IS 250 2010 TRC off i Check Engine naraz (obecnie błąd P0101
- ArtIS
- Lex Maniak
- Posts: 932
- Joined: 3 Sep 2014, o 21:35
- Model Lexusa: IS 250 AWD
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
IS 250 2010 TRC off i Check Engine naraz (obecnie błąd P0101
Niestety nie wiem bo facet powiedział, ze „w kolektorze” i tyle. Niby załatał i cisza.
-
- Nowy lex user
- Posts: 13
- Joined: 3 Oct 2018, o 22:44
- Model Lexusa: IS 250 2010
- Skąd:: Mazowieckie
- Contact:
Re: IS 250 2010 TRC off i Check Engine naraz
1. Niepamiętam kodu błedu ale to było to związane z tym że komputer wykrywał że koło czasem się niekręci. Zostało to w sumie wykryte przez przypadek bo przy skręcaniu tarło mi ono o nadkole, i gdy pojechałem do mechanika okazała się zgięta zwrotnica którą wymieniłem i kabelek naprawiłem. Wtedy niebyło błędu p0101.chrismave wrote:1. Wcześniej miałeś inny kod błędu? Na jakiej podstawie została zdiagnozowana ta usterka z przetartym kablem?Wiesz_kto wrote:Sprawa wyjaśniona kabelek który dochodził do koła był przetarty
2. Piszesz o nowym MAF, jest on oryginalny firmy DENSO?
3. P0101 to jedyny kod błędu, który masz w tej chwili?
2. Nie jest to oryginalny firmy DENSO, tylko zamiennik (nazwy na nim niema napisanej)
3. P0101 to właśnie jedyny błąd który mam teraz. Przy wcześniejszym problemie tego nie było.
Ogólnie błąd pojawia się mniej więcej po przejechaniu 15-20 kilometrów od usunięcia. Można jechać wolno, można gaz do dechy i tak pojawia się po mniej wiecej tylu kilometrach
- chrismave
- Lex user
- Posts: 60
- Joined: 2 May 2017, o 15:01
- Model Lexusa: IS250 mk3
- Skąd:: Polska
- Contact:
Re: IS 250 2010 TRC off i Check Engine naraz (obecnie błąd P
Ad2. No to od tego bym zaczął, podpiąć oryginalny sprawny MAF (jeśli masz taką możliwość), skasować błąd i sprawdzić czy pojawi się znowu.
-
- Nowy lex user
- Posts: 13
- Joined: 3 Oct 2018, o 22:44
- Model Lexusa: IS 250 2010
- Skąd:: Mazowieckie
- Contact:
Re: IS 250 2010 TRC off i Check Engine naraz (obecnie błąd P
Własnie o tym myślałem ale niestety niemam możliwości pożyczyć czy coś, a wydać 400zł i jakby okazało się nie to to troche lipa. A jak z oryginalnymi ale używkami? One się nadają do czegoś bo już na allegro za jakieś 100zł można kupić?
I czy nie powinno być większe spalanie, falowanie na obrotach, dymienie większe jakby byłą wadliwa przepływka? Bo oprócz tego że świeci się check engine i trc off, to nie zauważyłem żadnych innych problemów. Silnik chodzi równo, niekopci no i spalanie na poziomie ~9 litrów w trybie mieszanym
I czy nie powinno być większe spalanie, falowanie na obrotach, dymienie większe jakby byłą wadliwa przepływka? Bo oprócz tego że świeci się check engine i trc off, to nie zauważyłem żadnych innych problemów. Silnik chodzi równo, niekopci no i spalanie na poziomie ~9 litrów w trybie mieszanym
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest