Page 3 of 13

Re: Opony 350h/450h całosezonowe

Posted: 12 May 2023, o 22:49
by Ghotti
Temat zimowek załatwiony poszły tutaj na forum :) wrzuciłem je tez na olx i tez odzew był dwóch zainteresowanych z czego złożył jeden propozycje, ale dogadane na forum już było. Klient zadowolony ja wyszedłem na 0 i się pozbyłem problemu :) ogólnie szybko poszło. Dwa dni temu olx i info tutaj dziś je odebrałem i odwiozłem ;)

Ciut się waham jeszcze z Michellin

Re: Opony 350h/450h całosezonowe

Posted: 12 May 2023, o 22:51
by Ghotti

Re: Opony 350h/450h całosezonowe

Posted: 13 May 2023, o 07:12
by Waldek75
Potwierdzam, klient zadowolony [emoji2][emoji1635]

Wysłane z mojego motorola edge 30 ultra przy użyciu Tapatalka


Re: Opony 350h/450h całoroczne

Posted: 13 May 2023, o 16:41
by slawham
@ Ghotti
Test wypada na korzyść CrossClimate 2, ale testowany samochód to Golf z typową oponą 205/55R16.
Poza tym testowane Pirelli to Cinturato a nie Scorpion.
Cinturato nie występuje w "naszym" rozmiarze.
Scorpion ma technologię SEAL INSIDE i ELECT. ELECT dedykowane do samochodów elektrycznych i Plug In.
Mi najbardziej zależy na Seal Inside, żeby nie martwić się o koło zapasowe, taki trochę Run Flat.
Chociaż i ta opcja ma być dostępna w Scorpionach.
Michelin to wzorzec opon całorocznych. Już CrossClimate jedynka była bardzo dobra. Sam jeżdżę na takich w moim UX i uważam, że jest super.
Aktualnie prawie 45TKM i profil ok 6mm, muszę dodać, że jeżdżę raczej pasywnie.
Ja już zdecydowałem, będzie PIRELLI SCORPION™ ALL SEASON SF2 235/50 R20, a że mam jeszcze trochę czasu do odbioru (nawet termin produkcji jeszcze nieznany), może będą dostępne "pełne" RUN FLAT-y.

@ Waldek 75
Klient zadowolony, ale z której opony?
 

Re: Opony 350h/450h całosezonowe

Posted: 13 May 2023, o 16:58
by Ghotti
Waldek wziął moje zimówki :) temu zadowolony bo cena dla obydwu stron była ok ;)


Dzięki za wyjaśnienie. Pewnie pójdę w SF2 tez właśnie czytałem ze one się zaklejają same po przebiciu.

Re: Opony 350h/450h całosezonowe

Posted: 13 May 2023, o 19:28
by MacM
Jezdzilem q5 quattro na Scorpionach calorocznych 4-5 lat (tyle wytrzymal bieznik). Nie mialem z nimi zadnych problemow, szczegolnie w zimie, auto jezdzilo po sniegu jak po szynach. Na sniegu spora robote robi naped na 4 kola i zakladam, ze w NX bedzie to dzialalo jak w Audi. Rocznie robie okolo 15.000 km wiec opony caloroczne to dla mnie idealne rozwiaznie. We wczesniejszym aucie (a6 quattro) mialem opony letnie i zimowe. Po 8 latach wyrzucalem opony z bieznikiem 5-6 mm, czyli calkiem zdrowym, ale guma sparciala ze starosci. 
Poza tym zimy mamy jakie mamy, w grudniu potrafi byc +20 stopni, a podobno opony zimowe najlepiej sprawdzaja sie w temperaturze ponizej +7 stopni.
Aktualnie jezdze 2 rok na Nokianach calorocznych i rowniez spisuja sie bardzo dobrze.

Podsumowujac: jak ktos robi male przebiegi do 15 tys. km rocznie to opony caloroczne sprawdza sie idealnie.
I Prawdopodobnie roznica w jezdzie na kazdej oponie calorocznej z segmentu premium bedzie malo zauwazalna.
 

Re: Opony 350h/450h całosezonowe

Posted: 13 May 2023, o 19:50
by Ghotti
Czyli dokładnie ja ;) bez gór, płaskie mazowieckie gdzie najczęściej jest 2 tygodnie zimy i 15k km rocznie.

Re: Opony 350h/450h całoroczne

Posted: 13 May 2023, o 22:08
by slawham
Te PIRELLI SCORPION™ ALL SEASON SF2 to nowa seria całorocznych skorpionów, myśle, że tak jak w przypadku Michelin „dwójka” będzie jeszcze lepsza od „jedynki”

Re: Opony 350h/450h całosezonowe

Posted: 5 Jun 2023, o 19:46
by Nex
No i co pozakładaliście do swoich sprzętów?

Re: Opony 350h/450h całosezonowe

Posted: 5 Jun 2023, o 20:29
by Ghotti
Biorę Pirelli ale pewnie dopiero we wrześniu.