[IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
- piotrek_camry
- Lex user
- Posts: 205
- Joined: 16 Oct 2016, o 21:37
- Model Lexusa: Camry x2
- Skąd:: Wojnów/Siedlce
- Contact:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Czemu założyłeś BRC? Przecież jakby to zrobić na barracudach czy podobnych były by krótkie wężyki, wyglądało by to milion razy lepiej i byłoby tańsze w ewentualnych naprawach.
- Thorgal1
- Moderator
- Posts: 785
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:14
- Model Lexusa: GS300 mkII '02 / GS450H mkIII '12.09
- Skąd:: Śląsk, Chelsea
- Location: Śląsk Chelsea
- Contact:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
miałem gs300 mk2 2002r. 5 lat, dla mnie to co piszesz jest jakąś nowościąbunny54 wrote:Adamsky, u mnie w GS II jak na manualu ustawie np. 3 bieg to automat zmieni bieg od 1 do 3 i nie idzie wyżej choćbym zakatował motor. Może w LS 460 jest inaczej.
skrzynia tam jest idiotoodporna i nie da się zakatować... wbijałem manual i jak dałem 3 bieg i obroty wpadały z górny zakres skrzynia wchodziła bez pomocy na 4 bieg.
Czasami to nas denerwowało jak ustawialiśmy na autostradzie w nocy LPG, mapę robiliśmy na każdym biegu żeby nastukać dużo punktów i zawsze skrzynia zmieniała bieg w najmniej dla nas odpowiednim momencie.

http://lexus-forum.pl/viewtopic.php?f=86&t=8457
steam: aegirsson1, https://www.facebook.com/InsomniaSystem/
- brat_z
- Lex user
- Posts: 263
- Joined: 26 Feb 2015, o 15:56
- Model Lexusa: is200
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
-
- Lex Master
- Posts: 1425
- Joined: 29 Feb 2016, o 14:59
- Model Lexusa: Civic 2.2
- Skąd:: Trójmiasto
- Contact:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Myślę że mogę pomóc z pomiarem przyspieszenia 
PS miałeś strojone auto ? Sterownik jest już do ruszenia z tego co widziałem 3UZ-FE niby od toyota crown, ale może to to samo będzie

PS miałeś strojone auto ? Sterownik jest już do ruszenia z tego co widziałem 3UZ-FE niby od toyota crown, ale może to to samo będzie

https://www.facebook.com/groups/lexuspolska
- blue
- Lex Maniak
- Posts: 983
- Joined: 2 Jan 2014, o 20:16
- Model Lexusa: IS200 Sport
- Skąd:: Kraków
- Contact:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Naprawdę fajny projekt. Gratulacje. Szkoda, że nie działa kontrola trakcji - wtedy byłby to nawet "zwykły" samochód, którym żona może rano po bułki jechać 

- Dawid0ss
- Lex Master
- Posts: 1794
- Joined: 14 Jan 2013, o 12:46
- Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Przecież nikt Jej nie każe cisnąć gazu do podłogi omg Kiedyś jeździliśmy bez tego i było gitarrablue wrote:Naprawdę fajny projekt. Gratulacje. Szkoda, że nie działa kontrola trakcji - wtedy byłby to nawet "zwykły" samochód, którym żona może rano po bułki jechać

-
- Lex user
- Posts: 136
- Joined: 8 Jan 2015, o 23:48
- Model Lexusa: IS430
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Dziękuję za pochwały
Gdybyście wiedzieli ile to nerwów kosztowało... Heh, na szczęście to już za mną i tylko pozostaje cieszyć się z samochodu.
Czy samochód był strojony? Co masz na myśli? Na pewno była robiona nowa mapa do silnika, ale nie wiem, czy właśnie o to Ci chodzi. Na LPG na pewno nie był strojony.
Co do driftbxa, to co dalej, co robimy?
PS. Padło pytanie co za dyfer tam siedzi. Początkowo jak wiadomo był ten od IS200, ze szperą. Niestety przełożenia nie pasowały, a traf chciał, że kiedyś z braku wiedzy kupiłem dyfer od IS300 w manualu i... bez szpery! Obecnie jest dyfer od IS300 (z manuala), ze szperą od IS200 (automat). Nie wiem jak długo podziała, czuć naprawdę, że na układ napędowy idą ogromne przeciążenia...

Czy samochód był strojony? Co masz na myśli? Na pewno była robiona nowa mapa do silnika, ale nie wiem, czy właśnie o to Ci chodzi. Na LPG na pewno nie był strojony.
Co do driftbxa, to co dalej, co robimy?

