GS300 mkIII Prins AutoGas
- LinkPL
- Lex Maniak
- Posts: 795
- Joined: 9 Nov 2010, o 00:59
- Model Lexusa: RX 500h
- Skąd:: Iłża
- Contact:
Re: GS300 mkIII Prins AutoGas
Ja mam założony gaz z butlą 59kg i ponad 3 lata i jest ok. Jak ktoś bardzo chce to może sobie zmienić, ale czy to coś da ??
Pozdrawiam
Link
Pozdrawiam
Link
How far We can go ...
- Dawid0ss
- Lex Master
- Posts: 1797
- Joined: 14 Jan 2013, o 12:46
- Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: GS300 mkIII Prins AutoGas
Ej no nie róbcie jaj. Obciąża zawieszenie ? 60-70kg to jakbyś po prostu woził ze sobą jedną osobę w aucie. Co więcej zbiornik beny jest zazwyczaj prawie pusty, więc pewnie wyjdzie na to samo. W ogóle nie kumam tego problemuMA-ZI wrote:Witajcie. Butla z gazem w bagażniku obciąża tylne zawieszenie. Czy instalował ktoś może do GS 300 sprężyny z Hybrydy. Podobno pasują i załatwiają temat. Proszę o info.

-
- Moderator
- Posts: 3806
- Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Contact:
Re: GS300 mkIII Prins AutoGas
Butla jest za osią i wbrew pozorom ma wpływ. Taki zbiornik w LS sam waży 30KG. Do tego 70l LPG i mamy setkę. W zbiorniku min 1/3 PB musi być. Mój galant z LPG też siadł trochę.
- LinkPL
- Lex Maniak
- Posts: 795
- Joined: 9 Nov 2010, o 00:59
- Model Lexusa: RX 500h
- Skąd:: Iłża
- Contact:
Re: GS300 mkIII Prins AutoGas
Proszę pamiętać, że litr ciekłego gazu waży pół kilo ... 
Pozdrawiam
Link

Pozdrawiam
Link
How far We can go ...
-
- Moderator
- Posts: 3806
- Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Contact:
Re: GS300 mkIII Prins AutoGas
A to fakt
nie zmienia to faktu że sama butla waży dużo i jest za tylną osią.

