Re: GS vs LS
: 3 lis 2021, o 12:54
LS 430 fajny tylko strasznie mały wybór poliftów. GS 430 mk3 jest chyba jeszcze mniej. Gaz widzę, że można spokojnie odpuścić z racji dodatkowych kosztów, chyba że się trafi coś ładnego już z LPG.
Ale zerkam coraz częściej na hybrydę, jednak wybór większy. Czy możecie mi powiedzieć czy oprócz wyglądu coś pozmieniano w liftingu GS mk3? Coś działa lepiej? Bagażnik słyszałem skoczył z 280 do 330 litrów.
Jakie są newralgiczne elementy w hybrydzie? O co pytać sprzedającego jak auto ma ok 200k przebiegu?
Zestawiając GS430 z GS450h, któryś jest wyraźnie droższy w eksploatacji pomijając paliwo oczywiście?
Ile kosztuje w ogóle wymiana/regeneracja baterii w hybrydzie i na ile czasu ma się spokój?
Ale zerkam coraz częściej na hybrydę, jednak wybór większy. Czy możecie mi powiedzieć czy oprócz wyglądu coś pozmieniano w liftingu GS mk3? Coś działa lepiej? Bagażnik słyszałem skoczył z 280 do 330 litrów.
Jakie są newralgiczne elementy w hybrydzie? O co pytać sprzedającego jak auto ma ok 200k przebiegu?
Zestawiając GS430 z GS450h, któryś jest wyraźnie droższy w eksploatacji pomijając paliwo oczywiście?
Ile kosztuje w ogóle wymiana/regeneracja baterii w hybrydzie i na ile czasu ma się spokój?