Page 16 of 22
Re: [IS200] FOTY INSTALEK , PODPOWIEDZI I CIEKAWE ROZWIĄZANI
Posted: 23 Dec 2013, o 09:15
by KRYSPIN BACK
Szkoda że zasilanie parownika nie poszło w szereg tylko równolegle, by się szybciej nagrzewał
Re: [IS200] FOTY INSTALEK , PODPOWIEDZI I CIEKAWE ROZWIĄZANI
Posted: 23 Dec 2013, o 09:24
by carsik
nie zawsze udaje sie najlepiej, czasem miejsce wymusza działanie a tu są jeszcze pewne plany na przyszłość i one też mają znaczenie przy obecnym montażu

Re: [IS200] FOTY INSTALEK , PODPOWIEDZI I CIEKAWE ROZWIĄZANI
Posted: 23 Dec 2013, o 11:51
by KRYSPIN BACK
No ale co za problem zamiast dwóch węży do nagrzewnicy wnętrza przeciąć jeden ?? Przy odrobinie zapału i chęci można wyeliminować w zupełności łączówki typu trójniki czy łączniki. Nie zawsze się da nie pamiętam jak było w IS200 bo tam chyba z tyłu silnika jest króciec i musi być wyjście z kolankiem ale np. w rx można zupełnie wyeliminować łączenia przewodów wodnych. Kolejny krok aby instalacja miała mniej potencjalnych punktów do wystąpienia awarii / usterki.
Same plusy:
- szybciej się nagrzewa parownik
- mniej łączeń
- mniejsza ingerencja w układ fabryczny
Re: [IS200] FOTY INSTALEK , PODPOWIEDZI I CIEKAWE ROZWIĄZANI
Posted: 23 Dec 2013, o 12:57
by carsik
Uwierz mi, że tak musi być pod kątem przewidzianych zmian
Re: [IS200] FOTY INSTALEK , PODPOWIEDZI I CIEKAWE ROZWIĄZANI
Posted: 23 Dec 2013, o 13:00
by KRYSPIN BACK
carsik wrote:Uwierz mi, że tak musi być pod kątem przewidzianych zmian
nie nie wierze
Rozumiem, że będzie mocy przybywać

a turbawka musi mieć chłodzenie.
Re: [IS200] FOTY INSTALEK , PODPOWIEDZI I CIEKAWE ROZWIĄZANI
Posted: 23 Dec 2013, o 13:22
by carsik
Re: [IS200] FOTY INSTALEK , PODPOWIEDZI I CIEKAWE ROZWIĄZANI
Posted: 24 Dec 2013, o 00:44
by Yarecki
carsik wrote:spodziewałem się Twojego wystąpienia

. Jesteś pewien?

Ale w zasadzie jakiś argument przeciwko? Tę bajkę o zanieczyszczeniach znam, nie sprawdziła się jak dotychczas.
Bajki bajkami, ale kto mówi o zanieczyszczeniu

.
Są inne argumenty za tym by jeśli to możliwe wtryski montować jak najbardziej w pionie.
Ale zapewne wiesz o co chodzi
Co do szeregu to nie zawsze jest to pożądane, wtedy w aucie dłużej chłodno zimą jest niestety - ale jak kto woli.
Carsik widziałem jak zaślepiasz 1 wyjście z golda ograniczając jego wydajność oraz jak śmigałeś swoim IS200t na noPB bo LPG nie wyrabiało, więc proszę pofolguj nieco.
Pozdrawiam Cię "przyjaciel"u ale jak chcesz możemy podyskutować o LPG

Re: [IS200] FOTY INSTALEK , PODPOWIEDZI I CIEKAWE ROZWIĄZANI
Posted: 24 Dec 2013, o 00:49
by carsik
nie wiem szanowny wszechwiedzący, jak dla mnie nie ma innych bajek, jest jedna, leniom nie chce się zdejmować kolektorów
Re: [IS200] FOTY INSTALEK , PODPOWIEDZI I CIEKAWE ROZWIĄZANI
Posted: 24 Dec 2013, o 00:51
by Yarecki
carsik wrote:nie wiem szanowny wszechwiedzący, jak dla mnie nie ma innych bajek, jest jedna, leniom nie chce się zdejmować kolektorów
"Nie wiesz" nie możliwe

- po co robisz coś czego nie wiesz zatem

.
Ja tam się nie znam amator ze mnie ale Tobie to takich drutów jak zaślepienie 1 wyjścia z reduktora nie przystoi jako "profesjonaliście"

Co do wszechwiedzy to już się nasłuchałem od Ciebie jak to inni nie wiedzą co robią podczas Twojej diagnozy, gdzie sromotnie poległeś

no ale "profi" to zawsze ma "racje".
Re: [IS200] FOTY INSTALEK , PODPOWIEDZI I CIEKAWE ROZWIĄZANI
Posted: 24 Dec 2013, o 00:57
by carsik
dyskusja z Tobą to jak z kamieniem, masz problem z przyjmowaniem argumentów. Liczba pisanych ogólników ma podkreślać tajemną wiedzę

? Nawet nie bardzo wiem o czym teraz piszesz.