Page 3 of 6
Re: [is200] prowadzenie
Posted: 9 Jan 2012, o 10:32
by tomekb
na szarpakach luzy nie wychodza przy wielowahaczu jak rozpiolem okazalo sie ze wszytkie wahacze sa do roboty na szarpakach byl luz tylko na jednym wahaczu
Re: [is200] prowadzenie
Posted: 9 Jan 2012, o 11:32
by ccamillo
tomekb wrote:na szarpakach luzy nie wychodza przy wielowahaczu jak rozpiolem okazalo sie ze wszytkie wahacze sa do roboty na szarpakach byl luz tylko na jednym wahaczu
Bez przesady
To przed geometrią powinno się rozebrać całe zawieszenie?

Re: [is200] prowadzenie
Posted: 9 Jan 2012, o 14:38
by dS
tomekb ma rację co do szarpaków, sam jak miałem wyrobione łączniki stabilizatora to autko dziwnie się prowadziło, pojechałem na szarpaki niby wszystko było ok, dopiero jak weszli pod autko i zaczęli machać budą wyszło że są wyrobione
Re: [is200] prowadzenie
Posted: 9 Jan 2012, o 15:04
by ccamillo
Zgadzam się , że szarpaki nie są idealne, ale już cztery osoby się szarpały z zawieszeniem (szarpakiem, łapami i łomem).
Jak jeszcze można inaczej sprawdzić stan zawieszenia nie rozbierając wszystkiego?

Re: [is200] prowadzenie
Posted: 9 Jan 2012, o 17:56
by LinkPL
Znów musisz być optymistą ... Nie można ...

Re: [is200] prowadzenie
Posted: 9 Jan 2012, o 21:01
by ccamillo
LinkPL wrote:Znów musisz być optymistą ... Nie można ...

Hmmmm ... to chyba rozbiorę to jeszcze dzisiaj i sprawdzę

Re: [is200] prowadzenie
Posted: 9 Jan 2012, o 21:48
by carinus
Na podnosniku chyba lepiej będzie sprawdzić czy są jakieś luzy niż na szarpaku.
Re: [is200] prowadzenie
Posted: 10 Jan 2012, o 00:49
by LinkPL
Poczekaj chwile do jakiegoś spotu w Wawie i ktoś da Ci bryke się nią brykniesz i będziesz wiedział. A teraz nakombinujesz się, nakładziesz hajsu co niemiara i może być tak, że poprawy nie uświadczysz żadnej bo jest po prostu wszetko ok ... Będziesz podnosił, kombinował, wymieniał, przemieniał nakładziesz pieniędzy a może całkiem niepotrzebnie. Jak było wszytko ok, zawieszenie trzyma nastawy to nie ma co kombinować za dużo, bo będziesz puszczał parę w gwizdek ...
Mój ma trochę luzy na tulejach pływających z tyłu i żadnego dyskomfortu w jeździe nie uświadczyłem na razie. Wymiana jednej to dość duża kwota, ponieważ trzeba wymienić całą tylną zwrotnicę o kosztach nie wspomnę bo wymiana się mija z celem ...

Re: [is200] prowadzenie
Posted: 10 Jan 2012, o 00:51
by MączeK
Mam dla Ciebie cos, a raczej Kogos kto rozwiaze Twoj problem
http://www.pkt.pl/s/grodzisk_mazowiecki ... styka.html do gosci przyjeżdża cala Polska, naprawde zna sie na rzeczy powie Ci co jest z zawieszeniem nie tak od pierwszej do ostatniej srobki zna sie na Toyotach\ Lexusach pod wzgledem zawieszenia jak malo kto bo to jego ulubiona marka, potrafi tak ustawic zbienzosc, ze nikt po Nnim nie bedzie poprawial, jest wrecz pedantyczny w tym co robi.
Re: [is200] prowadzenie
Posted: 10 Jan 2012, o 08:40
by ccamillo
To dopiero teraz mi piszecie, żebym nie rozbierał?
Ja na deszczu, mrozie, we mgle pod samochodem pól nocy przeleżałem ...
Tylną tuleję pływającą kupiłem na ebay'u za 180zł z przesyłką, jakaś chińska, ale nowa
