Page 3 of 3
Re: [IS 200] redukcja masy.
Posted: 27 Jan 2012, o 16:48
by Narf
IgoR_KilleR wrote:
Myślałem o Civicu 6gen, ale w liftbacku, tam kupujesz wersje z 1,8 176km i jedziesz i jedziesz

1.8 w angliku nie jedzie
IgoR_KilleR wrote:
Ja kupiłem lexusa nie dla bajerów tylko dlatego, żeby mieć japońskiego RWD. Co mi po bajerach jak auto stoi na podwórku bo się nie opłaca jeździć?
bylo brac S14
Ralfx wrote:Po to się kupuje lexusa żeby mieć te bajery, jeśli Ci za ciężki i za dużo pali polecam Civica 6gen w sedanie. Bardzo zacne auto, wstawisz tam swap 1.6 vtec 125KM bedziesz mieć auto 1100kg, z lepszymi osiągami od IS200 i spalaniem 9 litrów w mieście.
9litrow? sporo... moj pali 10l srednio (1.6 vti) a osiagi duuuzo lepsze, a ze to sedan, to jest taki niepozorny. Oczywiscie nie ma co porownywac 160KM w Hondzie do 155KM w Lexie, troche sie boje przesiadki na Lexa, ale to chyba jest nieuniknione...
moze na probe wyrzuc wszystko z bagaznika, jak mozesz to tylna kanape tez, zrob 100km i zobaczysz czy wiecej zaoszczedzisz i czy sie lepiej jezdzi.
Re: [IS 200] redukcja masy.
Posted: 27 Jan 2012, o 18:39
by michalm320
Powiem Ci że pod względem osiągów nie przesiadłbym się z VTi na IS200. W moim przypadku byłaby to najgorsza rzecz jaką bym mógł zrobić. Mój dobry kumpel ma poliftowe EK4 i nie raz tym jeździłem albo byłem wożony. IS200 może nie jest wolny ale do EK4 brakuje mu bardzo dożo
Re: [IS 200] redukcja masy.
Posted: 27 Jan 2012, o 20:13
by ledziu
Co do porównania hondy i lexa
Miałem ostatnio szalony pomysł

i zabrałem lexa gs300 MKII i honde type r model 03 na sprawdzenie, czyli kreska i rolka. Mój kolega od hondy jechał na pewniaka no bo 200 KM i 1200 kg a ja 220 KM i 1630 kg. no i skrzynka aut.
Dostałem po tyłku z rolki i z kreski ale............ja byłem zadowolony a kolega nie bo bidok myślał że odbędzie się to w spektakularny sposób czyli honda zniknie. Niestety nie zrobiła tego miałem ją na oku
W przyszłym miesiącu następna próba MKII V8 i ten sam type R
Nie na temat panowie 
Re: [IS 200] redukcja masy.
Posted: 28 Jan 2012, o 01:59
by IgoR_KilleR
Jako autor tego wątku chciałem tylko powiedzieć, że nie mam nic przeciwko, dowolnemu rozwojowi tego tematu w wolną rozmowę. Zastanawiam się cały czas co dla mnie najlepsze, czyżby LPG to było jedyne wyjście?
Co do S14 niby spoko pomysł, ale jest ich mniej i są droższe w dodatku turbo to dla mnie wada... czekam jednak na więcej tego typu propozycji. Japoński RWD o niskiej masie i silniku do 2.0 bez turbo 4 cylindry najlepiej. W sumie nieważne, czy 2,3,4 czy 5 drzwi, byle co najmniej 4 osoby weszły. No no i coś nie starszego jak 15 lat.
Re: [IS 200] redukcja masy.
Posted: 28 Jan 2012, o 02:36
by legato97
Ty nie masz nic przeciwko, ale forumowicze szukajacy jakiejs tresci nie koniecznie maja ochote przegladac 100 postow nie na temat, jak cos to mozna zalozyc nowy temat, pozdro.