Re: [IS 200] Swap hamulców (od LS 430?)

Posted: 21 Apr 2014, o 19:59
by baniaq
Hasło klucz: Masa nieresorowana!
Nie po to jeżdżę na b. lekkich alusach, żeby wsadzać tam żeliwo.

Rzeźba może być. Ale w granicach rozsądku. Na bank nie podnoszenie zwrotnicy jakimiś adapterami, gdzie przez wyższą zwrotnicę wahacze są inaczej względem siebie ułożone...
Mam zapasową zwrotnicę, mogę na niej zrobić próby spasowania, nie muszę operować na żywym organizmie. Potrzebuję kandydatów.

Co do kosztów - warto szukać alternatyw:
Zacisk z nowszego Land Cruisera (dokładnego modelu nie pamiętam, chyba J12) jest ten sam co w LS400. Cena zacisku z LS400 250+, bo jest tego kilka sztuk. Z Land Cruisera za 200 dostaniesz błyszczący, nieregenerowany zacisk i do tego wybierasz z dziesiątek dostępnych...