IS 250 2010 TRC off i Check Engine naraz (obecnie błąd P0101

User avatar
ArtIS
Lex Maniak
Posts: 932
Joined: 3 Sep 2014, o 21:35
Model Lexusa: IS 250 AWD
Skąd:: Warszawa
Contact:

IS 250 2010 TRC off i Check Engine naraz (obecnie błąd P0101

Post by ArtIS »

Niestety nie wiem bo facet powiedział, ze „w kolektorze” i tyle. Niby załatał i cisza.
Wiesz_kto
Nowy lex user
Posts: 13
Joined: 3 Oct 2018, o 22:44
Model Lexusa: IS 250 2010
Skąd:: Mazowieckie
Contact:

Re: IS 250 2010 TRC off i Check Engine naraz

Post by Wiesz_kto »

chrismave wrote:
Wiesz_kto wrote:Sprawa wyjaśniona kabelek który dochodził do koła był przetarty
1. Wcześniej miałeś inny kod błędu? Na jakiej podstawie została zdiagnozowana ta usterka z przetartym kablem?
2. Piszesz o nowym MAF, jest on oryginalny firmy DENSO?
3. P0101 to jedyny kod błędu, który masz w tej chwili?
1. Niepamiętam kodu błedu ale to było to związane z tym że komputer wykrywał że koło czasem się niekręci. Zostało to w sumie wykryte przez przypadek bo przy skręcaniu tarło mi ono o nadkole, i gdy pojechałem do mechanika okazała się zgięta zwrotnica którą wymieniłem i kabelek naprawiłem. Wtedy niebyło błędu p0101.
2. Nie jest to oryginalny firmy DENSO, tylko zamiennik (nazwy na nim niema napisanej)
3. P0101 to właśnie jedyny błąd który mam teraz. Przy wcześniejszym problemie tego nie było.
Ogólnie błąd pojawia się mniej więcej po przejechaniu 15-20 kilometrów od usunięcia. Można jechać wolno, można gaz do dechy i tak pojawia się po mniej wiecej tylu kilometrach
User avatar
chrismave
Lex user
Posts: 60
Joined: 2 May 2017, o 15:01
Model Lexusa: IS250 mk3
Skąd:: Polska
Contact:

Re: IS 250 2010 TRC off i Check Engine naraz (obecnie błąd P

Post by chrismave »

Ad2. No to od tego bym zaczął, podpiąć oryginalny sprawny MAF (jeśli masz taką możliwość), skasować błąd i sprawdzić czy pojawi się znowu.
Wiesz_kto
Nowy lex user
Posts: 13
Joined: 3 Oct 2018, o 22:44
Model Lexusa: IS 250 2010
Skąd:: Mazowieckie
Contact:

Re: IS 250 2010 TRC off i Check Engine naraz (obecnie błąd P

Post by Wiesz_kto »

Własnie o tym myślałem ale niestety niemam możliwości pożyczyć czy coś, a wydać 400zł i jakby okazało się nie to to troche lipa. A jak z oryginalnymi ale używkami? One się nadają do czegoś bo już na allegro za jakieś 100zł można kupić?

I czy nie powinno być większe spalanie, falowanie na obrotach, dymienie większe jakby byłą wadliwa przepływka? Bo oprócz tego że świeci się check engine i trc off, to nie zauważyłem żadnych innych problemów. Silnik chodzi równo, niekopci no i spalanie na poziomie ~9 litrów w trybie mieszanym
Post Reply

Return to “IS mk2 2005-2013”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest