
Jeszcze raz gratulacje



ten silnik tak właśnie oddziałuje na kierowcę. Mam to samo i zupełnie wtedy zapominam o spalaniu i cenie paliwa. Radia też nie używam, bo najlepsze dzwięki są spod maski .grodzio wrote: wsiadasz i odrazu odpala sie lampka ciśnij !
no to gon chlopaka gon!grodzio wrote:zegary od lsa leza , chcialem je dopasowac ale sa tak wielkie ze nie ma szans !
mam dobrego elektronika z toyoty i powiedzial ze w wolnej chwili pomysli jak stuningowac te z ISa zeby dzialaly !
dobrze gada!HOYNA wrote:ten silnik tak właśnie oddziałuje na kierowcę. Mam to samo i zupełnie wtedy zapominam o spalaniu i cenie paliwa. Radia też nie używam, bo najlepsze dzwięki są spod maski .
Tomek osobiscie uwazam , ze nie mam wiekszych szans z IS400 , tam swoje robia Nm , ktorych ja nie mam szans osiagnac o KM nie wspomne. Jak Grodzio wszytsko ogarnie jest plan przejechania sie do Grodzia . Ja osobiscie gdybym nie mial Is w kompresorze , to juz do Grodzia bym dzwonil zeby sie okresil ile chce za swap , ale narazie IS w kompresorze daje rade mialem dzisiaj ustawke z Volvo C70 z silnikem 2,0 turbo ( na wykresie z hamowni C70 wywaliła 226KM) i dosyc przyzwoicie poszlo.tomekb wrote:is400 wymiatahehe ciekawe jak odpowiedz maxkowa na to
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest