Page 3 of 5

Re: IS 200 kupno za ok 20tys

Posted: 14 May 2012, o 19:31
by migcool
Ktoś jeszcze coś doda, co pozwoli mi na przekonanie się do IS-a? :wink:

Re: IS 200 kupno za ok 20tys

Posted: 14 May 2012, o 19:58
by carinus
migcool wrote:Ktoś jeszcze coś doda, co pozwoli mi na przekonanie się do IS-a? :wink:
Musisz sie sam do tego przekonać.Nikt na siłe nie zmusi Ciebie do zakupu,ale miałeś dosyć sporo informacji o zaletach i wadach tego modelu.Połączenie nietuzinkowości z brakiem większych problemów powinno być wystarczającą zachetą do kupna.

Re: IS 200 kupno za ok 20tys

Posted: 14 May 2012, o 21:54
by czaqu
Musisz sie sam do tego przekonać.Nikt na siłe nie zmusi Ciebie do zakupu,ale miałeś dosyć sporo informacji o zaletach i wadach tego modelu.Połączenie nietuzinkowości z brakiem większych problemów powinno być wystarczającą zachetą do kupna.[/quote]

Dokładnie... te auto albo się pokocha albo... nic na siłę....wady występują jak w każdym.....

Dwie strategiczne bolączki Polaków :
1) Ruda
2) Awaria silnika

w :LEXUS: masz rozwiązanie na bardzo wysokim pułapie... ładujesz bardzo dobry LPG ....pilnujesz płynów i filtrów...


I chyba też ważny argument:

IS-y powoli i to bardzo tracą na wartości ????

Re: IS 200 kupno za ok 20tys

Posted: 14 May 2012, o 23:25
by LinkPL
Jak by nie było to powoli będą samochody na wymarciu ponieważ mają już kilka lat. Za 2 lata wszystkie będą miały powyżej 10 lat, więc to raczej już stare samochody, ale z drugiej strony to ich wielki plus, ponieważ nie dopadła ich jeszcze mania elektroników i ekonomów stojących nad inżynierami ...

Blachy raczej są ok, jeśli chodzi o zawias, to zależy jak będziesz jeździł, bo możesz nawet włożyć i nowe wszystko a jak śmigasz szybko po dziurach to nic nie przetrwa, chyba że będzie z jednego kawałka ulane.

I pamiętaj zielone się nie psują ...

Pozdrawiam
Link

Re: IS 200 kupno za ok 20tys

Posted: 15 May 2012, o 11:29
by Marchol
LinkPL wrote:

I pamiętaj zielone się nie psują ...

Pozdrawiam
Link
A Czerwone są szybsze :biggrin2:

Re: IS 200 kupno za ok 20tys

Posted: 15 May 2012, o 13:25
by czaqu
Marchol wrote:
LinkPL wrote:

I pamiętaj zielone się nie psują ...

Pozdrawiam
Link
A Czerwone są szybsze :biggrin2:
A na Czarnych nie widać brudu.... :ok2: Haha...

Re: IS 200 kupno za ok 20tys

Posted: 15 May 2012, o 20:34
by Travis
jak by autor był zainteresowany to ja zastanawiam się nad sprzedażą mojego ;) tylko że 23 tys zł. Rok co prawda 99' ale na pełnym wypasie ze szperą i przelotem GReedy czyli tak jak fabryka powinna wypuszczać :dance3: ;) link do auta na forum masz w moim podpisie :P
PS mam na oku LS400 z 95r :puchar:

Re: IS 200 kupno za ok 20tys

Posted: 17 May 2012, o 15:35
by migcool
Travis aktualnie nie mam gotówki wystarczającej na zakup, stad też plany na czerwiec/lipiec, ale cena 23tys to i tak będzie dla mnie za dużo( po moich kalkulacjach). Masz tam film, pokazujesz przed i po wymianie wydechu i nie wiem czy ja jestem inny czy co ale bardziej podoba mi się seria, po zmianach to trochę zalatuje wiejskim tuningiem, chyba że to wina nagrania :wink:

Re: IS 200 kupno za ok 20tys

Posted: 23 May 2012, o 15:38
by mikrus
Ja pozwolę sobie podpiąć się pod temat kolegi. Otóż mam pytanie. Sam stoję przez zakupem IS200. Chodzi o to, że po zakupie teoretycznie powinno się wymienić oleje, rozrządy itd. Początkowo auto będę raczej eksploatował w mieście i raczej ze spokojną nogą stąd moje pytanie czy wymiana rozrządu i olejów z filtrami to muss? czy raczej mogę przejechać sobie na "starych" podzespołach miesiąc czasu? Wcześniej miałem Vectrę B 2.0DTi i tam był łańcuch rozrządu więc nie musiałem się w to bawić. Chociaż wiem, że nie ma co porównywać tych dwóch aut...

Re: IS 200 kupno za ok 20tys

Posted: 23 May 2012, o 17:18
by Travis
mikrus wrote:Ja pozwolę sobie podpiąć się pod temat kolegi. Otóż mam pytanie. Sam stoję przez zakupem IS200. Chodzi o to, że po zakupie teoretycznie powinno się wymienić oleje, rozrządy itd. Początkowo auto będę raczej eksploatował w mieście i raczej ze spokojną nogą stąd moje pytanie czy wymiana rozrządu i olejów z filtrami to muss? czy raczej mogę przejechać sobie na "starych" podzespołach miesiąc czasu? Wcześniej miałem Vectrę B 2.0DTi i tam był łańcuch rozrządu więc nie musiałem się w to bawić. Chociaż wiem, że nie ma co porównywać tych dwóch aut...
Najlepiej jest sprawdzić w jakim stanie jest rozrząd. Jeżeli paski są wytarte a to się nagminnie zdarza w sprzedawanych lexach na polskim "alleszrocie" to nie ma co ryzykować tylko lepiej wymienić. Nie jest to duży wydatek bo z rzedu 500-700zł. Mój przy przebiegu 160tyś miał pasek do połowy wytarty i same wióry które po nim zostały także auto trzeba było uziemić żeby nie zakończyło się to tragedią dla silnika.
migcool wrote:Travis aktualnie nie mam gotówki wystarczającej na zakup, stad też plany na czerwiec/lipiec, ale cena 23tys to i tak będzie dla mnie za dużo( po moich kalkulacjach). Masz tam film, pokazujesz przed i po wymianie wydechu i nie wiem czy ja jestem inny czy co ale bardziej podoba mi się seria, po zmianach to trochę zalatuje wiejskim tuningiem, chyba że to wina nagrania :wink:
Spoko rozumiem tylko z tym wieś tuningiem to trochę przesadziłeś bo nie jest to Calibra z tłumikiem za 3 stówki tylko lexus z GReedy Evo 2 który nowy kosztuje ponad dwa kloce i trzeba go ze stanów ściągać bo u nas nie idzie dostać. ;) Niestety film nie oddaje prawdziwych wrażeń słuchowych które według mnie i wielu osób które słyszały są zabójcze. IS200 to usportowiony sedan który w serii mało ma walorów "sportowych". Owszem rzędowa 6'tka przyjemnie chodzi ale w serii brzmi trochę jak odkurzacz na wysokich obrotach :biggrin2: no i generalnie wolę słyszeć pomruk wydeszku niż gwizd uszczelek co jest wielkim minusem tego lexusa :/
Pozdrawiam