Page 2 of 6
Posted: 5 Nov 2014, o 10:27
by Gierade
Nie jest potrzebny. Przód spoko, dostęp po otworzeniu maski. Tył tez spoko, ale trzeba się dostać do góry amora, więc trzeba ściągnąć boczki. Ewentualnie dokupić dłuższe pokrętła do regulacji i zrobić delikatne dziurki w tych boczkach.
Posted: 5 Nov 2014, o 10:57
by micrus
Dzięki,
Zakładam jutro do GSa, zobaczę jak z tym tyłem i boczkami

Re: jaki gwint is 200
Posted: 5 Nov 2014, o 14:18
by banan1984
baniaq wrote:Czyli w wersji OEM jest równo?
8/6 będzie za mało do opcji przód opona na równi z rantem błotnika, tył "na palec"? Skoro OEM jest 5/5, to czemu nikt nie bierze gwintu 10/10, itp? Rozkład mas w IS to niby 51/49%.
Przepraszam, nie jasno napisalem. OEM 5/5 to ucisk sprzezyn kg/mm. Nie chodzi mi tez o rozklad mas. Jezeli ktos chce jezdzic nisko zawieszony autem nie polecilbym brac niczego co ma mniej jak 10 kg/mm. Sam mam 12/10 i czasami wydaje mi sie ze jest za miekko i do tego mam regolacje na amorkach 8 z 16 wszedzie.
Re: jaki gwint is 200
Posted: 5 Nov 2014, o 16:54
by baniaq
banan1984 wrote:Przepraszam, nie jasno napisalem. OEM 5/5 to ucisk sprzezyn kg/mm. Nie chodzi mi tez o rozklad mas. Jezeli ktos chce jezdzic nisko zawieszony autem nie polecilbym brac niczego co ma mniej jak 10 kg/mm. Sam mam 12/10 i czasami wydaje mi sie ze jest za miekko i do tego mam regolacje na amorkach 8 z 16 wszedzie.
Spoko, wszystko zrozumiałem.
Pytanie jest inne, skoro OEM jest 5/5, więc równo na osiach, to czemu potem idziecie w 12/10, czyli różne wartości per oś

Re: jaki gwint is 200
Posted: 5 Nov 2014, o 17:36
by chmieliksr2
a wiec wracajac do pytania . co polecacie ?? nie chce takiej maxymalnej gleby.. bo to autko bedzie do codzienniej jazdy wiec chodzi o wyglad dobry i komfort jazdy tez..
Re: jaki gwint is 200
Posted: 5 Nov 2014, o 18:45
by banan1984
baniaq wrote:banan1984 wrote:Przepraszam, nie jasno napisalem. OEM 5/5 to ucisk sprzezyn kg/mm. Nie chodzi mi tez o rozklad mas. Jezeli ktos chce jezdzic nisko zawieszony autem nie polecilbym brac niczego co ma mniej jak 10 kg/mm. Sam mam 12/10 i czasami wydaje mi sie ze jest za miekko i do tego mam regolacje na amorkach 8 z 16 wszedzie.
Spoko, wszystko zrozumiałem.
Pytanie jest inne, skoro OEM jest 5/5, więc równo na osiach, to czemu potem idziecie w 12/10, czyli różne wartości per oś

Ok jeszcze raz

ucisk OEM sprzezyn to 5kg/mm przod i 5kg/mm tyl, a idzie sie w wieksze wartosci dla usztywnienia budy. Tak robia producenci nie wiem czemu, mozna oczywisice miec po 10/10 czy 12/12 cokolwiek. Moze dlatego ze z tylu auta niema takiej masy jak z przodu??
chmieliksr2 wrote:a wiec wracajac do pytania . co polecacie ?? nie chce takiej maxymalnej gleby.. bo to autko bedzie do codzienniej jazdy wiec chodzi o wyglad dobry i komfort jazdy tez..
zalezy co masz na mysli komfort jazdy, bo mi pasuje sztywno i pewnie. ja uzywam swojego auta codziennie i jeszcze siniakow na tylku niemam

najlepiej by bylo jakbys wsiadl do kogos kto ma jakis twardszy gwint i sie przejechal
Posted: 7 Nov 2014, o 08:20
by micrus
Wczoraj założyłem isc sport wyregulowane na soft. I jest twardo. Coś jak w bilsteinie b6, może nawet bardziej. Da się na tym jeździć, ale ciężko mówić o "komforcie".
Ale buda przestała wykazywać jakiekolwiek przechyły, auto jest jak przyklejone do jezdni. Frajda z jazdy rośnie proporcjonalnie do utraty komfortu.
I z prześwitem też jest dobrze. Ustawione są prawie na maksymalnej wysokości (brakuje 0,5 cm) i obniżył się jedynie o jakieś 2 cm. Dziura w nadkolu minimalna, ok 1 cm.
Amortyzator ma skok, ma szeroki zakres pracy i nie czochra na nierównościach. Jeździ się dobrze, pomijając to że lepiej poznajemy stan nawierzchni niż na fabryce.
Re: jaki gwint is 200
Posted: 8 Nov 2014, o 08:45
by grucha2666
Micrus napisz mi na pw maila do siebie bo na forum widze wiadosci mie dochodza zawsze...
Re: jaki gwint is 200
Posted: 8 Nov 2014, o 14:14
by micrus
PW poszło.
Pojeździłem dziś 2h po mieście z rodzinką, zaliczyłem ze 100 studzienek, masę remontów, torów tramwajowych itd. i po wszystkim pytam żonę czy nie za twardo.. a ona:
- szczerze? nie widzę różnicy
Za to zobaczyłem w świetle dziennym jak auto teraz wygląda i kurdę jest padaka. Obniżenie zawiasu bez dystansów powoduje, że koła się chowają w nadkola. Więc teraz szukam dystansów

Re: jaki gwint is 200
Posted: 8 Nov 2014, o 14:23
by forest
dystans + dłuższe szpile
