Page 3 of 6
Re: IS200 bez awaryjność silnika 11 letniego?
Posted: 28 Mar 2011, o 21:05
by Travis
i zwróć uwagę na skrzynię... jak biegi wchodzą, czy topornie na zimnym silniku. Może to oznaczać że synchronizatory są już w opłakanym stanie
Re: IS200 bez awaryjność silnika 11 letniego?
Posted: 28 Mar 2011, o 22:25
by maxkow
Travis wrote:i zwróć uwagę na skrzynię... jak biegi wchodzą, czy topornie na zimnym silniku. Może to oznaczać że synchronizatory są już w opłakanym stanie
mysle ze nawet gdyby kiepsko wchodzily biegi na zimnej skrzyni (MN) to tez warto kupic auto poniewaz uzywana skrzynie , kupisz juz od 300zl . Osobiscie uwazam ze nawet jak silnik jest w kiepskim stanie , ale stan auta ogolnie dobry i cena OK to tez warto kupic takiego IS poniewaz silniki mozna juz zakupic od 1tys.zl .Ogolnie IS jest dosyc tani jesli chodzi o uzywane czesci mechaniczne , pewnie dlatego ze rzadko sie psuje i ciezko mechaniczne klamoty uplynic . Is jest za to dosyc drogi jesli chodzi o blachy.
Re: IS200 bez awaryjność silnika 11 letniego?
Posted: 29 Mar 2011, o 08:48
by jarekrk
też nie, właśnie allegro przeglądałem i rzeczywiście części używane tańsze niż do mojej maazdy 323f BA co mnie zszokowało, a blacharskie w tej samej cenie.
Jest już tego sporo także problemu nie będzie.
A w tym aucie występują problemy z przeniesieniem napędu? Czy raczej nikt tym nie driftował bo jest jednak na to za słaby i nie ma się też co o to martwić??
Re: IS200 bez awaryjność silnika 11 letniego?
Posted: 29 Mar 2011, o 16:11
by forest
no fakt, IS200 jest troszke za słaby jak nie masz szpery to polatasz bokiem raczej tylko na mokrym, choć nie wiem czy ze szperą jest o wiele lepiej no bo to tylko 155KM
wyniemisz sobie olej w moście i możesz być spokojny

choć mój ma 230tys. km. i lata jak ta lala choć wątpie żeby olej w moście był wymieniany (musze to zrobić wkońcu)
driftu można próbować z IS300 ... ale tu jest tylko kilku właścicieli tych aut

Re: IS200 bez awaryjność silnika 11 letniego?
Posted: 29 Mar 2011, o 16:28
by Travis
ze szperą da radę

tylko trzeba autko katować na drugim biegu

Re: IS200 bez awaryjność silnika 11 letniego?
Posted: 29 Mar 2011, o 17:23
by jarekrk
nie dziękuje , nie zamierzam próbować tylko chciałem wiedzieć, czy trzeba sprawdzać most ze względu ,że poprzedni właściciel mógł nim driftować, ale jak nie to spoko:)
Ja już pare lat temu miałem 200sx do tego typu zabaw i w sumie sumarum byłem w plecy z 8k na tym aucie, więc już się w to nie bawie(za droga zabawa dla mnie)
To na co patrzeć kupując lexa?
Po prostu na stan zawieszenia,i techniczny innych elementów, silnik czy nie dymi na wysokich obrotach i przyspiesza tak jak powinien, i dokładnie pooglądać budę, bo z tego co widzę to auto nie ma żadnych słabych stron.
Bo ceny części rzeczywiście nawet nie straszą(mimo iż jest taka opinia),a ceny takich rzeczy jak skrzynia,silnik, dyfer to wręcz zachęcają

Re: IS200 bez awaryjność silnika 11 letniego?
Posted: 29 Mar 2011, o 20:18
by Travis
jeżeli chodzi o budę po patrz czy dobrze są spasowane elementy, poznać można po nie równych szczelinach między maską a zderzakiem, między maską a nadkolem, ja tak niestety mam... miałem klepnięte auto z przodu i mam beznadziejnie spasowany zderzak i nadkola z przodu

mechanicznie no to czy silnik pracuje równo, czy nie wyje jakieś łożysko w skrzyni... po prostu trzeba się przejechać... jakichś większych mankamentów IS nie ma więc trzeba patrzyć tak jak przy zakupie każdego auta
Re: IS200 bez awaryjność silnika 11 letniego?
Posted: 29 Mar 2011, o 21:16
by tecu
Przejrzyj też ofertę naszych zachodnich sąsiadów. Może tam coś Cię zainteresuje a w większości przypadków chłopaki nawet po zdjęciach będą w stanie określić czy auto blacharsko jest ok.
A tak OT to wielki szacun za wiedzę i spostrzegawczość dla chłopaków pomagających w temacie auta z ogłoszenia.
Re: IS200 bez awaryjność silnika 11 letniego?
Posted: 29 Mar 2011, o 23:11
by LinkPL
Siema
Ja swojego kupiłem to były zgliszcza ... dołożyłem całkiem niezłą sumę do niego, ale w tych pieniądzach i tak bym nie kupił nic lepszego

A jest w miarę rocznikiem.
Sprawdź dobrze zawias, bo to jest masakra, 3 tyś poleci w mig

Z resztą spokojnie dasz radę. Zostaw sobie trochę z tych 20 tyś, bo na prawdę ciężko kupić egzemplarz w idealnym stanie.
Z moich własnych obserwacji wynika, że warto zerknąć na gałkę zmiany biegów

jeśli będzie wytarta z prawej strony tzn, że samochodem jeździli żonaci faceci

Moja wygląda jak nowa, dlatego raczej był doświadczany przez singli, co może powodować większe zużycie co niektórych podzespołów. Ale to być może czysto moja spekulacja
Pozdro

Re: IS200 bez awaryjność silnika 11 letniego?
Posted: 29 Mar 2011, o 23:46
by MączeK
Jeżeli szukasz czegoś w idealnym stanie technicznym i wizualnym to zapraszam na pw mój IS jest niestety do sprzedania bo przesiadam się do Hondy.