U mnie nie ma żadnego drżenia lusterka czy czegokolwiek takiego.
Co do tego problemu z wczytaniem profilu to znalazłem na to sposób - trzeba go wybrać zanim wrzuci się bieg do jazdy, po prostu w trybie Park trzeba wybrać profil i u mnie działa zawsze bez problemu. Po ruszeniu on u mnie wtedy ten profil załącza dopiero po kilkuset metrach przejechanych - wtedy sam informuje że znaleziono użytkownika i czy przełączyć. Podczas jazdy u mnie nie działa logowanie na profil poza tym samorozpoznaniem.
Potwierdzam też że jest bardzo dobrze wyciszony. Miałem poprzedni model NX i ten jest cichszy.
Co do softu to ja także nie mam bezprzewodowego android auto, ale ma być update, który to doda - nie wiadomo tylko kiedy.
W Toyocie rav4 obecnej android auto też dodali przez update ale zajęło ok roku im od zapowiedzi do faktycznego updateu. Tu mam nadzieję, że Lexus zrobi to szybciej.
Dla zainteresowanych, to mam AAWireless - to z indiegogo i działa z tym nowym oprogramowaniem NXa, więc jeśli ktoś też ma AAWireless to będzie mu działać też z nowym NX.
Ładowarka bezprzewodowa też jest całkiem całkiem. Do tej pory wszystkie te ładowarki z jakimi miałem doczynienia w samochodach to były raczej takie do co najwyżej wolnego rozładowywania telefonu jeśli się podłączyło bluetooth nawet.
Teraz ta nawet coś tam ładuje przy działającym android auto bezprzewodowo (przez ten AAWireless).
Ja mam także model z Markiem Levinsonem - polecam jeśli ktoś lubi bardzo dobre brzmienie.
Nie jest to oczywiście dźwięk jak z dedykowanego systemu stereo hifi, ale jest lepiej niż bardzo dobrze.
Przez to też że zawieszenie jest nieco twardsze niż w poprzednim modelu, to samochód lepiej trzyma się drogi i nie buja się w zakrętach jak łódź.
Ja jestem mega zadowolony.
Co do tego kiedy zamówiłem, to jeszcze przed premierą - pod koniec lipca i też miałem 3-4 zmiany terminu, na oczywiście później. Ale opłacało się czekać
