Trochę odświeżę temat. U mnie układ kieroniczy wpada w wibrację między 80-100 km/h, na idealnie prostej drodzę przy hamowaniu ściąga lekko w lewo, koła sprawdzone, zawias przeglądnięty zaraz po zakupie, a przy teście hamowania na rolkach nie ma większej różnicy pomiędzy lewą a prawą stroną. Na ścieżce diagnostycznej kolega zauważył że tuleja w maglownicy ma dość spory luz, szczególnie ta umiejscowiona na dole, zamówiłem zestaw z GT4, ale mechanior ma obawy co do wciskania tej tulejki na samochodzie, czy któryś z kolegów widział w jaki sposób wkładane były te tuleje, z tego co wiem poliuretan jest dość wytrzymały więc nie powinno być problemu z wbiciem tej tulejki natomiast mechanior chce wyjmować magiel co wiąże się ze sporymi kosztami

Gdy będzie się upierał przy wyciąganiu magla to chyba nieco odpuszczę i sam spróbuje powalczyć jak pogoda będzie nieco lepsza, natomiast jestem ciekaw jak to uwas było.