Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu NX
Post Reply
ostrykolesz
Lex user
Posts: 85
Joined: 4 Apr 2023, o 21:47
Model Lexusa: NX350h
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post by ostrykolesz »

gfr wrote: 14 Apr 2023, o 17:15 Panie i Panowie, czy w Waszych NXach tłumiki też tak ładnie wyglądają jak u mnie ?
 

 
To jest normalne. To jest oksydacja w punktach spawania. Każdy samochód to ma. Ta rdza działa jak o ochroną przed dalszą korozją...
gfr
Lex user
Posts: 82
Joined: 30 Jan 2022, o 14:20
Model Lexusa: NX350h
Skąd:: Jabłonna
Contact:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post by gfr »

To zdecydowanie nie jest normalne. W innych moich samochodach tak nie ma.
NEONX
Lex user
Posts: 248
Joined: 8 Dec 2021, o 00:44
Model Lexusa: NX
Skąd:: Wawa
Contact:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post by NEONX »

ostrykolesz wrote:
gfr wrote: 14 Apr 2023, o 17:15 Panie i Panowie, czy w Waszych NXach tłumiki też tak ładnie wyglądają jak u mnie ?
 

 
To jest normalne. To jest oksydacja w punktach spawania. Każdy samochód to ma. Ta rdza działa jak o ochroną przed dalszą korozją...
Ciekawe teorie..:)
Rdza jako powloka ochronna

Temat był już tu wałkowany wielokrotnie
Trzeba zabezpieczać podwozie i profile i nie dotyczy to tylko tych co chcą dłużej użytkować bo jak widać już po pół roku wychodzi

Japońce tak mają i już Mialem Hondę i Mazdę było to samo Po zabezpieczeniu auta użytkowane po 6-7 lat bez śladów korozji

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka

ostrykolesz
Lex user
Posts: 85
Joined: 4 Apr 2023, o 21:47
Model Lexusa: NX350h
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post by ostrykolesz »

NEONX wrote: 14 Apr 2023, o 21:08
ostrykolesz wrote:
gfr wrote: 14 Apr 2023, o 17:15 Panie i Panowie, czy w Waszych NXach tłumiki też tak ładnie wyglądają jak u mnie ?
 


 
To jest normalne. To jest oksydacja w punktach spawania. Każdy samochód to ma. Ta rdza działa jak o ochroną przed dalszą korozją...
Ciekawe teorie..:)
Rdza jako powloka ochronna

Temat był już tu wałkowany wielokrotnie
Trzeba zabezpieczać podwozie i profile i nie dotyczy to tylko tych co chcą dłużej użytkować bo jak widać już po pół roku wychodzi

Japońce tak mają i już Mialem Hondę i Mazdę było to samo Po zabezpieczeniu auta użytkowane po 6-7 lat bez śladów korozji

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka

 
To się nazywa pasywacja metalu. Nie moje teoria. To proces chemiczny.
 
mcendrju
Lex user
Posts: 221
Joined: 17 Jul 2018, o 17:17
Model Lexusa: RX 300 (mk IV) | NX 350h AWD
Skąd:: Poznań
Contact:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post by mcendrju »

gfr wrote: 14 Apr 2023, o 17:15 Panie i Panowie, czy w Waszych NXach tłumiki też tak ładnie wyglądają jak u mnie ?
 

 
A nakrętki od kół nie rdzewieją?

W poprzednim NXie po roku czy dwóch miałem zardzewiałe, chyba połowę nakrętek mi wymienili.
Teraz widzę w półrocznym RXie, że jedną nakrętkę też już ruda łapie, mam nadzieję, że wymienią i tym razem.
Powiem szczerze, nie wiem gdzie to produkują. Byle jakie auto jakie miałem, używane, w żadnym nie miałem korozji na chromowanych nakrętkach, prędzej na stalowych.
 