- Dawid0ss
- Lex Master
- Posts: 1797
- Joined: 14 Jan 2013, o 12:46
- Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: GS300 mkIII Prins AutoGas
Butla waży dużo, ale zajmuje za to miejsce zapasu, który też ma swoje kg. Jakoś mi to się nie klei. Przynajmniej w moim IS nie widzę różnicy. Butla jest bardzo blisko osi. Pewnie też dlatego, że krótki kufer jest. Może w GS rzeczywiście robi to jakąś różnicę. Pzdrowczar wrote:A to faktnie zmienia to faktu że sama butla waży dużo i jest za tylną osią.
- WojtasIS250
- Lex user
- Posts: 215
- Joined: 14 Mar 2015, o 16:08
- Model Lexusa: GS300
- Skąd:: Cork
- Location: Cork
- Contact:
Re: GS300 mkIII Prins AutoGas
U mnie widac duza roznice po zamontowaniu butli, zatankowaniu jej, wozeniu zapasu w bagazniku i do tego pol zbiornika z benzyna... jak to zliczycie to troszke wyjdzie. Bylem ostatnio na przegladzie i waga auta wyszla ok 1800kg tylko nie pamietam czy mialem wtedy puste czy pelne zbiorniki ale w przyszlym roku specjalnie zatankuje do pelna zeby zobaczyc roznice. Musze zrobic fotke i porownamy jak bardzo mi dupa usiadla... a najbardziej widze to na przedniej osi ktora sie lekko uniosla i widac golym okiem, ze auto jest bardziej obciazone z jednej strony.
To jezdzisz bez zapasu? Zreszta bez przesady, ze zapas wazy tyle co pelna butla.Dawid0ss wrote: Butla waży dużo, ale zajmuje za to miejsce zapasu, który też ma swoje kg.
- Dawid0ss
- Lex Master
- Posts: 1797
- Joined: 14 Jan 2013, o 12:46
- Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: GS300 mkIII Prins AutoGas
Tak, od 3 lat jeżdżę bez zapasu.WojtasIS250 wrote:U mnie widac duza roznice po zamontowaniu butli, zatankowaniu jej, wozeniu zapasu w bagazniku i do tego pol zbiornika z benzyna... jak to zliczycie to troszke wyjdzie. Bylem ostatnio na przegladzie i waga auta wyszla ok 1800kg tylko nie pamietam czy mialem wtedy puste czy pelne zbiorniki ale w przyszlym roku specjalnie zatankuje do pelna zeby zobaczyc roznice. Musze zrobic fotke i porownamy jak bardzo mi dupa usiadla... a najbardziej widze to na przedniej osi ktora sie lekko uniosla i widac golym okiem, ze auto jest bardziej obciazone z jednej strony.
To jezdzisz bez zapasu? Zreszta bez przesady, ze zapas wazy tyle co pelna butla.Dawid0ss wrote: Butla waży dużo, ale zajmuje za to miejsce zapasu, który też ma swoje kg.
Całe koło zapasowe, lewarek i inne to spokojnie 15 kg, jeśli nie więcej. Pełna butla LPG to u mnie 20 kg paliwa + butla. No nie ma opcji, abym zauważył lub odczuł taką różnicę.
Pzdr
-
- Nowy lex user
- Posts: 12
- Joined: 23 Jan 2016, o 21:16
- Model Lexusa: GS 300
- Skąd:: Śląsk
- Contact:
Re: GS300 mkIII Prins AutoGas
Witajcie.
Oryginalne sprężyny z Hybrydy założone. Koszt ok 1000 PLN w salonie. Po założeniu ustawiłem zbieżność i jazda z pełnym załadunkiem, w bagażniku do pełna walizek ok 60 kg i zatankowany do pełna gazem 82l + zbiornik czyli jakieś 60-65 kg bo bez zapasu. Plus 2 dorosłych i 2 dzieci.
Pierwszą różnicę było widać optycznie po odebraniu od mechanika, drugą przy ustawianiu zbieżności, że względu na podniesienie dupy kąty były poprawne.
Z tymi sprężynami nie widać było różnicy czy samochód jest pusty czy pełny.
Same sprężyny różnią się minimalnie grubością od siebie. Hybrydowe są lekko grubsze ale za to minimalnie krótsze.
W wadze różnica jest spora Hybrydowe ok 5,18kg 2 sztuki zwykłe ok 4,48kg.
Z tymi parametrami można spokojnie poszukać używek.
Ja polecam zabieg. W mocowania pasują idealnie. Jak więcej pojeżdżę to napisze wrażenia.
Oryginalne sprężyny z Hybrydy założone. Koszt ok 1000 PLN w salonie. Po założeniu ustawiłem zbieżność i jazda z pełnym załadunkiem, w bagażniku do pełna walizek ok 60 kg i zatankowany do pełna gazem 82l + zbiornik czyli jakieś 60-65 kg bo bez zapasu. Plus 2 dorosłych i 2 dzieci.
Pierwszą różnicę było widać optycznie po odebraniu od mechanika, drugą przy ustawianiu zbieżności, że względu na podniesienie dupy kąty były poprawne.
Z tymi sprężynami nie widać było różnicy czy samochód jest pusty czy pełny.
Same sprężyny różnią się minimalnie grubością od siebie. Hybrydowe są lekko grubsze ale za to minimalnie krótsze.
W wadze różnica jest spora Hybrydowe ok 5,18kg 2 sztuki zwykłe ok 4,48kg.
Z tymi parametrami można spokojnie poszukać używek.
Ja polecam zabieg. W mocowania pasują idealnie. Jak więcej pojeżdżę to napisze wrażenia.
- WojtasIS250
- Lex user
- Posts: 215
- Joined: 14 Mar 2015, o 16:08
- Model Lexusa: GS300
- Skąd:: Cork
- Location: Cork
- Contact:
Re: GS300 mkIII Prins AutoGas
No i Marcin nam wyjasnil cala sprawe. Czekamy na ocene z jazdy czy czuc jakakolwiek roznice w prowadzeniu.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest