[Lexus] Dystanse - dyskusja

Czyli koła, spojlery, grille, lotki, blendy, itp
User avatar
Ralfx
Lex Master
Posts: 1542
Joined: 3 Oct 2010, o 03:56
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: Dystanse

Post by Ralfx »

Ciężki temat :)

Raczej nie żartuje bo siedze i rozkminiam to i nie widzę powodu dla którego miałby to w jakiś sposób wpłynąć na trakcje. Twierdzisz że dystanse z przodu powodują utraty trakcji przdniej osi podczas skrętu? Oczywistą oczywistością jest że przy wszelkich zmianach zawieszenia i felg o różnych ET należałoby pojechać na ustawienie geometrii.
"Dodatni promień zataczania może powodować niebezpieczne zachowanie samochodu przy hamowaniu na nawierzchni o różnej przyczepności po obu stronach samochodu, gdyż siła hamowania skręca i samochód i koło w stronę o większej przyczepności."
Nie wiem ile w tym prawdy w tym stwierdzeniu ale wiem że tyczy się aut bez systemów wspomagających i w naszych autach to miejsca nie bedzie miało. Mamy ABS a co poniektórzy system wspomagajcy hamowanie który rozdziela siłę hamowania na wszystkie koła tak aby każde mogło hamować w miarę swoich możliwości. Na samym ABS już auto nie powinno złapać poślizgu w wyżej opisanym przypadku.

Jeśli chodzi o resztę tekstu to niestety nie do końca go rozumiem :P
Image Dołącz do Lexus-Forum na facebook.com/lexus-forum
tomekb
Lex Master
Posts: 2610
Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut, rx300 2gen.
Skąd:: Sosnowiec, Będzin
Location: Sosnowiec, Będzin
Contact:

Re: Dystanse

Post by tomekb »

teoria teorią a praktyka praktyka zauważalnie na szybkich zakretach duzoe lepiej jeździ sie autem w którym felgi sa osadzone o 20 mm szeżej doświadczyłem to na własniej skórze moze byly to subiektywne odczucia ale liczniek nie kłamie
Post Reply

Return to “Tuning wizualny”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests