Kurde faktycznie.... mam dzisiaj jakiś mętlik w głowie i mi się pierniczy wszystko Przez Tuszyn często przejeżdżam jak jadę z Tomaszowa na Pabianice (Piątki, Niedziele). Może się któregoś dnia zjedziemy i obadam IS250-tke bo szczerze to nawet nigdy nie miałem przyjemności siedzieć w tym aucie
Z leasingiem problem wycofać już. Natomaist samo auto możesz reklamować, jesli okaże się że jest to jakaś usterka mechaniczna to uda Ci sie jakąś naprawę w ramach rekompensaty.Najgorsze jest to że Ciężko będzie porównać bo mało tych aut jest. Przebieg niewielki podobny jak u mnie w sumie teraz.
Jeśli chodzi o szarpanie skrzyni biegów zwłaszcza przy ruszaniu i niższych biegach jest to całkowicie normalne.
Manualna skrzynia biegów w Is'ie jest z Hiluxa i działa dość topornie, ale to kwestia przyzwyczajenia.
Nie jest to żaden problem, czy też usterka, tylko po prostu trzeba do tego przywyknąć. Ja bynajmniej uważam to za plus, bo ktoś, kto wybiera IS'a w manualu pewnie chce doświadczyć w jakimś stopniu sportowej jazdy, a ta skrzynia baaaardzo dobrze (choć może nie było to przewidziane) imituje surowy charakter sportowego manuala.
W dodatku jeśli były właściciel auta przewiózł Cię tak, że nie odczułeś problemu, znaczy to tylko tyle, że musisz się nauczyć używać tej dość specyficznej skrzyni, a na pewno ją polubisz.
Pomijając fakt, że a/t w IS250 jest genialny, manual chodzi dość przyjemnie, jeśli nauczyć się międzygazu i pozwala wyciągnąć więcej frajdy z jazdy.
Pozdrawiam
Zgadzam się z kolegą Marcinem. W Japońskich autach skrzynie chodzą dość twardo i albo się to lubi albo nie. Zanim kupiłem IS'a to szukałem ost. generacji Toyoty Celica i po pierwszej jeździe próbnej uznałem że ma genialną skrzynię, twardą, szorstką pasującą do sportowego charakteru tego auta. Ta w IS jest dokładnie taka sama. Mam też doświadczenie ze skrzynią w Audi A3 (po 2000r.) która chodzi tak lekko że ma się wrażenie mieszania patykiem w gównie. Lubie jak w aucie chodzi wszystko opornie
Witam mam pytanie odnośnie wymiany sprzęgła czy ktoś regenerował bądź wymieniał dwumase na używaną?czy warto, auto ma już 202 ty.km. zaczyna szarpać na ciepłym zorientowałem się odnośnie ceny kompletnego sprzęgła cena bagatela 5,5k plus wymiana 500 zł jak udało by się na firmę myślę że w 4k bym się zmieścił? Ile jeszcze mogę pojeździć dziękuje za odpowiedź .
Dodam że nie wiem ile będę auto posiadał kupiłem zadbany egzemplarz salon Polska drugi własciciel od nowości serwis Lexus do 190 tys. przy zakupie auta wiedziałem czeka mnie takowa wymiana z racji przebiegu .
Dzwoniłem do lexusa na Puławska po rabacie 4080zł komplet robocizna 1300 zł więc skorzystam z usługi znajomego .Jednak okazuję się ze serwis nie taki drogi 1500 zł taniej niż na stronie internetowej.
wracając do wątku podstawowego .lexus zafundował nam seryjnie w manualu cos co montuje u siebie w serwisie dla klientów w pseudo lub sportowych samochodzikach innych marek a mianowicie quickShifter. Fakt dla miłośników turlania sie to wada natomiast dla kogos kto korzysta z przedzialu 4-6,5 tys obr to zaleta. na samym początku zwracałem na to uwagę bo bylo jeszcze bardziej szorstko niz moim poprzednim pędzidelku innej co prawda marki ale szybko sie przystosowałem i teraz nie zwracam na to uwagi. Uważam ze nie ma samochodu bez wad . wszystko zalezy czego oczekujemy. moj is 250 tez ma wady seryjne typowe dla toyoty które mi przeszkadzają ale i zalety które tłumią to co przeszkadza