Page 2 of 4

Re: [Is200/300] Wersja Clasic , Prestige, Sport, Elegance

Posted: 16 Sep 2013, o 13:09
by mikrus
Palio wrote:Hej, a ja mam pytanie o kolory deski rozdzielczej. W zasadzie interesuja mnie kolory obramowania zegarow i biegnący wzdłuż kokpitu metaliczny panel. Był jeden kolor dla wszystkich wersji czy kilka? Mam dylemat bo muszę kupić taka ramke do zegarow i na aukcjach te kolory różnią sie (moze to zależy od oswietlenia). Przykładowa aukcja:
http://allegro.pl/showItem2.php?item=3479725956 i cholera na rożnych aukcjach te kolory sa skrajnie inne :/
kolory są inne dla wersji sport, są dwukolorowe. ta z allegro jest właśnie dla wersji sport.

Re: [Is200/300] Wersja Clasic , Prestige, Sport, Elegance

Posted: 21 Nov 2013, o 03:08
by Elmosquito
Witam,
niestety nie jestem jeszcze posiadaczem Lexusa, mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni. Jestem pasjonatem JDM, od dawna podobała mi się Altezza, ze względu na przepisy w PL musze się zadowolić IS-em. Początkowo chciałem kupić cos z silnikiem 1G-FE, ale obawiam się, że może być trochę za słaby. Moje dotychczasowe auto to Galant 2.5 (163km i 235Nm) na początku było super, ale juz mi nie wystarcza, teraz pora na tylnionapedówke. Dletego bardzo poważnie myślę nad IS300 CrossSport z kultowym silnikiem 2JZ-GE.
I tu pojawia sie pytanie do Was. Można spotkać is300 z manualną skrzynia biegów? gdzieś czytałem, że pod koniec produkcji (2003-2004) wkładali tam 5-cio stopniowego manuala. Jeśli nie ma takiej opcji, to powiedzcie, czy AT jest z TIPTRONIC-iem? I czy każdy IS300 ma Torsen?
IS nie jest często spotykany :biggrin2: tym bardziej w odmianie z 3 litrowym silnikiem, ciężko zdobyć potrzebne info na ten temat. Jeśli pominąłem jakiś temat na forum to podeślijcie proszę link do tematu gdzie znajdę potrzebne info.
Z góry dzięki za odp.
PZDR
ŁM

Re: [Is200/300] Wersja Clasic , Prestige, Sport, Elegance

Posted: 21 Nov 2013, o 10:35
by turkus
Hej, co do tiptronica - tak, masz przyciski w kierownicy do zmiany biegow i to bardzo fajnie dziala :)

Re: [Is200/300] Wersja Clasic , Prestige, Sport, Elegance

Posted: 21 Nov 2013, o 11:21
by luxus
Manual szedł ale to bardzo rzadki rarytas jeśli chodzi o lsd to w 300 też rzadko szły ale mozna znależc na rynku wtórnym
Tu jest chyba dośc fajna propozycja a blisko bo w Katowicach więc możesz podjechac oblukac...
http://otomoto.pl/lexus-is300-sport-cro ... 25746.html

Re: [Is200/300] Wersja Clasic , Prestige, Sport, Elegance

Posted: 22 Nov 2013, o 21:49
by turkus
Było już o tym aucie w wątku z pytaniami o auta z ogłoszeń, podobno jest całe malowane.

Posted: 22 Nov 2013, o 23:39
by kolunio
Malowane to mało,powiedziane...;)

Re: [Is200/300] Wersja Clasic , Prestige, Sport, Elegance

Posted: 23 Nov 2013, o 01:37
by Damian87
wyżej jest napisane żę w wersji sport zawieszenie jest obniżone i wynosi 1405mm, więc ile jest w zwykłej wersji (nie sport) i przez co to zawieszenie jest obniżone? inne amortyzatory? inne sprężyny?

Re: [Is200/300] Wersja Clasic , Prestige, Sport, Elegance

Posted: 23 Nov 2013, o 23:04
by Jago
maxkow wrote: wersja Prestige
- chromowana galka zmiany biegow
W wersji Prestige gałka zmiany biegów jest skórzana. I do tego jeszcze drewnopodobne wstawki.

Re: [Is200/300] Wersja Clasic , Prestige, Sport, Elegance

Posted: 23 Nov 2013, o 23:09
by Yarecki
Damian87 wrote:wyżej jest napisane żę w wersji sport zawieszenie jest obniżone i wynosi 1405mm, więc ile jest w zwykłej wersji (nie sport) i przez co to zawieszenie jest obniżone? inne amortyzatory? inne sprężyny?
Stawiam na sprężynę, bo w częściach amor nie ma rozróżnienia zwykły i sport.

Odp: [Is200/300] Wersja Clasic , Prestige, Sport, Elegance

Posted: 24 Nov 2013, o 01:43
by Damian87
No właśnie sprężyny też nie mają rozróżnienia sport/standard. Moje amory mają już po ok 65% więc zaczynam myśleć o wymianie ich, a nie wiem właśnie co kupić skoro jest niby obniżone zawieszenie. Nie chce aby potem auto stało nie naturalnie wysoko:shock: