Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Posted: 9 May 2023, o 20:47
Popieram i czekam na dane... 

Forum użytkowników samochodów marki Lexus
http://www.lexus-forum.pl/
nawierzchnia / opony / warunki .. bardzo dużo rzeczy zmienia tutaj warunki pomiarów... też kompensacja / wzór pomiarowy (nie wszystkie częstotliwości bierze się z równą wagą - różne standardy biorą pod uwagę je różnie) ~ pozycjonowanie ~ bliżej /dalej od okien tak samo wyżej niżej - a każde wnętrze jest inaczej zaprojektowane)NEONX wrote: ↑9 May 2023, o 16:55Zacytuj jakieś wiarygodne dane porównawcze w tej klasie aut, ile dB przy określonych prędkościach...ostrykolesz wrote:Zgadzam się. Nowy NX jest słabo wyciszony.mcendrju wrote: ↑9 May 2023, o 13:49
W Dacii jest spory progres. A premiumy idą w dziady bo mają wyrobioną markę. Niestety nie miałem okazji jeździć Lexami poprzedniej generacji w sensie powiedzmy (2000-2015), ale mój mechanik mówi, że stare GSy czy nawet ISy to dużo lepiej wyciszone niż nowy ES (bo se kupił niedawno). Miał Hondę Legend to podobno bajka z wyciszeniem.
Jestem ciekaw bo dla mnie NX jest super wyciszony.
Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
Za szyby w standardzie należy się plus, ale nie jest kosmiczna technologia. Konkurencja też to oferuje. Z wyciszeniem będę porównywał, jedynie co widziałem kilka shotow na YT gdzie chłopak robi wyciszenia. W Toyocie są gole blachy i plastik, w luksusie trochę lepiej bo gdzieniegdzie kawałek maty ale ogólnie bida aż piszczy. https://youtube.com/shorts/KAunjnsdMI0?feature=sharewhero wrote: ↑10 May 2023, o 09:46nawierzchnia / opony / warunki .. bardzo dużo rzeczy zmienia tutaj warunki pomiarów... też kompensacja / wzór pomiarowy (nie wszystkie częstotliwości bierze się z równą wagą - różne standardy biorą pod uwagę je różnie) ~ pozycjonowanie ~ bliżej /dalej od okien tak samo wyżej niżej - a każde wnętrze jest inaczej zaprojektowane)
powiem tak... lexus dał szyby boczne sklejane/akustyczne w standardzie - to o czymś świadczy ~ gdyby chcieli oszczędzać na wyciszeniu to by ich nie dali - a większość ludzi nawet nie wie czym one są więc nie zgodzę się że daliby je tylko po ładne wypełnienie specyfikacji
Kolega podjechal wczoraj dopiero co odebranym Audi Q8 za ponad 500k. Jakie bylo moje zdziwienie ze w standardzie nie ma klejonych szyb i jest glosniej niz w dwukrotnie tanszym NXie…MonikTonic wrote:Za szyby w standardzie należy się plus, ale nie jest kosmiczna technologia. Konkurencja też to oferuje. Z wyciszeniem będę porównywał, jedynie co widziałem kilka shotow na YT gdzie chłopak robi wyciszenia. W Toyocie są gole blachy i plastik, w luksusie trochę lepiej bo gdzieniegdzie kawałek maty ale ogólnie bida aż piszczy. https://youtube.com/shorts/KAunjnsdMI0?feature=sharewhero wrote: ↑10 May 2023, o 09:46nawierzchnia / opony / warunki .. bardzo dużo rzeczy zmienia tutaj warunki pomiarów... też kompensacja / wzór pomiarowy (nie wszystkie częstotliwości bierze się z równą wagą - różne standardy biorą pod uwagę je różnie) ~ pozycjonowanie ~ bliżej /dalej od okien tak samo wyżej niżej - a każde wnętrze jest inaczej zaprojektowane)
powiem tak... lexus dał szyby boczne sklejane/akustyczne w standardzie - to o czymś świadczy ~ gdyby chcieli oszczędzać na wyciszeniu to by ich nie dali - a większość ludzi nawet nie wie czym one są więc nie zgodzę się że daliby je tylko po ładne wypełnienie specyfikacji
Audi akurat prowadzi taki model sprzedaży że możesz sobie u nich zamówić golasa na kołach 16". Standardowe Q8 to bliżej 350tys, jak chłop nie doklikal szyb to trudno.Klaudiusz wrote: ↑10 May 2023, o 11:10Kolega podjechal wczoraj dopiero co odebranym Audi Q8 za ponad 500k. Jakie bylo moje zdziwienie ze w standardzie nie ma klejonych szyb i jest glosniej niz w dwukrotnie tanszym NXie…MonikTonic wrote:Za szyby w standardzie należy się plus, ale nie jest kosmiczna technologia. Konkurencja też to oferuje. Z wyciszeniem będę porównywał, jedynie co widziałem kilka shotow na YT gdzie chłopak robi wyciszenia. W Toyocie są gole blachy i plastik, w luksusie trochę lepiej bo gdzieniegdzie kawałek maty ale ogólnie bida aż piszczy. https://youtube.com/shorts/KAunjnsdMI0?feature=sharewhero wrote: ↑10 May 2023, o 09:46
nawierzchnia / opony / warunki .. bardzo dużo rzeczy zmienia tutaj warunki pomiarów... też kompensacja / wzór pomiarowy (nie wszystkie częstotliwości bierze się z równą wagą - różne standardy biorą pod uwagę je różnie) ~ pozycjonowanie ~ bliżej /dalej od okien tak samo wyżej niżej - a każde wnętrze jest inaczej zaprojektowane)
powiem tak... lexus dał szyby boczne sklejane/akustyczne w standardzie - to o czymś świadczy ~ gdyby chcieli oszczędzać na wyciszeniu to by ich nie dali - a większość ludzi nawet nie wie czym one są więc nie zgodzę się że daliby je tylko po ładne wypełnienie specyfikacji
Proponuje sie nie sugerowac filmami z YT tej firmy. Oni zarabiaja na tym, zeby przestraszyć potencjalnych kupujących i zamowic usluge wyciazania auta. Wedluch nich rowniez najnowsza S klasa jest slabo wygluszona.
Zdziwilbym sie gdyby wizażystka mowila wszystkim jakie sa piekne bez makijazu. Na pewno by sporo zarobila.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalko
Chlop niedoklikal bo by musial czekac na auto dodatkowe 5 miesiecy a musial zrobic pilnie koszt w firmie. To ze Audi nie daje w standardzie szyb klejonych w aucie za pol banki to skandal.MonikTonic wrote:Audi akurat prowadzi taki model sprzedaży że możesz sobie u nich zamówić golasa na kołach 16". Standardowe Q8 to bliżej 350tys, jak chłop nie doklikal szyb to trudno.Klaudiusz wrote: ↑10 May 2023, o 11:10Kolega podjechal wczoraj dopiero co odebranym Audi Q8 za ponad 500k. Jakie bylo moje zdziwienie ze w standardzie nie ma klejonych szyb i jest glosniej niz w dwukrotnie tanszym NXie…MonikTonic wrote:
Za szyby w standardzie należy się plus, ale nie jest kosmiczna technologia. Konkurencja też to oferuje. Z wyciszeniem będę porównywał, jedynie co widziałem kilka shotow na YT gdzie chłopak robi wyciszenia. W Toyocie są gole blachy i plastik, w luksusie trochę lepiej bo gdzieniegdzie kawałek maty ale ogólnie bida aż piszczy. https://youtube.com/shorts/KAunjnsdMI0?feature=share
Proponuje sie nie sugerowac filmami z YT tej firmy. Oni zarabiaja na tym, zeby przestraszyć potencjalnych kupujących i zamowic usluge wyciazania auta. Wedluch nich rowniez najnowsza S klasa jest slabo wygluszona.
Zdziwilbym sie gdyby wizażystka mowila wszystkim jakie sa piekne bez makijazu. Na pewno by sporo zarobila.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalko
najgorzej jak ktoś chce dyskutować o faktach, na filmiku masz zaprezentowana 'technologie wyciszenia lexusa". Byc moze to dziala, nie wiem. Nie sprawdzalem nie mierzylem. Kierujac sie ich filozofia, moze jakis budda wymodlil im ze z taka nalepka redukuje halas o wymagana ilosc db. Kto wie.
można lepiej? można... trzeba lepiej dla większości klientów? ...MonikTonic wrote: ↑10 May 2023, o 11:25Audi akurat prowadzi taki model sprzedaży że możesz sobie u nich zamówić golasa na kołach 16". Standardowe Q8 to bliżej 350tys, jak chłop nie doklikal szyb to trudno.Klaudiusz wrote: ↑10 May 2023, o 11:10Kolega podjechal wczoraj dopiero co odebranym Audi Q8 za ponad 500k. Jakie bylo moje zdziwienie ze w standardzie nie ma klejonych szyb i jest glosniej niz w dwukrotnie tanszym NXie…MonikTonic wrote:
Za szyby w standardzie należy się plus, ale nie jest kosmiczna technologia. Konkurencja też to oferuje. Z wyciszeniem będę porównywał, jedynie co widziałem kilka shotow na YT gdzie chłopak robi wyciszenia. W Toyocie są gole blachy i plastik, w luksusie trochę lepiej bo gdzieniegdzie kawałek maty ale ogólnie bida aż piszczy. https://youtube.com/shorts/KAunjnsdMI0?feature=share
Proponuje sie nie sugerowac filmami z YT tej firmy. Oni zarabiaja na tym, zeby przestraszyć potencjalnych kupujących i zamowic usluge wyciazania auta. Wedluch nich rowniez najnowsza S klasa jest slabo wygluszona.
Zdziwilbym sie gdyby wizażystka mowila wszystkim jakie sa piekne bez makijazu. Na pewno by sporo zarobila.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalko
najgorzej jak ktoś chce dyskutować o faktach, na filmiku masz zaprezentowana 'technologie wyciszenia lexusa". Byc moze to dziala, nie wiem. Nie sprawdzalem nie mierzylem. Kierujac sie ich filozofia, moze jakis budda wymodlil im ze z taka nalepka redukuje halas o wymagana ilosc db. Kto wie.
Tu się zgodzę, NX niczego nie brakuje względem konkurencji (jedynie każda marka ma coś czego może nie mieć inna). Tym bardziej z wyciszeniem. Ten kto jeździł konkurencją (volvo,bmw,etc) ten wie. I to również może być mocno subiektywne wrażenie. U mnie np. mam ciągłe piski w uszach ( i muszę z tym żyć) i jestem mega uczulony na hałas, i sory ,ale jak ktoś pisze, że NX jest znacznie słabiej wyciszony od konkurencji to plecie bzdury,bo nawet jeśli różnica jest to jest minimalna i jest zależna między innymi od asfaltu gdzie testuje się auto. Moim zdaniem prawdziwie odczuwalna różnica zaczyna się od klasy 2x wyższej, bo zapewne w RX (jedynym którym nie jeździłem) i X5 i GLE itp. ,czuć różnicę, ale to jest wciąż nie ta "różnica".Klaudiusz wrote: ↑10 May 2023, o 11:28 Zastanawiam sie po co kupowac slabo wyciszone auta w tych pieniadzac. Przeciez jest Macan ktory defacto rowniez byl wyciszany w tej firmie a uchodzi za wzor wyciszenia samochodow? NXowi niczego nie brakuje wzgledem konkurencji. Subiektywnie nowe X3 po FL jest tak samo wyciszone jak NX. Q8 jest slabiej wyciszone niz NX.
NX ma slabo wyciszona grodz silnika. I opony typu RF nie pomagaja.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk