Page 15 of 34
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Posted: 18 Feb 2017, o 17:58
by Miłosz
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Posted: 18 Feb 2017, o 22:37
by DanLexus
Tu pytanie do innych posiadaczy tej skrzyni biegów: czy u Was również po ręczny wrzuceniu powiedzmy 5 biegu przy odpowiedniej prędkości, po wciśnięciu gazu do końca - skrzynia redukuje sama bieg na niższy/niższe? W górę trzyma na odcięciu i nie wrzuci następnego biegu, ale w dół redukuje samo, pomimo trybu manual
Dokładnie tak jak opisujesz zachowuje się skrzynia w IS300 w trybie manualnym
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Posted: 19 Feb 2017, o 13:28
by Pe_pe
Za tydzień jestem z powrotem w Warszawie, to moge gdzieś wpaść, pisz na priv
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Posted: 20 Feb 2017, o 13:36
by Ronald
Miłosz - dziękuję, przesłałem do Panów z SSGARAGE, zobaczymy, czy tego właśnie szukają!
DanLexus - wielka szkoda! Kurcze, jak jadę na 6 biegu 120 km/h w trybie manual i chcę jechać z gazem w podłodze, tzn że chcę właśnie tego, a nie redukcji! :[
Pe_pe - dziękuję, narazie czekam na odpowiedź ws postu Miłosza. Dam znać
PS. Dziś montujemy nowe opony i felgi. Wieczorem jadę na autobahna testować vmaxa!
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Posted: 20 Feb 2017, o 14:32
by owczar
Można pomyśleć o workaround - zrobić układ który rozepnie obwód kickdownu podczas jazdy w trybie sport.
Czy redukcja następuje dopiero po wciśnięciu kockdown, czy wystarczy mocniej wcisnąć gaz?
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Posted: 20 Feb 2017, o 15:13
by Dawid0ss
Ronald wrote:Miłosz - dziękuję, przesłałem do Panów z SSGARAGE, zobaczymy, czy tego właśnie szukają!
DanLexus - wielka szkoda! Kurcze, jak jadę na 6 biegu 120 km/h w trybie manual i chcę jechać z gazem w podłodze, tzn że chcę właśnie tego, a nie redukcji! :[
Pe_pe - dziękuję, narazie czekam na odpowiedź ws postu Miłosza. Dam znać
PS. Dziś montujemy nowe opony i felgi. Wieczorem jadę na autobahna testować vmaxa!
Ale to nie jest tak, że jak dasz gaz dopiero powyżej jakiegoś poziomu, to robi KD ? Na około 2/3 wciśniętego pedału i tak powinien iść na max mocy.
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Posted: 21 Feb 2017, o 12:58
by adamsky73
W

nawet w instrukcji jest opis że wybranie danego biegu oznacza to że chcesz żeby skrzynia wykorzystywała biegi od 1 do tego który zadałeś. Oczywiście nie zmienia to faktu że na czerwonym zmieni bieg również na wyższy niż wybrałeś
jak dla mnie to totalny idiotyzm, ale tak sobie wymyślili. Elastyczności np. 40-100 na 5 biegu nie sprawdzisz bo zawsze zredukuje w dół.
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Posted: 21 Feb 2017, o 13:21
by bunny54
Adamsky, u mnie w GS II jak na manualu ustawie np. 3 bieg to automat zmieni bieg od 1 do 3 i nie idzie wyżej choćbym zakatował motor. Może w LS 460 jest inaczej.
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Posted: 21 Feb 2017, o 21:30
by DanLexus
W trybie manualnym w góre nie przeżuci nawet gdy wskazówka powędruje na czerwone pole. Natomiast gdy silnik zaczyna się męczyć zbyt niskimi obrotami lub jeśli po prostu wcisnę zdecydowanie pedał gazu to nastąpi redukcja o 1-2 biegi.
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Posted: 20 Apr 2017, o 20:07
by Ronald
Witam Was!
Długo mnie nie było, ale warto było czekać

Nie czytałem zaległych postów, ani wiadomości na PW. Zrobię to na dniach, niestety cierpię na permanentny brak czasu wolnego... Mam dosłownie 5 min, wiec od razu do rzeczy! Jeżeli ktoś chce się ze mną skontaktować - piszcie SMS na 512 424 819, a oddzwonię/odpiszę.
Pod poniższym linkiem przesyłam film prezentujący mojego IS430! Za około 20 min będzie dostępny (uploaduje się). Zachęcam do oglądania i komentowania, tu czy na yt - obojętne.
https://youtu.be/LmHQHepX06k
Z innych ciekawych newsów, dotyczących samochodu:
W skrzyni biegów padła jakaś uszczelka, olej wyleciał, skrzynia się zatarła. Zamontowaliśmy drugą identyczną, padł konwerter, po wymianie działa super. Chłopaki z SSGARAGE poprawili elektronikę, dzięki czemu samochód zmienia biegi jak LS, a więc totalnie niezauważalnie! Tu poprawa jest ogromna. Myślę, że wpłynie to też na spalanie. LPG zamontowane, ale ponieważ podczas montażu auto nie jeździło, nie mogli go wystroić. W poniedziałek będzie już ogarnięte. Opony nowe - trzyma się jak zły i choć mierzyłem wstępnie tylko na telefonie/stoperze - 0 - 100 km/h, jest poniżej 5 s!!! Chętnie zmierzę go profesjonalnym driftboxem. Jeśli to czytasz i możesz mi pomóc znaleźć kogoś, kto zrobi to po kosztach - pisz proszę!

Vmax będę testować dopiero w niedzielę - o ile warunki pozwolą (mam letnie a idzie znowu zima). Ponownie potwierdzam-
TAK, WARTO BYŁO WYDAĆ TE KILKADZIESIĄT TYSIĘCY ZŁOTYCH!!!
Samochód działa, pali gumę i... odpukać - tak będzie już zawsze! =)