Aktualnie: RX 300 Business Plus [mk IV FL] @2022 | NX 350h Prestige Design + Tazuna + Premium @2023
Był: NX 200t Elite + Business + Black [mk I pre FL] @2017
tipsi
Lex user
Posts: 78
Joined: 21 Feb 2023, o 10:41
Model Lexusa: NX (wannabe)
Skąd:: Łódź
Contact:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post by tipsi »

Człowiek od zabezpieczeń tłumaczy, że toyota zaczęła kupować elementy robione z gównianie produkowanej stali, gdzie korozja międzykrystaliczna jest "fabrycznie wbudowana". I jeśli się nie odetnie elementu od tlenu atmosferycznego, to nie ma bata -- wyjdzie. Pięknie widać to na stalowych zwrotnicach, tulejach czy piastach, które mają nędzną warstwę ktl-u odpryskującą od piasku i kamyków już po paru tygodniach jazdy.
Klaudiusz
Lex Master
Posts: 1478
Joined: 29 Dec 2021, o 23:07
Model Lexusa: NX350h
Skąd:: Łódzkie
Contact:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post by Klaudiusz »

tipsi wrote:Człowiek od zabezpieczeń tłumaczy, że toyota zaczęła kupować elementy robione z gównianie produkowanej stali, gdzie korozja międzykrystaliczna jest "fabrycznie wbudowana". I jeśli się nie odetnie elementu od tlenu atmosferycznego, to nie ma bata -- wyjdzie. Pięknie widać to na stalowych zwrotnicach, tulejach czy piastach, które mają nędzną warstwę ktl-u odpryskującą od piasku i kamyków już po paru tygodniach jazdy.
Wszystkie te czesci ktore wymieniles sa czesciami wymiennymi. Wszystko sie zuzywa.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Lewsey 89
Lex user
Posts: 113
Joined: 13 Jan 2022, o 22:05
Model Lexusa: NX 350h
Skąd:: Śląsk
Contact:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post by Lewsey 89 »

Co do jazdy na światłach dziennych zamiast mijania w deszczu, to mój już ex Ford z 2018 i Renault żony z 2019 nie mają z tym problemów. W fordzie jeśli wycieraczka przyjechała określoną liczbę razy w 1 jednostce czasu to włączały się światła mijania. Np: 5 razy na min. Wyłącznie nastepowało już w innym interwale. Np jeśli wycieraczki nie włączały się 1 raz na 2 min. Skoro Lexus w 2023 tego nie ogarnia to dla mnie również jest to ogromny minus

BTW. Chyba nawet Jumpery z 2015 roku to ogarniały.


User avatar
Nex
Lex Driver
Posts: 379
Joined: 18 Feb 2022, o 22:44
Model Lexusa: NX350h
Skąd:: Warszawa
Contact:

Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post by Nex »

Moje Audi z 2012 roku już to ogarnia. Gdzieś czytałem na forum o Rav4 że dopiero jakoś oststnio Japończycy ogarnęli że przy wrzuceniu wstecznego biegu ścisza się radio. Nie wiem ile w tym prawdy ale w aucie z 2012 roku już to mam.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
350h Prestige Design Tazuna Panorama Sonic Grey
odoja
Lex user
Posts: 252
Joined: 1 Feb 2023, o 00:19
Model Lexusa: NX 24
Skąd:: Żywiec
Contact:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post by odoja »

Nex wrote: 16 Apr 2023, o 11:07 Moje Audi z 2012 roku już to ogarnia. Gdzieś czytałem na forum o Rav4 że dopiero jakoś oststnio Japończycy ogarnęli że przy wrzuceniu wstecznego biegu ścisza się radio. Nie wiem ile w tym prawdy ale w aucie z 2012 roku już to mam.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 
Szkoda tylko ,że mało którzy poza japońscy producenci nie załapali jeszcze jak robić niezawodne auta :lol:, oczywiście z wyjątkami,i w lexie/toyocie/mazdzie etc muszą się zdarzać okrutne babole,ale generalnie wole nie ściszające się radio przy cofaniu.  W insignii z 2018 też mi się nie ścisza,chociaż jak rozmawiam przez telefon przy mocno działającej klimie, to automatycznie klima zmniejsza nawiew,czego nawet w meśku i volvo nie ma ;) nie mówiąc , że nawet w Insignii,czego znowu, w meśku i volvo nie ma, rozmawiając przez telefon przez bluetooth w aucie, nawet jak wyłącze auto, otworze drzwi to nadal mogę rozmawiąc, a w wymienionych autach się chamsko rozłącza,co w lexie pewnie też będzie robiło .Życie, wole większe prawdopodobieństwo niezawodności niż podobne udogodnienia, to pokazuje klasę prudcenta mimo wszystko i dbanie o klienta z tej strony ,ale jak kto woli.
 
Post Reply

Return to “Lexus NX”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests