Re: Zakup Lexusa NX 350h
Posted: 22 Feb 2022, o 12:58
Witam,
Czytam zagraniczne fora, gdzie już pojawiają się problemy z nowymi Lexusami - dotyczy zarówno modeli 350 jak i 450.
Czy ktoś z już jeżdżących nowymi NX'ami spotkał się z podobnymi problemami?
Uwaga! To może nie dotyczyć aut sprowadzanych do europy - poniższy zestaw dotyczy użytkowników w USA.
Przytoczę tutaj najczęściej pojawiające się problemy:
1. Problem z profilem w systemie informacyjno-rozrywkowym. Problemy z połączeniem samochodu z aplikacją na telefon. Nie działa Hey Lexus, nawigacja itp.
Apple Carplay nie zmniejszy głośności radia. Opcja ustawień poziomu dźwięku jest nieaktywna i nie można jej regulować.
Profile resetują się do defaultowych ustawień – siedzenia, kierownica, stacje radiowe itp. System przechodzi w tryb gościa. Częściej ma to miejsce dla drugiego zestawu kluczyków – 2 kierowców.
2. Nie można połączyć samochodu z aplikacją
3. Wibracje na lusterku bocznym i desce rozdzielczej (podobna historia dotyczyła kiedyś Toyoty RAV4)
4. Alarm samochodowy włączył się losowo co 10 -20 minut – Dealer (USA) potwierdził, że 3 inne egzemplarze na ich parkingu mają taki sam problem.
- Podobno znaleziono listwę progową z tyłu przestrzeni ładunkowej, która ma wewnętrzną awarię, powodując aktywację alarmu pojazdu i rozładowanie akumulatora - tutaj chodzi o oświetlenie ?
5. Nie działa funkcja automatycznej blokady w tylnej klapie. W instrukcji obsługi jest napisane, aby nacisnąć przycisk i odejść, a tylna klapa sama się zamknie i zarygluje. Działa to może 1 na 10 razy
6. profil użytkownika ładuje się tylko w 75% przypadków. Należy wpisywać kod PIN, aby załadować swój profil.
7. Asystent zmiana pasa ruchu nie działa prawidłowo.
Uwaga! nie dotyczy to każdego pojazdu - są to wyjątki - ale są, co nie oznacza, że muszą dotyczyć dostaw europejskich.
Pozdrawiam
Czytam zagraniczne fora, gdzie już pojawiają się problemy z nowymi Lexusami - dotyczy zarówno modeli 350 jak i 450.
Czy ktoś z już jeżdżących nowymi NX'ami spotkał się z podobnymi problemami?
Uwaga! To może nie dotyczyć aut sprowadzanych do europy - poniższy zestaw dotyczy użytkowników w USA.
Przytoczę tutaj najczęściej pojawiające się problemy:
1. Problem z profilem w systemie informacyjno-rozrywkowym. Problemy z połączeniem samochodu z aplikacją na telefon. Nie działa Hey Lexus, nawigacja itp.
Apple Carplay nie zmniejszy głośności radia. Opcja ustawień poziomu dźwięku jest nieaktywna i nie można jej regulować.
Profile resetują się do defaultowych ustawień – siedzenia, kierownica, stacje radiowe itp. System przechodzi w tryb gościa. Częściej ma to miejsce dla drugiego zestawu kluczyków – 2 kierowców.
2. Nie można połączyć samochodu z aplikacją
3. Wibracje na lusterku bocznym i desce rozdzielczej (podobna historia dotyczyła kiedyś Toyoty RAV4)
4. Alarm samochodowy włączył się losowo co 10 -20 minut – Dealer (USA) potwierdził, że 3 inne egzemplarze na ich parkingu mają taki sam problem.
- Podobno znaleziono listwę progową z tyłu przestrzeni ładunkowej, która ma wewnętrzną awarię, powodując aktywację alarmu pojazdu i rozładowanie akumulatora - tutaj chodzi o oświetlenie ?
5. Nie działa funkcja automatycznej blokady w tylnej klapie. W instrukcji obsługi jest napisane, aby nacisnąć przycisk i odejść, a tylna klapa sama się zamknie i zarygluje. Działa to może 1 na 10 razy
6. profil użytkownika ładuje się tylko w 75% przypadków. Należy wpisywać kod PIN, aby załadować swój profil.
7. Asystent zmiana pasa ruchu nie działa prawidłowo.
Uwaga! nie dotyczy to każdego pojazdu - są to wyjątki - ale są, co nie oznacza, że muszą dotyczyć dostaw europejskich.
Pozdrawiam