jaki gwint is 200

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
User avatar
Gierade
Lex user
Posts: 217
Joined: 10 Oct 2012, o 12:49
Model Lexusa: IS200
Skąd:: SBE
Contact:

Post by Gierade »

Nie jest potrzebny. Przód spoko, dostęp po otworzeniu maski. Tył tez spoko, ale trzeba się dostać do góry amora, więc trzeba ściągnąć boczki. Ewentualnie dokupić dłuższe pokrętła do regulacji i zrobić delikatne dziurki w tych boczkach.
User avatar
micrus
Lex user
Posts: 168
Joined: 1 Oct 2013, o 09:17
Model Lexusa: GS 300 III gen.
Skąd:: Warszawa
Contact:

Post by micrus »

Dzięki,

Zakładam jutro do GSa, zobaczę jak z tym tyłem i boczkami :)
Image
User avatar
banan1984
Lex Driver
Posts: 463
Joined: 3 Oct 2013, o 11:52
Model Lexusa: 3S-GE
Skąd:: Dublin
Location: Dublin
Contact:

Re: jaki gwint is 200

Post by banan1984 »

baniaq wrote:Czyli w wersji OEM jest równo?
8/6 będzie za mało do opcji przód opona na równi z rantem błotnika, tył "na palec"? Skoro OEM jest 5/5, to czemu nikt nie bierze gwintu 10/10, itp? Rozkład mas w IS to niby 51/49%.

Przepraszam, nie jasno napisalem. OEM 5/5 to ucisk sprzezyn kg/mm. Nie chodzi mi tez o rozklad mas. Jezeli ktos chce jezdzic nisko zawieszony autem nie polecilbym brac niczego co ma mniej jak 10 kg/mm. Sam mam 12/10 i czasami wydaje mi sie ze jest za miekko i do tego mam regolacje na amorkach 8 z 16 wszedzie.
User avatar
baniaq
Lex Maniak
Posts: 789
Joined: 4 Jun 2013, o 01:11
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Poznań
Contact:

Re: jaki gwint is 200

Post by baniaq »

banan1984 wrote:Przepraszam, nie jasno napisalem. OEM 5/5 to ucisk sprzezyn kg/mm. Nie chodzi mi tez o rozklad mas. Jezeli ktos chce jezdzic nisko zawieszony autem nie polecilbym brac niczego co ma mniej jak 10 kg/mm. Sam mam 12/10 i czasami wydaje mi sie ze jest za miekko i do tego mam regolacje na amorkach 8 z 16 wszedzie.
Spoko, wszystko zrozumiałem.
Pytanie jest inne, skoro OEM jest 5/5, więc równo na osiach, to czemu potem idziecie w 12/10, czyli różne wartości per oś :P
Sprzedam graty do IS200/300:
- kanapę tylną bez zagłówków czarna skóra + alkantara (wyprana 99zł)
- boczki drzwiowe przejściowe (czarna ramka głosników) w czarnej alkantarze (40zł)
chmieliksr2
Nowy lex user
Posts: 15
Joined: 2 Jul 2014, o 00:08
Model Lexusa: is200
Skąd:: Janów lubelski
Contact:

Re: jaki gwint is 200

Post by chmieliksr2 »

a wiec wracajac do pytania . co polecacie ?? nie chce takiej maxymalnej gleby.. bo to autko bedzie do codzienniej jazdy wiec chodzi o wyglad dobry i komfort jazdy tez..
User avatar
banan1984
Lex Driver
Posts: 463
Joined: 3 Oct 2013, o 11:52
Model Lexusa: 3S-GE
Skąd:: Dublin
Location: Dublin
Contact:

Re: jaki gwint is 200

Post by banan1984 »

baniaq wrote:
banan1984 wrote:Przepraszam, nie jasno napisalem. OEM 5/5 to ucisk sprzezyn kg/mm. Nie chodzi mi tez o rozklad mas. Jezeli ktos chce jezdzic nisko zawieszony autem nie polecilbym brac niczego co ma mniej jak 10 kg/mm. Sam mam 12/10 i czasami wydaje mi sie ze jest za miekko i do tego mam regolacje na amorkach 8 z 16 wszedzie.
Spoko, wszystko zrozumiałem.
Pytanie jest inne, skoro OEM jest 5/5, więc równo na osiach, to czemu potem idziecie w 12/10, czyli różne wartości per oś :P

Ok jeszcze raz :P ucisk OEM sprzezyn to 5kg/mm przod i 5kg/mm tyl, a idzie sie w wieksze wartosci dla usztywnienia budy. Tak robia producenci nie wiem czemu, mozna oczywisice miec po 10/10 czy 12/12 cokolwiek. Moze dlatego ze z tylu auta niema takiej masy jak z przodu??
chmieliksr2 wrote:a wiec wracajac do pytania . co polecacie ?? nie chce takiej maxymalnej gleby.. bo to autko bedzie do codzienniej jazdy wiec chodzi o wyglad dobry i komfort jazdy tez..
zalezy co masz na mysli komfort jazdy, bo mi pasuje sztywno i pewnie. ja uzywam swojego auta codziennie i jeszcze siniakow na tylku niemam :P najlepiej by bylo jakbys wsiadl do kogos kto ma jakis twardszy gwint i sie przejechal
User avatar
micrus
Lex user
Posts: 168
Joined: 1 Oct 2013, o 09:17
Model Lexusa: GS 300 III gen.
Skąd:: Warszawa
Contact:

Post by micrus »

Wczoraj założyłem isc sport wyregulowane na soft. I jest twardo. Coś jak w bilsteinie b6, może nawet bardziej. Da się na tym jeździć, ale ciężko mówić o "komforcie".

Ale buda przestała wykazywać jakiekolwiek przechyły, auto jest jak przyklejone do jezdni. Frajda z jazdy rośnie proporcjonalnie do utraty komfortu.

I z prześwitem też jest dobrze. Ustawione są prawie na maksymalnej wysokości (brakuje 0,5 cm) i obniżył się jedynie o jakieś 2 cm. Dziura w nadkolu minimalna, ok 1 cm.

Amortyzator ma skok, ma szeroki zakres pracy i nie czochra na nierównościach. Jeździ się dobrze, pomijając to że lepiej poznajemy stan nawierzchni niż na fabryce.
Image
grucha2666
Lex Driver
Posts: 457
Joined: 6 May 2012, o 22:53
Model Lexusa: IS 300
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: jaki gwint is 200

Post by grucha2666 »

Micrus napisz mi na pw maila do siebie bo na forum widze wiadosci mie dochodza zawsze...
User avatar
micrus
Lex user
Posts: 168
Joined: 1 Oct 2013, o 09:17
Model Lexusa: GS 300 III gen.
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: jaki gwint is 200

Post by micrus »

PW poszło.

Pojeździłem dziś 2h po mieście z rodzinką, zaliczyłem ze 100 studzienek, masę remontów, torów tramwajowych itd. i po wszystkim pytam żonę czy nie za twardo.. a ona:
- szczerze? nie widzę różnicy
:lol:

Za to zobaczyłem w świetle dziennym jak auto teraz wygląda i kurdę jest padaka. Obniżenie zawiasu bez dystansów powoduje, że koła się chowają w nadkola. Więc teraz szukam dystansów :)
Image
User avatar
forest
Lex Master
Posts: 3583
Joined: 21 Sep 2010, o 17:09
Model Lexusa: stanced VIP
Skąd:: WeST
Contact:

Re: jaki gwint is 200

Post by forest »

dystans + dłuższe szpile ;)
SC430 '2002
Post Reply

Return to “Tuning mechaniczny”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest