Page 3 of 4
Re: IS250 - osiągi
Posted: 18 Sep 2015, o 06:27
by rasss88
Przesiadlem sie z accorda coupe 2009, 2.4 vtec 190 hp
Do lexa is 250 f sport 2012.
Honda katalogowo miala 7.9 do setki
Lexus jest duzo mocniejszy jezeli chodzi o odczucia.
V6 robi swoje trzeba sie przejechac.
Nie wiem czy wydech f sport cos dodaje ,ale dzwiek jest jakby tam bylo ze 300km albo lepiej.
Re: IS250 - osiągi
Posted: 18 Sep 2015, o 19:04
by kawszyn
dzieki za odpowiedzi:)
a jaka jest roznica miedzy IS 250, a IS 250 F sport? zdawalo mi sie, ze ladniejsze wnetrze i moze inny wzor felg, ale i wydech?:)
Re: IS250 - osiągi
Posted: 18 Sep 2015, o 22:59
by rasss88
Zawieszenie jest inne rowniez,
Jezeli chodzi o wydech to jest dolozony,
Jest wiele akcesoriow f sport ktore mozna nabyc u dealera (USA napewno),
Wydech kosztuje 1400 $ bez roboty I podatku (warto bylo)
Po glowie chodzi mi jeszcze intake to napewno dodaje troche mocy koszt 400
Wstawie fotki to zobaczysz sobie bo wyglada to tez calkiem niezle,
Pozdrawiam
Re: IS250 - osiągi
Posted: 19 Sep 2015, o 13:11
by ledziu
rasss88 wrote:
Po glowie chodzi mi jeszcze intake to napewno dodaje troche mocy koszt 400
Wstawie fotki to zobaczysz sobie bo wyglada to tez calkiem niezle,
Pozdrawiam
Ogólnie mod który zapewnia wywalenie kasy w błoto chyba że wygląd dolotu jest fajny a kierownik jeździ z otwartą maską
Tak może podsumuje w n/a wszystkie zabiegi w stylu wywalę/przerobię to czy tamto nic nie dają a jak dają to wszystko są granice błędu pomiaru połączone z tzw. placebo...
A do tego przy własnoręcznym dłubaniu np; w wydechu można mocno popsuć jazdę...
I żeby nie było sprawdzałem to na znacznie większych pojemnościach...

Re: IS250 - osiągi
Posted: 19 Sep 2015, o 13:39
by turmoll
ledziu wrote:rasss88 wrote:
Po glowie chodzi mi jeszcze intake to napewno dodaje troche mocy koszt 400
Wstawie fotki to zobaczysz sobie bo wyglada to tez calkiem niezle,
Pozdrawiam
Ogólnie mod który zapewnia wywalenie kasy w błoto chyba że wygląd dolotu jest fajny a kierownik jeździ z otwartą maską
Tak może podsumuje w n/a wszystkie zabiegi w stylu wywalę/przerobię to czy tamto nic nie dają a jak dają to wszystko są granice błędu pomiaru połączone z tzw. placebo...
A do tego przy własnoręcznym dłubaniu np; w wydechu można mocno popsuć jazdę...
I żeby nie było sprawdzałem to na znacznie większych pojemnościach...

Obawiam się, że kolega ledziu ma rację

Poza tym poczytaj trochę forum twoich ziomali z US doradzają jednemu koledze co chciał mięć szybszego is250:
http://my.is/forums/f96/how-can-i-make- ... er-435674/
szczególnie polecam odpowiedź kolegi "knightshade"
/turmoll
Re: IS250 - osiągi
Posted: 19 Sep 2015, o 21:45
by rasss88
Jezeli dolot nic nie daje to faktycznie nie warto
Zawsze jak przechodze obok wystawy to mi sie oko swieci I gosc ktorego pytalem o cene opowiadal mi z Pol godziny jak to dynamika sie poprawia ale wiadomo ze to dealer wiec hajs sie musi zgadzac.Jezeli chodzi o wydech to wyglada swietnie brzmi jeszcze lepiej wiec nie zaluje.
Jezeli chodzi o wszelkiego rodzaju szpan to tutaj takie tematy wchodza w gre!
https://imageshack.us/i/eyADgMH6j
Wiec Jako kierownik raczej nie porzadze
Pozdrawiam
Posted: 19 Sep 2015, o 23:33
by ArtIS
E tam... Skoda

Re:
Posted: 20 Sep 2015, o 01:25
by rasss88
ArtIS wrote:E tam... Skoda

W sumie skoda, tylko osiagi troche lepsze

IS250 - osiągi
Posted: 20 Sep 2015, o 10:21
by ArtIS
Troszeczkę

Był w tamtym roku w Warszawie na 3 dni Veyron SS, czyli ten z 1200KM na pokładzie - facet 90" zakręt brał na 6 razy
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Re: IS250 - osiągi
Posted: 20 Sep 2015, o 12:01
by ledziu
ArtIS wrote:Troszeczkę

Był w tamtym roku w Warszawie na 3 dni Veyron SS, czyli ten z 1200KM na pokładzie - facet 90" zakręt brał na 6 razy
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Ale są auta które celowo mają ograniczony skręt np: mitsu evo którym ostatnio miałem problem wyjechać z podziemnego parkingu.