Page 15 of 34

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Posted: 18 Feb 2017, o 17:58
by Miłosz

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Posted: 18 Feb 2017, o 22:37
by DanLexus
Tu pytanie do innych posiadaczy tej skrzyni biegów: czy u Was również po ręczny wrzuceniu powiedzmy 5 biegu przy odpowiedniej prędkości, po wciśnięciu gazu do końca - skrzynia redukuje sama bieg na niższy/niższe? W górę trzyma na odcięciu i nie wrzuci następnego biegu, ale w dół redukuje samo, pomimo trybu manual
Dokładnie tak jak opisujesz zachowuje się skrzynia w IS300 w trybie manualnym

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Posted: 19 Feb 2017, o 13:28
by Pe_pe
Za tydzień jestem z powrotem w Warszawie, to moge gdzieś wpaść, pisz na priv

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Posted: 20 Feb 2017, o 13:36
by Ronald
Miłosz - dziękuję, przesłałem do Panów z SSGARAGE, zobaczymy, czy tego właśnie szukają!

DanLexus - wielka szkoda! Kurcze, jak jadę na 6 biegu 120 km/h w trybie manual i chcę jechać z gazem w podłodze, tzn że chcę właśnie tego, a nie redukcji! :[

Pe_pe - dziękuję, narazie czekam na odpowiedź ws postu Miłosza. Dam znać :-)


PS. Dziś montujemy nowe opony i felgi. Wieczorem jadę na autobahna testować vmaxa!

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Posted: 20 Feb 2017, o 14:32
by owczar
Można pomyśleć o workaround - zrobić układ który rozepnie obwód kickdownu podczas jazdy w trybie sport.

Czy redukcja następuje dopiero po wciśnięciu kockdown, czy wystarczy mocniej wcisnąć gaz?

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Posted: 20 Feb 2017, o 15:13
by Dawid0ss
Ronald wrote:Miłosz - dziękuję, przesłałem do Panów z SSGARAGE, zobaczymy, czy tego właśnie szukają!

DanLexus - wielka szkoda! Kurcze, jak jadę na 6 biegu 120 km/h w trybie manual i chcę jechać z gazem w podłodze, tzn że chcę właśnie tego, a nie redukcji! :[

Pe_pe - dziękuję, narazie czekam na odpowiedź ws postu Miłosza. Dam znać :-)


PS. Dziś montujemy nowe opony i felgi. Wieczorem jadę na autobahna testować vmaxa!
Ale to nie jest tak, że jak dasz gaz dopiero powyżej jakiegoś poziomu, to robi KD ? Na około 2/3 wciśniętego pedału i tak powinien iść na max mocy.

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Posted: 21 Feb 2017, o 12:58
by adamsky73
W :LEXUS: nawet w instrukcji jest opis że wybranie danego biegu oznacza to że chcesz żeby skrzynia wykorzystywała biegi od 1 do tego który zadałeś. Oczywiście nie zmienia to faktu że na czerwonym zmieni bieg również na wyższy niż wybrałeś :laugh1:
jak dla mnie to totalny idiotyzm, ale tak sobie wymyślili. Elastyczności np. 40-100 na 5 biegu nie sprawdzisz bo zawsze zredukuje w dół.

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Posted: 21 Feb 2017, o 13:21
by bunny54
Adamsky, u mnie w GS II jak na manualu ustawie np. 3 bieg to automat zmieni bieg od 1 do 3 i nie idzie wyżej choćbym zakatował motor. Może w LS 460 jest inaczej.

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Posted: 21 Feb 2017, o 21:30
by DanLexus
W trybie manualnym w góre nie przeżuci nawet gdy wskazówka powędruje na czerwone pole. Natomiast gdy silnik zaczyna się męczyć zbyt niskimi obrotami lub jeśli po prostu wcisnę zdecydowanie pedał gazu to nastąpi redukcja o 1-2 biegi.

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Posted: 20 Apr 2017, o 20:07
by Ronald
Witam Was!

Długo mnie nie było, ale warto było czekać :) Nie czytałem zaległych postów, ani wiadomości na PW. Zrobię to na dniach, niestety cierpię na permanentny brak czasu wolnego... Mam dosłownie 5 min, wiec od razu do rzeczy! Jeżeli ktoś chce się ze mną skontaktować - piszcie SMS na 512 424 819, a oddzwonię/odpiszę.

Pod poniższym linkiem przesyłam film prezentujący mojego IS430! Za około 20 min będzie dostępny (uploaduje się). Zachęcam do oglądania i komentowania, tu czy na yt - obojętne.

https://youtu.be/LmHQHepX06k

Z innych ciekawych newsów, dotyczących samochodu:
W skrzyni biegów padła jakaś uszczelka, olej wyleciał, skrzynia się zatarła. Zamontowaliśmy drugą identyczną, padł konwerter, po wymianie działa super. Chłopaki z SSGARAGE poprawili elektronikę, dzięki czemu samochód zmienia biegi jak LS, a więc totalnie niezauważalnie! Tu poprawa jest ogromna. Myślę, że wpłynie to też na spalanie. LPG zamontowane, ale ponieważ podczas montażu auto nie jeździło, nie mogli go wystroić. W poniedziałek będzie już ogarnięte. Opony nowe - trzyma się jak zły i choć mierzyłem wstępnie tylko na telefonie/stoperze - 0 - 100 km/h, jest poniżej 5 s!!! Chętnie zmierzę go profesjonalnym driftboxem. Jeśli to czytasz i możesz mi pomóc znaleźć kogoś, kto zrobi to po kosztach - pisz proszę! :) Vmax będę testować dopiero w niedzielę - o ile warunki pozwolą (mam letnie a idzie znowu zima). Ponownie potwierdzam- TAK, WARTO BYŁO WYDAĆ TE KILKADZIESIĄT TYSIĘCY ZŁOTYCH!!!

Samochód działa, pali gumę i... odpukać - tak będzie już zawsze! =)