Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Posted: 4 Sep 2023, o 08:47
Forum użytkowników samochodów marki Lexus
http://www.lexus-forum.pl/
User manual - podstawowy jest, ale jest to broszura, którą dostaniesz.MDU wrote: ↑4 Sep 2023, o 09:19 Chodzi o podstawowy user manual.
Po odbiorze od razu odstawiam auto na 7 dni do studia detalingowego : auto będzie stało pewnie otwarte z kluczykiem na hali i czy np Vodafone nie zblokuje zapłonu (czytam na forum o jakiś uśpieniach kluczyka, pastylki ???? etc ) . W konsekwencji mogą mieć problemy z odpaleniem pojazdu.
Pytanie zatem brzmi czy na czas detalingu nie zdeaktywować Vodafone lub jakich instrukcji obsługowych udzielić pracownikom żeby sobie poradzili z Vodafone ;
Poproszę o jakieś praktyczne wskazówki na powyższe
Instrukcja mówi, że tryb serwisowy "dezaktywuje wykrywanie odłączenia akumulatora" i tylko tyle.marek_wasowicz wrote: ↑4 Sep 2023, o 10:03 W aplikacji jest tryb serwisowy, możesz go uruchomić gdy oddajesz samochód do serwisu.
Zostaw im kluczyk i pastylkę.Klucz po podniesieniu i naciśnięciu guzika obudzi się nawet jeśli był uśpiony.To samo z pastylką, nacisną guzik przez 3 sek. i się obudzi.Zawsze odpalą.Jak boisz się żeby nie jeździli to tak jak napisał poprzednik ustaw geostrefę. Jednak nie sądzę żeby ktoś chciał jeździć samochodem bez ustalenia tego z Tobą ( oczywiście mówimy o poważnych firmach, a nie "garażu u Pana Wiesia ").MDU wrote: ↑4 Sep 2023, o 09:19 Chodzi o podstawowy user manual.
Po odbiorze od razu odstawiam auto na 7 dni do studia detalingowego : auto będzie stało pewnie otwarte z kluczykiem na hali i czy np Vodafone nie zblokuje zapłonu (czytam na forum o jakiś uśpieniach kluczyka, pastylki ???? etc ) . W konsekwencji mogą mieć problemy z odpaleniem pojazdu.
Pytanie zatem brzmi czy na czas detalingu nie zdeaktywować Vodafone lub jakich instrukcji obsługowych udzielić pracownikom żeby sobie poradzili z Vodafone ;
Poproszę o jakieś praktyczne wskazówki na powyższe
u mnie przy każdym ~ '05 rx400h '11 rx450h '10 gs450h (no i przy nowym nx 350h) zawsze podbija powyżej 14 po czym trzyma... chyba że coś zmieniałby się po ponad godzinie od włączenia w tryb ready ale wątpię (maksymalne fluktuacje 0,1v)nexus350 wrote: ↑4 Sep 2023, o 10:24 Czy ktoś, kto ma woltomierz wkładany do gniazda zapalniczki lub ładowarkę z woltomierzem, mógłby napisać jak zachowuje się mierzone napięcie podczas READY - postój lub jazda? Czy napięcie przez cały czas READY utrzymuje się powyżej 14V, czy też czasami jest mniejsze, spadając nawet do 12.8V? Pytanie dotyczy trybu / efektywności ładowania akumulatora 12V z przetwornicy DC/DC. Dzięki.
Dostałem jedną odpowiedź na powyższe pytanie (napięcie nie spada) - dzięki - i wynik jak na razie jest 1:2. W moim samochodzie oraz RAV4 sąsiada napięcie spada. Ponawiam pytanie bez wchodzenia w dywagacje, co może mieć wpływ na takie zachowanie przetwornicy DC/DC.
Dzięki. Info od dealera, że te spadki to normalne - mam duże wątpliwości, ale nie wiem jak im udowodnić, że coś chyba jest nie tak. Ja miałem aku rozładowane do około 50% (szacunek bazujący na napięciu 12.07V) i po kilku minutach od pojawienia się READY ładowanie z 14.3V zeszło na 13.5V a następnie 12.8V. Z moje punktu widzenia kontrola ładowania akumulatora 12V padła. Aku ma 60Ah, 50% => 30Ah, które powinny zostać uzupełnione i kilka minut ładowania gdy widać 14.2 - 14.4V prawie nic nie doładowuje. 13.5V a następnie 12.8V to tylko podtrzymanie.whero wrote: ↑4 Sep 2023, o 14:55u mnie przy każdym ~ '05 rx400h '11 rx450h '10 gs450h (no i przy nowym nx 350h) zawsze podbija powyżej 14 po czym trzyma... chyba że coś zmieniałby się po ponad godzinie od włączenia w tryb ready ale wątpię (maksymalne fluktuacje 0,1v)nexus350 wrote: ↑4 Sep 2023, o 10:24 Czy ktoś, kto ma woltomierz wkładany do gniazda zapalniczki lub ładowarkę z woltomierzem, mógłby napisać jak zachowuje się mierzone napięcie podczas READY - postój lub jazda? Czy napięcie przez cały czas READY utrzymuje się powyżej 14V, czy też czasami jest mniejsze, spadając nawet do 12.8V? Pytanie dotyczy trybu / efektywności ładowania akumulatora 12V z przetwornicy DC/DC. Dzięki.
Dostałem jedną odpowiedź na powyższe pytanie (napięcie nie spada) - dzięki - i wynik jak na razie jest 1:2. W moim samochodzie oraz RAV4 sąsiada napięcie spada. Ponawiam pytanie bez wchodzenia w dywagacje, co może mieć wpływ na takie zachowanie przetwornicy DC/DC.