Page 16 of 28

Re: KU PRZESTRODZE Sworzeń wahacza IS 200

Posted: 21 Jan 2016, o 19:17
by garm115
Dla mnie Febi to taka sama lipa co hart

Re: KU PRZESTRODZE Sworzeń wahacza IS 200

Posted: 21 Jan 2016, o 19:24
by baniaq
@up: a jeździłeś na FEBI?
Sworzeń FEBI 1szt kosztuje 330pln. Mam już łączniki staba od febi i trzymają fason. Ojciec do siebie też wszystko ładuje z Febiego i jest znacznie lepiej niż z resztą. Kumpel też do swoich BMW zawsze ładuje FEBI i nigdy nie miał przypału.

Re: KU PRZESTRODZE Sworzeń wahacza IS 200

Posted: 21 Jan 2016, o 19:40
by garm115
W tym sęk że miałem i są słabe może nie w lexie ale w hondzie i lipton jakich mało , każde inne były lepsze.
Nawet roku nie wytrzymały.

Re: KU PRZESTRODZE Sworzeń wahacza IS 200

Posted: 21 Jan 2016, o 22:32
by papid30
Ja dziś zamówiłem parę sworzni oryginalnych za 285 zł szt. ASO Lexus Krk. Ciekaw jestem jak to będzie trzymało i kto jest faktycznie producentem tych sworzni dla Lexusa.

Re: KU PRZESTRODZE Sworzeń wahacza IS 200

Posted: 22 Jan 2016, o 00:00
by Niemen82
Kurka u mnie też coś hałasuje. Muszę podjechać do mechanika niech to zobaczy

Re: KU PRZESTRODZE Sworzeń wahacza IS 200

Posted: 22 Jan 2016, o 01:11
by bulikcbr
papid30 wrote:Ja dziś zamówiłem parę sworzni oryginalnych za 285 zł szt. ASO Lexus Krk. Ciekaw jestem jak to będzie trzymało i kto jest faktycznie producentem tych sworzni dla Lexusa.
Dałeś za dwa sworznie dolne tyle?

Re: KU PRZESTRODZE Sworzeń wahacza IS 200

Posted: 22 Jan 2016, o 08:34
by twiti7
papid30 wrote:285 zł szt.

Re: KU PRZESTRODZE Sworzeń wahacza IS 200

Posted: 12 Mar 2016, o 03:47
by nusch
Założyłem dziś ( z powodu dostępności części) sworzeń lewy TRW, prawy Yamato. Jak się zużyje któryś będę miał porównanie co lepsze w tych samych warunkach pracy. Ale mam pytanie - czy różne sworznie a w szczególności kształt gumki na nich nie wpłynie jakoś negatywnie na jazdę? Bo wydaje mi się że mogą trochę inaczej reagować ale nie powinno to mieć wpływu na nic bo przecież prawe i lewe koło prawie nigdy nie mają takich samych warunków ( z wyjątkiem idealnie prostego asfaltu na idealnie prostej prostej). Czy dobrze myślę?

Re: KU PRZESTRODZE Sworzeń wahacza IS 200

Posted: 12 Mar 2016, o 08:47
by kupiec1985
nusch wrote:Założyłem dziś ( z powodu dostępności części) sworzeń lewy TRW, prawy Yamato. Jak się zużyje któryś będę miał porównanie co lepsze w tych samych warunkach pracy. Ale mam pytanie - czy różne sworznie a w szczególności kształt gumki na nich nie wpłynie jakoś negatywnie na jazdę? Bo wydaje mi się że mogą trochę inaczej reagować ale nie powinno to mieć wpływu na nic bo przecież prawe i lewe koło prawie nigdy nie mają takich samych warunków ( z wyjątkiem idealnie prostego asfaltu na idealnie prostej prostej). Czy dobrze myślę?
jak najbardziej
zazwyczaj prawe siada szybciej z tego względu że prawa strona częściej jest narażona na ubytki w jezdni itp
co do gumki na sworzniach pełni ona role izolującą wnętrze przed czynnikami z zew, dlatego ważne jest tylko aby była cała nie dziurawa

Re: KU PRZESTRODZE Sworzeń wahacza IS 200

Posted: 13 Mar 2016, o 13:50
by ghostmateus
Jeżeli wymieniłeś sworzeń na Yamato to radziłbym Ci się dobrze pilnować przy dziurach, po to żeby nie wpaść w jakąś. Yamato mają to do siebie,że lubią wypadać. W dodatku dałeś znacznie słaby jakościowo sworzeń na stronę bardziej obciążoną podczas jazdy po naszych polskich drogach. :bor: