Klaudiusz wrote:Jesli jechac na pierwsza wymiane oleju to od razu z woskiem zeby gniazdo zabezpieczyć przed popsuciem.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jakie gniazdo?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wpisz w google: korozja gniazda napedu tylnego rav4. I wyszukaj zdjecia. Niby w Nxie jest poprawione to gniazdo ale rozni to sie tylko ze ma odplyw wody. Problem jest na calym swiecie. W US i Ca oczywiscie wymiana gniazda. W PL beda sprawy w sadzie.
Czy szczęśliwi właściciele moga napisać o swoich doświadczeniach z Lexusowym Quad LED? Jak to rozwiązanie się ma w porównaniu do Matrixów? Nie oślepiają jadących z naprzeciwka?
Nex wrote:Czy szczęśliwi właściciele moga napisać o swoich doświadczeniach z Lexusowym Quad LED? Jak to rozwiązanie się ma w porównaniu do Matrixów? Nie oślepiają jadących z naprzeciwka?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ja mam wrazenie ze oslepiaja. Szalu nie ma. Ale dodam ze duzo nie testowalem.
Nex wrote:Czy szczęśliwi właściciele moga napisać o swoich doświadczeniach z Lexusowym Quad LED? Jak to rozwiązanie się ma w porównaniu do Matrixów? Nie oślepiają jadących z naprzeciwka?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ja mam wrazenie ze oslepiaja. Szalu nie ma. Ale dodam ze duzo nie testowalem.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie ukrywam że chciałbym z tego korzystać ale jak się okaże że będą mi ciągle mrugac światłami z naprzeciwka to będzie mega lipa
NexCzy szczęśliwie właściciele mogą napisać o swoich doświadczeniach z Lexusowym Quad LED? Jak to rozwiązanie się ma w krajach do Matrixów? Nie oślepiają jadących z naprzeciwka?
Wysłane z iPhone'a za pomoc Tapatalk
Ja mam wrazenie ze oslepiaja. Szalu nie ma. Ale dodam ze dużo nie testowalem.
Wysłane z iPhone'a za pomoc Tapatalk
Nie przeszkadzam, że chciałbym z tego korzystać, ale jak się dzieje, że będę mi ciągle mrugac światłami z naprzeciwka to będzie mega lipa
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Od 2 miesięcy jeżdżę z włączonymi światłami adaptacyjnymi i jeszcze nie zdażyło mi się by ktoś migał ze go oślepiam. Dla mnie jest Super
Już kiedyś było o tym ale temat przycichł.
jak u Was wyglada problem ze „zgrzytem” podczas hamowania. Bardzo nieprzyjemny zgrzyt występuje przy hamowaniu głównie przy cofaniu przy niewielkiej prędkości. Miałem nadzieje ze to się uspokoi, dotrze ale nic z tego. Ktoś zgłaszał problem w ASO ? Jakieś Wasze sugestie ,
I.Q. wrote: ↑3 May 2023, o 20:23
Już kiedyś było o tym ale temat przycichł.
jak u Was wyglada problem ze „zgrzytem” podczas hamowania. Bardzo nieprzyjemny zgrzyt występuje przy hamowaniu głównie przy cofaniu przy niewielkiej prędkości. Miałem nadzieje ze to się uspokoi, dotrze ale nic z tego. Ktoś zgłaszał problem w ASO ? Jakieś Wasze sugestie ,
To jest w dużym stopniu naturalne w samochodach hybrydowych. Niewielkie naciśniecie pedału hamulca uruchamia hamowanie samochodu poprzez "odwrotny ciąg" silników elektrycznych. Wtedy to najwydajniej ładuje się akumulator trakcyjny. Silne lub nagłe naciśniecie powoduje włączenie się także dodatkowo zacisków klocków. Przy niewielkiej prędkości kilka km/h lub nawet mniejszej naciśniecie hamulca powoduje uruchomienie tylko zacisków klocków. Rzadko używane tarcze (nalot) i klocki dają taki efekt chrobotania. Nie przeszkadza mi to w ogóle, ponieważ pojawia się u mnie tylko przez chwilę przy powolnym wjeżdżaniu z bardzo dużej pochyłości na podziemny parking . Wielką zaletą jest fakt, że przy racjonalnym używaniu pedału hamulca klocki do wymiany będą za około 10 lat.