PS. Padło pytanie co za dyfer tam siedzi. Początkowo jak wiadomo był ten od IS200, ze szperą. Niestety przełożenia nie pasowały, a traf chciał, że kiedyś z braku wiedzy kupiłem dyfer od IS300 w manualu i... bez szpery! Obecnie jest dyfer od IS300 (z manuala), ze szperą od IS200 (automat). Nie wiem jak długo podziała, czuć naprawdę, że na układ napędowy idą ogromne przeciążenia...
Jeżeli masz pytania ws IS430 to pisz bezpośrednio na 512 424 819, bo na forum bywam niestety rzadko.
-
- Lex Master
- Posts: 1425
- Joined: 29 Feb 2016, o 14:59
- Model Lexusa: Civic 2.2
- Skąd:: Trójmiasto
- Contact:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Napisałem do Waldka, jak mi odpiszę to Ci podeślę pw w sprawie pomiarów
Ja bym go wystroił na hamowni i na gazie i na benzynie. Nie wiem jak to jest dokładnie z tym gazem, ale ponoć można zrobić że będzie auto ciut mocniejsze jak na benzynie.
A propos kontroli trakcji poczytaj temat i wpadaj do trojmiasta
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=91493
Jakby co tutaj jeszcze inny kolega ma RL

A propos kontroli trakcji poczytaj temat i wpadaj do trojmiasta

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=91493
Jakby co tutaj jeszcze inny kolega ma RL

https://www.facebook.com/groups/lexuspolska
-
- Lex user
- Posts: 136
- Joined: 8 Jan 2015, o 23:48
- Model Lexusa: IS430
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Miłosz, dzieki za link. Zarejestrowałem się na tamtym forum i napisałem do gościa na PW. Jeśli da radę - montuję! 
Swoją drogą, przeczytać tam można że:
...dodatkowo bedzie posiadala interfejs PC do konfiguracji parametrow. Z zalozenia bedzie to:
1) % poslizgu, gdzie bedzie aktywowana kontrola , np 10%
2) gorna granica poslizgu (przy ktorym bedzie maksymalny wspolczynnik ograniczania mocy) np 20%
3) konfiguracja kol (rozmiar kazdego kola, ilosc impulsow na obrot)
4) konfiguracja osi napedzanej i referencyjnej (przod naped lub tyl naped)
5) rozstaw kol i osi (potrzebne glownie przy ciasnych zakretach o promieniu ~20m lub mniej)
6) odciecie paliwa dla obrotow przy predkosci 0 - launch control
7) odciecie paliwa dla obrotow podczas jazdy - flat shift
do tego bedzie kilka mniej waznych (sygnalizacja poslizgu dzwiekiem lub ledem, prog dzialanai trakcji w km/h i rpm itp)
Cenowo przewiduje w granicach 500-600zl ( + vat).
Jak widać, zapowiada się ciekawie!

Swoją drogą, przeczytać tam można że:
...dodatkowo bedzie posiadala interfejs PC do konfiguracji parametrow. Z zalozenia bedzie to:
1) % poslizgu, gdzie bedzie aktywowana kontrola , np 10%
2) gorna granica poslizgu (przy ktorym bedzie maksymalny wspolczynnik ograniczania mocy) np 20%
3) konfiguracja kol (rozmiar kazdego kola, ilosc impulsow na obrot)
4) konfiguracja osi napedzanej i referencyjnej (przod naped lub tyl naped)
5) rozstaw kol i osi (potrzebne glownie przy ciasnych zakretach o promieniu ~20m lub mniej)
6) odciecie paliwa dla obrotow przy predkosci 0 - launch control
7) odciecie paliwa dla obrotow podczas jazdy - flat shift
do tego bedzie kilka mniej waznych (sygnalizacja poslizgu dzwiekiem lub ledem, prog dzialanai trakcji w km/h i rpm itp)
Cenowo przewiduje w granicach 500-600zl ( + vat).
Jak widać, zapowiada się ciekawie!
Jeżeli masz pytania ws IS430 to pisz bezpośrednio na 512 424 819, bo na forum bywam niestety rzadko.
-
- Lex Master
- Posts: 2571
- Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Contact:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
W kwestii pomiarów może byśmy wypożyczyli RLa na alledrogo... ???
http://allegro.pl/wypozycze-racelogic-p ... 18298.html
Wtedy ustawilibyśmy się kilkoma fajnymi autami i można by zrobić próby teoretyczne na zegarku i praktyczne w boju
Ogólnie szykuje się z takim zamiarem ale pogoda w kratkę psuje plany...
http://allegro.pl/wypozycze-racelogic-p ... 18298.html
Wtedy ustawilibyśmy się kilkoma fajnymi autami i można by zrobić próby teoretyczne na zegarku i praktyczne w boju

Ogólnie szykuje się z takim zamiarem ale pogoda w kratkę psuje plany...

Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest