jaki gwint is 200
- Gierade
- Lex user
- Posts: 217
- Joined: 10 Oct 2012, o 12:49
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: SBE
- Contact:
- micrus
- Lex user
- Posts: 168
- Joined: 1 Oct 2013, o 09:17
- Model Lexusa: GS 300 III gen.
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
- banan1984
- Lex Driver
- Posts: 463
- Joined: 3 Oct 2013, o 11:52
- Model Lexusa: 3S-GE
- Skąd:: Dublin
- Location: Dublin
- Contact:
Re: jaki gwint is 200
baniaq wrote:Czyli w wersji OEM jest równo?
8/6 będzie za mało do opcji przód opona na równi z rantem błotnika, tył "na palec"? Skoro OEM jest 5/5, to czemu nikt nie bierze gwintu 10/10, itp? Rozkład mas w IS to niby 51/49%.
Przepraszam, nie jasno napisalem. OEM 5/5 to ucisk sprzezyn kg/mm. Nie chodzi mi tez o rozklad mas. Jezeli ktos chce jezdzic nisko zawieszony autem nie polecilbym brac niczego co ma mniej jak 10 kg/mm. Sam mam 12/10 i czasami wydaje mi sie ze jest za miekko i do tego mam regolacje na amorkach 8 z 16 wszedzie.
- baniaq
- Lex Maniak
- Posts: 789
- Joined: 4 Jun 2013, o 01:11
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: Poznań
- Contact:
Re: jaki gwint is 200
Spoko, wszystko zrozumiałem.banan1984 wrote:Przepraszam, nie jasno napisalem. OEM 5/5 to ucisk sprzezyn kg/mm. Nie chodzi mi tez o rozklad mas. Jezeli ktos chce jezdzic nisko zawieszony autem nie polecilbym brac niczego co ma mniej jak 10 kg/mm. Sam mam 12/10 i czasami wydaje mi sie ze jest za miekko i do tego mam regolacje na amorkach 8 z 16 wszedzie.
Pytanie jest inne, skoro OEM jest 5/5, więc równo na osiach, to czemu potem idziecie w 12/10, czyli różne wartości per oś

Sprzedam graty do IS200/300:
- kanapę tylną bez zagłówków czarna skóra + alkantara (wyprana 99zł)
- boczki drzwiowe przejściowe (czarna ramka głosników) w czarnej alkantarze (40zł)
- kanapę tylną bez zagłówków czarna skóra + alkantara (wyprana 99zł)
- boczki drzwiowe przejściowe (czarna ramka głosników) w czarnej alkantarze (40zł)
-
- Nowy lex user
- Posts: 15
- Joined: 2 Jul 2014, o 00:08
- Model Lexusa: is200
- Skąd:: Janów lubelski
- Contact:
Re: jaki gwint is 200
a wiec wracajac do pytania . co polecacie ?? nie chce takiej maxymalnej gleby.. bo to autko bedzie do codzienniej jazdy wiec chodzi o wyglad dobry i komfort jazdy tez..
- banan1984
- Lex Driver
- Posts: 463
- Joined: 3 Oct 2013, o 11:52
- Model Lexusa: 3S-GE
- Skąd:: Dublin
- Location: Dublin
- Contact:
Re: jaki gwint is 200
baniaq wrote:Spoko, wszystko zrozumiałem.banan1984 wrote:Przepraszam, nie jasno napisalem. OEM 5/5 to ucisk sprzezyn kg/mm. Nie chodzi mi tez o rozklad mas. Jezeli ktos chce jezdzic nisko zawieszony autem nie polecilbym brac niczego co ma mniej jak 10 kg/mm. Sam mam 12/10 i czasami wydaje mi sie ze jest za miekko i do tego mam regolacje na amorkach 8 z 16 wszedzie.
Pytanie jest inne, skoro OEM jest 5/5, więc równo na osiach, to czemu potem idziecie w 12/10, czyli różne wartości per oś
Ok jeszcze raz

zalezy co masz na mysli komfort jazdy, bo mi pasuje sztywno i pewnie. ja uzywam swojego auta codziennie i jeszcze siniakow na tylku niemamchmieliksr2 wrote:a wiec wracajac do pytania . co polecacie ?? nie chce takiej maxymalnej gleby.. bo to autko bedzie do codzienniej jazdy wiec chodzi o wyglad dobry i komfort jazdy tez..

- micrus
- Lex user
- Posts: 168
- Joined: 1 Oct 2013, o 09:17
- Model Lexusa: GS 300 III gen.
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Wczoraj założyłem isc sport wyregulowane na soft. I jest twardo. Coś jak w bilsteinie b6, może nawet bardziej. Da się na tym jeździć, ale ciężko mówić o "komforcie".
Ale buda przestała wykazywać jakiekolwiek przechyły, auto jest jak przyklejone do jezdni. Frajda z jazdy rośnie proporcjonalnie do utraty komfortu.
I z prześwitem też jest dobrze. Ustawione są prawie na maksymalnej wysokości (brakuje 0,5 cm) i obniżył się jedynie o jakieś 2 cm. Dziura w nadkolu minimalna, ok 1 cm.
Amortyzator ma skok, ma szeroki zakres pracy i nie czochra na nierównościach. Jeździ się dobrze, pomijając to że lepiej poznajemy stan nawierzchni niż na fabryce.
Ale buda przestała wykazywać jakiekolwiek przechyły, auto jest jak przyklejone do jezdni. Frajda z jazdy rośnie proporcjonalnie do utraty komfortu.
I z prześwitem też jest dobrze. Ustawione są prawie na maksymalnej wysokości (brakuje 0,5 cm) i obniżył się jedynie o jakieś 2 cm. Dziura w nadkolu minimalna, ok 1 cm.
Amortyzator ma skok, ma szeroki zakres pracy i nie czochra na nierównościach. Jeździ się dobrze, pomijając to że lepiej poznajemy stan nawierzchni niż na fabryce.
-
- Lex Driver
- Posts: 457
- Joined: 6 May 2012, o 22:53
- Model Lexusa: IS 300
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: jaki gwint is 200
Micrus napisz mi na pw maila do siebie bo na forum widze wiadosci mie dochodza zawsze...
- micrus
- Lex user
- Posts: 168
- Joined: 1 Oct 2013, o 09:17
- Model Lexusa: GS 300 III gen.
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: jaki gwint is 200
PW poszło.
Pojeździłem dziś 2h po mieście z rodzinką, zaliczyłem ze 100 studzienek, masę remontów, torów tramwajowych itd. i po wszystkim pytam żonę czy nie za twardo.. a ona:
- szczerze? nie widzę różnicy

Za to zobaczyłem w świetle dziennym jak auto teraz wygląda i kurdę jest padaka. Obniżenie zawiasu bez dystansów powoduje, że koła się chowają w nadkola. Więc teraz szukam dystansów
Pojeździłem dziś 2h po mieście z rodzinką, zaliczyłem ze 100 studzienek, masę remontów, torów tramwajowych itd. i po wszystkim pytam żonę czy nie za twardo.. a ona:
- szczerze? nie widzę różnicy

Za to zobaczyłem w świetle dziennym jak auto teraz wygląda i kurdę jest padaka. Obniżenie zawiasu bez dystansów powoduje, że koła się chowają w nadkola. Więc teraz szukam dystansów

- forest
- Lex Master
- Posts: 3583
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:09
- Model Lexusa: stanced VIP
- Skąd:: WeST
- Contact:
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest