Page 2 of 5
Re: [is 200] Koszt swapa
Posted: 14 Apr 2014, o 08:57
by ledziu
Łojtam do ISa wszystko wejdzie pod maske

tylko kwestia kosztów...
Re: [is 200] Koszt swapa
Posted: 14 Apr 2014, o 09:34
by michalllw
dS wrote:Popieścić i wykastrować chyba klimę.
Ja tam miałem klime nawet działającą

1jz i 2jz różni się tylko wysokością a wersje uturbione tym że mają turbiny , popatrz sobie ile miejsca jest pod maską , mi się nawet instalacja gazowa zmieściła z dużym parownikiem

. Łapy od Soarera a poduszki od is200 więc nie była jakiejś mega rzeźby .Jak się pogoogla to jest pełno takich projektów na świecie , wszystko zależy ile chcesz kasy wydać i co chcesz mieć w aucie. Ja osobiście nie pchał bym się w uturbianie is200 bo to tylko 200 km do których szybko przywykniesz a później większy boost i oczekiwanie kiedy się wysypie silnik , jak chcesz 200km to kup sobie a3 , a4 albo is300 i zrób manuala będzie mniej nerów i nie stracisz tyle pieniędzy...
Re: [is 200] Koszt swapa
Posted: 14 Apr 2014, o 10:03
by dS
Upchnąć można i V12, pytanie jak bardzo lubimy sztukę i jak dużą rzeźbę chcemy pod maską.
Re: [is 200] Koszt swapa
Posted: 14 Apr 2014, o 10:20
by krzywydg
Nie ma swapa bez rzeźby... Podoba mi sie to rzucanie z motyką na słońce

życzę powodzenia i worka kasy!
Re: [is 200] Koszt swapa
Posted: 14 Apr 2014, o 10:23
by michalllw
krzywydg wrote:Nie ma swapa bez rzeźby... Podoba mi sie to rzucanie z motyką na słońce

życzę powodzenia i worka kasy!
Pewnie się skączy na 100 postach tak jak w temacie kompresora i nic z tego nie będzie

Re: [is 200] Koszt swapa
Posted: 14 Apr 2014, o 11:04
by Travis
Dajcie sobie spokój z tymi swapami uturbianiem IS200. Wykończy was to finansowo. Według mnie 20k zł na sprawny swap 1jz to za mało. Sam się łudziłem że zrobię to po kosztach i się bardzo szybko wysypałem. ISa sprzedałem dołożyłem pieniądze przeznaczone na swap i kupiłem lepszą brykę z fabryczną mocą prawie dwukrotnie większą jak w is200. Po takiej przekładce zawsze coś trzeba co chwilę poprawiać i wychodzi na to że auto stoi 90% czasu w warsztacie, każdy który bawił się w takie rzeczy na tym forum chyba dobrze wie o czym mówię

Moja rada sprzedaj ISa dołóż kasę na swapa i kup sobie np Nissana 200sx s14a i będziesz miał problem z głowy.
Re: [is 200] Koszt swapa
Posted: 14 Apr 2014, o 12:16
by michalllw
Można też pieniądze przeznaczyć na duże TV , konsole , gierke , kierownice i jakiś kubełek i ścigać się online -też wyjdzie ekonomiczniej, nie trzeba będzie płacić za paliwo i ubezpieczenie

W między czasie można oglądać filmiki na youtube swapowanych fur
Re: [is 200] Koszt swapa
Posted: 14 Apr 2014, o 12:28
by jakubek26
a tak jak mówicie ze skrzynią w is 300, na zmiane na manual ile kasy trzeba?
Re: [is 200] Koszt swapa
Posted: 14 Apr 2014, o 12:34
by dzibi
michalllw wrote:Można też pieniądze przeznaczyć na duże TV , konsole , gierke , kierownice i jakiś kubełek i ścigać się online -też wyjdzie ekonomiczniej, nie trzeba będzie płacić za paliwo i ubezpieczenie

W między czasie można oglądać filmiki na youtube swapowanych fur
Dobrze prawisz

po co robic IS turbo, skoro można kupić S4, albo Imprezę? Ech... mi się to podoba, że jest IS, a jak ma pod maską jakiś customik, to jest ciekawie
Niestety ludzie nie biorą pod uwagę przy wstawianiu turbo, że:
Trzeba zmienić tarcze i klocki, pompę paliwa bardzo często, skrzynie wzmocnić, wstawić sprzęgło odpowiednie, nie wiem jak IS'ach, ale i pewnie tłoki kute by się zdały, komputer przestawić. A do tego koszt uturbienia. No są to ciężkie pieniądze, bo wstawienie turbo, to nie tylko koszt turbo + robocizna. Swap na pewno tańszy, razem ze skrzynią, kompueterem i całą resztą, mniej problemów z tym. Tylko trzeba pamiętać o hamulcach

Re: [is 200] Koszt swapa
Posted: 14 Apr 2014, o 13:06
by michalllw
jakubek26 wrote:a tak jak mówicie ze skrzynią w is 300, na zmiane na manual ile kasy trzeba?
Wydaje mi się że do 4 tyś się zmieścisz , 5 z palcem w du....