Heja,
Co do wagi, to tak jak pisałem na początku – 3UZ + AT6, waży mniej więcej tyle samo co 2.0R6 + AT4. Wkleiłem linki do źródeł, także jeśli ktoś chciałby poczytać, zapraszam, gdzieś na 2-3 stronę tego wątki. Osobiście nie czuję żadnej różnicy w rozłożeniu masy, no ale ostecznie, aby mówić prawdę, trzeba by pojechać na wagę, a że jej nie mam, to mogę tylko potwierdzić, że tak akurat czuję
Co do wyliczania kosztów przejechania na LPG, to oczywiście, że je robię! Do tego robię to z uśmiechem na twarzy! Kogo by nie cieszył fakt, że ma ponad 300 konne V8, a koszt przejechania 100 km, jest mniejszy niż w klekoczącym ropniaku?
Dziś miałem okazję przejechać się niemiecką autostradą! Znam już faktyczną prędkość maksymalną Lexa, potwierdzoną GPS’em. Nie wiem jak to się stało, ale mam elektroniczny ogranicznik prędkości, co z resztą potwierdza SSGARAGE (nie zdjęli go). Idąc dalej, znowu nie wiem dlaczego, ale ograniczenie włącza się przy GPS’owych (równiutko) 260 km/h. Ponownie, niech się wypowiedzą właściciele LS i GS’ów 430

Też tak macie?
Także wiecie już jaką prędkość maksymalną ma mój IS430. Licznikowo jest to około 270 km/h, przy 5000 RPM. Bez względu na to, czy jadę na LPG, czy na benzynie, gdy na GPS’ie dobiję do 260, na ułamek sekundy jest odcięcie i samochód zwalnia o te ~5 km/h, a cała zabawa zaczyna się od nowa. Widać to na filmie poniżej. Trzeba to koniecznie zdjąć, bo choć Lex ledwo, bo ledwo – ale jeszcze by chciał więcej

Myślę, że do GPS’owych 270 powinien dość! Czas pokaże, bo nie zamierzam mu odpuścić
https://youtu.be/vaHNP_tgy6Y
Znam też spalanie LPG. Przy prędkościach 220 – 260 (GPS), spalanie na trasie 250 Km wyszło… 21,5 l/100km. Faktycznie miałem jak i gdzie pędzić z ww prędkościami, praktycznie non stop. Niestety na co dzień ciężko tak będzie jechać, nawet na autostradzie, dlatego myślę, że spalanie realne na autobanie wyniesie około 18l (przy 200), oczywiście LPG

A jak samochód przyjmuje gaz? Jak dla mnie nie ma ŻADNEJ różnicy! Jedzie IDENTYCZNIE! Co ciekawe, do butli mieści się 66 litrów. WOW!
21,5 * 2,15 (dzisiejsza cena) = 46,22 zł/100 km.
18 * 2,15 = 38,7 zł
Jak dla mnie ideał! Wiadomo, można to było zrobić taniej (uturbić 2JZ), ale ja poszedłem właśnie tą drogą i oczywiście, nie żałuję!
Nie wiem o co Wam chodzi z tymi zapachami bez kata. U mnie katów brak, a w środku pachnąco. Czy trasa, czy miasto. Będę je wstawiać, ale to ze względu na głośny wydech, a nie zapachy… To co mnie męczy to stożek. Syczy, syczy, syczy, mam go dość...
Brat_z – tak, to mogłem być ja

Mieszkam niedaleko.