Czy chodzi o to: http://superchargers.pl/kompresory ?michalllw wrote:Rozmawiałem z tym kolesiem i montaż od A do Z 6000-7000 z gratami
Robiłeś to czy może ktos z kolegów? Interesuje mnie to ponieważ wacham sie między takim rozwiązaniem lub IS300michalllw wrote:Graty to :
-używany kompresor ok 1200
- intecoller ok 300
-wtryskiwacze 600
-regulator ciśnienia 200
-komputer(ecumaster 3) 600
-mapsensror ok 100
-orurowanie ok 500
4 000 to takie minimum , można bez wtryskiwaczy bo ponoć seryjne dają rade ale ponoć może okazać się że lipka i będzie trzeba zamontować wtryskiwacze i jeszcze raz jechać na strojenie także lepiej dmuchać na zimne i zamontować .![]()
A to cie powinno zainteresować: "All IS 300 models in the US were initially only available with the five-speed automatic transmission; this was also the case in Europe. However, a 5-speed manual was made available in the U.S. in 2002."michalllw wrote:Szkoda że to takie drogie ale chyba najtańsza opcja żeby podnieść moc , swap na 3.0 wyjdzie może podobnie ale nie jestem za automatami no i ten niepowtarzalny dźwięk.....
Prześledziem cały wątek i w sumie nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi (popartej praktyką) na to czy kompresor w IS200 jest dobrym rozwiązanie.
Jestem w sumie już zdecydowany na zakup IS, teraz tylko nie jestem piewien ktróry
