Page 12 of 12

Re: [IS200] Sondy Lambda

Posted: 23 May 2016, o 22:08
by owczar
Ciśnienie jest ok. Do strojenia konieczna myszy obserwacja sond, korekt krótkich i długich itd. Przy schodzeniu z obrotów nie wiadomo czy go zalewa bo tego nie widać.

Posted: 23 May 2016, o 22:23
by Damian87
Osobno jak mam podłączony elm327 nie będę tego widział? Gdyby go zalewało wykresy sond powinny być wysoko tak?

Re: [IS200] Sondy Lambda

Posted: 24 May 2016, o 21:41
by Damian87
obniżyłem dzisiaj mnożnik w zakresie który podałeś ale to nic nie dało... różnica na lpg i PB jest taka że na LPG obroty spadają do 5XX a na PB do 9XX. nie wiem co jest pięć ;(dodam co zauważyłem że przy jeździe pod większym obciążeniem - na włączonej kliomatyzacji jest OK...

Re: [IS200] Sondy Lambda

Posted: 24 May 2016, o 22:05
by Yarecki
Generalnie analiza ustawień lpg na postawie mapek STAGowy to jak bzykanie przez nie jedną a 20 prezerwatyw i to z dętki od starej ciężarówki :kawa:

Re: [IS200] Sondy Lambda

Posted: 24 May 2016, o 23:07
by owczar
Zdalnie ciężko jest pomóc. Polecam pojechać na strojenie do kogoś kto to ogarnia i ma sondę szerokopasmową. Zapłacisz 150zł, zobaczysz jak to się robi fachowo i będziesz miał pewność, że za pół roku nie będzie regenerował głowicy. A to co się przy okazji dowiesz to Twoje.

Re: [IS200] Sondy Lambda

Posted: 25 May 2016, o 22:00
by Damian87
mam w sobotę dłuższy wyjazd ale rozumiem i obiecuje że jak wrócę pojade do kogoś o ile kogoś ogarniętego znajde...
dzisiaj kombinowałem z mnożnikiem i w takim ustawieniu jest ok, niewielka różnica jest z PB. co o tym sądzisz?
Image

Re: [IS200] Sondy Lambda

Posted: 25 May 2016, o 23:31
by Yarecki
owczar wrote:Zdalnie ciężko jest pomóc. Polecam pojechać na strojenie do kogoś kto to ogarnia i ma sondę szerokopasmową. Zapłacisz 150zł, zobaczysz jak to się robi fachowo i będziesz miał pewność, że za pół roku nie będzie regenerował głowicy. A to co się przy okazji dowiesz to Twoje.
Jasne, to zrozumiałe.
Ciągłe wachlowanie tym mnożnikiem na podstawie ułożenia mapek robi więcej złego niż dobrego.
Do tego podchodzi się raz i kończysz strojenie bo inaczej, to to można se jeździć stroić na raty i nigdy dobrze nie będzie.
Generalnie sam mnożnik to nie wszystko a powiedziałbym to dopiero początek.
Korekta RPM dopiero zrobi włąściwą robotę.
Wystrojone auto na sam mnożnik bez tej korekty nie ma prawa działać jak należy.