Page 13 of 33

Re: IS 200 problem kontrolka silnika i TRC

Posted: 24 Nov 2011, o 19:35
by klexus
moze ten sposób pomoże

Re: IS 200 problem kontrolka silnika i TRC

Posted: 24 Nov 2011, o 23:34
by Thorgal1
a ja zawsze wypinałem aku .. a tu taki fajny sposób :)

Re: IS 200 problem kontrolka silnika i TRC

Posted: 6 Dec 2011, o 14:11
by elektrownik
Ja mam inny problem związany z kontrolką silnika i błędem P 0420 czyli wydajność katalizatora poniżej minimum. Rozebrałem cały wydech i stwierdzam, że katalizatory są drożne i czyste. Z autem nic się nie dzieje, spalanie nie wzrosło. Czy da się coś z tym zrobić poza wymianą katalizatora, którą sugeruje mi aso? Dodam, że kontrolka silnika zapala się tylko gdy silnik jest prawie wcale nie obciążony tz. 4,5,6 bieg noga prawie zdjęta z gazu, bez klimy obroty poniżej lub równe 2 tys. Przebieg auta to 280 tys. zero ubytków oleju i silnik w jak najlepszej formie. Pozdro.

Re: IS 200 problem kontrolka silnika i TRC

Posted: 6 Dec 2011, o 18:48
by carfun
elektrownik wrote:Ja mam inny problem związany z kontrolką silnika i błędem P 0420 czyli wydajność katalizatora poniżej minimum. Rozebrałem cały wydech i stwierdzam, że katalizatory są drożne i czyste. Z autem nic się nie dzieje, spalanie nie wzrosło. Czy da się coś z tym zrobić poza wymianą katalizatora, którą sugeruje mi aso? Dodam, że kontrolka silnika zapala się tylko gdy silnik jest prawie wcale nie obciążony tz. 4,5,6 bieg noga prawie zdjęta z gazu, bez klimy obroty poniżej lub równe 2 tys. Przebieg auta to 280 tys. zero ubytków oleju i silnik w jak najlepszej formie. Pozdro.
Nie wiem jak w is200 ale sugerowałbym wymienić sondę za katem - ona może padać i wskazywać owy błąd.

Re: IS 200 problem kontrolka silnika i TRC

Posted: 6 Dec 2011, o 20:45
by dolina
wisnix wrote:Witam
Równierz miałem błąd P1349 komputer wywalał błąd VVTi cały czas. Byłem chyba u 5 mechaników i każdy mówił że to wariator ale nie chciało mi się wierzyć więc poczytam forum i stwierdziłem że to pewnie zawór OCV o regulacji faz kupiłem nowy wymieniłem lecz dalej to samo rozgrzany silnik 15 km przejechane i znowu błąd. Pojechałem więc do asso, a tam mądry pan mechanik powiedział że to wariator albo rozrząd źle założony jest i że trzeba pierw sprawdzić rozrząd jak to nie to to będzie wariator, wróciłem do domu przejrzałem jeszcze raz google żeby się upewnić i nie wyrzucić w błoto 1200 zł za wariator+robocizna i otóż nagle trafiłem na to :D http://www.clublexus.com/forums/perform ... ilter.html filterek wyczyściłem był calutki za*****y przejechałem 150 km i i mogę stwierdzić że moc znacznie się podniosła także jak będziecie mieli podobny problem i zanim kupicie wariator albo zawór OCV to sprawdźcie filterek wystarczy jedną śrubę odkręcić.


Image

Ma ktoś zdjęcia jak dotrzeć do tego filterka? Albo zrobić prowizoryczne info? W postaci fotki?

Re: IS 200 problem kontrolka silnika i TRC

Posted: 6 Dec 2011, o 20:53
by forest
Image
... więcej jest w linku wyżej ;)

Re: IS 200 problem kontrolka silnika i TRC

Posted: 6 Dec 2011, o 20:58
by dolina
Ten schemat za bardzo mi nic nie mówi. Spec ze mnie niestety żaden. Na normalnym zdjęciu bym ogarnął

Re: IS 200 problem kontrolka silnika i TRC

Posted: 6 Dec 2011, o 23:32
by krakus25
Image

Po odkręceniu tej śruby ukarze się ten właśnie filterek.

Re: IS 200 problem kontrolka silnika i TRC

Posted: 7 Dec 2011, o 00:25
by michalm320
Ten filterek trzeba jakoś czyścić co ileś km? A może od czasu do czasu profilaktycznie?

Re: IS 200 problem kontrolka silnika i TRC

Posted: 7 Dec 2011, o 03:41
by akira
Po przeczytaniu wcześniejszego postu, z ciekawości rozebrałem mój filterek (to było gdzieś w okolicach tegorocznych wakacji) i był czysty. Profilaktycznie przemyłem go benzyną przedmuchałem kompresorem osuszyłem i złożyłem. Prwadopodobnie nikt nie robił tego wcześniej w moim IS-ie. Poza przyjemnością pogrzebania przy autku nic mi to nie dało.