Super to zebrałeś do kupycinek wrote:Cześć Lexusowicze.
Mam ten sam problem co u was i kilka moich spostrzeżeń...
co ma wpływ na wypadanie zapłonu:
1.Jak wiadomo układ zapłonowy
2.Wtryskiwacze
3.Ciśnienie paliwa (możliwe, że padnięty ten baniaczek przy listwie do regulacji?)
4.Uszkodzony czujnik podciśnienia
5.Uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej
6. Układ zmiennych faz rozrządu
7.Komputer ECU
8.Luz zaworowy ( 1G-FE R6 powinien mieć luzy zaworowe oczywiście zimny silnik, na ssących 0.15-0.25mm na wydechowych 0.25-0.35mm)
9.Kompresja w cylindrach. ( zdrowy silnik powinien mieć 13,23 bar. Dopuszczalna różnica pomiędzy cylindrami jest 0.96 bar. Uważa się, że silnik który ma kompresje poniżej 10.75 bar powinien przejść naprawę. Można sprawdzić prosto czy wina pierścieni czy gniazd zaworowych. jeśli sprawdzasz kompresję i jest licho wlej do cylindra troszkę oleju silnikowego i zobacz czy pomogło. jeśli pomogło to pierścienie padają jak nie to głowica.)
Kompresje trzeba zrobić na rozgrzanym silniku, sprawny akumulator i pamiętać o odłączeniu elektryki przy wtryskach. no i do dzieła...
tyle się dowiedziałem. biorę się za swoje auto,
Mam nadzieję, że kilka moich uwag się przyda. Pozdrawiam
