Page 3 of 4

Re: Lexus VS Altezza

Posted: 9 Mar 2013, o 18:36
by Damian87
przejrzałem w necie info na temat tego silnika.. to jest coś jak silniki Hondy, dla przykładu B16a2 1.6 miał 160KM czy H22A7 2.2 212KM
Tylko czemu w Toyocie ie mogli już zostawić R6 :P

Czyli taka typowa Toyota Altezza jest właśnie z tym silnikiem 3sge beams tak?

Re: Lexus VS Altezza

Posted: 9 Mar 2013, o 20:45
by Travis
Rs200 miały 3s-ge silnik a AS200 miały ten sam silnik co mamy my czyli 1G-FE. Mogli sobie darować tą rzędową 4 od yamahy. Skoro Toyota pakowała do większości swoich modeli na rodzimy rynek 1JZ-GTE to mogli tak zrobić z Altezzą. Wtedy wpadłby już 1JZ-GTE z VVTI i na single turbo tak jak w przypadku Chaser, Cresta, Mark II Tourer V, Crown. Wtedy miałoby to ręce i nogi.
Wychodziły też jeszcze wersje sportcross pod nazwą GITA lub AS300 i miały silnik 2JZ-GE oraz napęd na na tył lub na 4 koła. Szkoda że nie zrobili tak samo na Europę :(

Re: Lexus VS Altezza

Posted: 10 Mar 2013, o 13:23
by Damian87
Lexus jest w sumie luksusową wersją Toyoty, ale w tym przypadku to chyba każdy chciałby mieć na kierownicy Altezza a nie :LEXUS: :biggrin2:

Re: Lexus VS Altezza

Posted: 10 Mar 2013, o 13:42
by Marchol
Altezza Gita 2jz gte 4wd :)
gościu ma jeszcze parę fajnych filmików jak na 1/4 mili się ściga warto zobaczyć

Re: Lexus VS Altezza

Posted: 10 Mar 2013, o 13:48
by ledziu
Damian87 wrote:Lexus jest w sumie luksusową wersją Toyoty, ale w tym przypadku to chyba każdy chciałby mieć na kierownicy Altezza a nie :LEXUS: :biggrin2:
Pod jakim względem chciałby?
Głowna zaleta altezzy to nazwa mało pospolita :biggrin2:

Re: Lexus VS Altezza

Posted: 10 Mar 2013, o 13:51
by Travis
Damian87 wrote:Lexus jest w sumie luksusową wersją Toyoty, ale w tym przypadku to chyba każdy chciałby mieć na kierownicy Altezza a nie :LEXUS: :biggrin2:

A ja mam hi hi hi
muszę tylko jeszcze z zegarów wywalić napis lexus, z maskownic głośników i auto będzie całkowicie przebrandowane :biggrin2:

Re: Lexus VS Altezza

Posted: 10 Mar 2013, o 14:00
by Damian87
ledziu wrote:
Damian87 wrote:Lexus jest w sumie luksusową wersją Toyoty, ale w tym przypadku to chyba każdy chciałby mieć na kierownicy Altezza a nie :LEXUS: :biggrin2:
Pod jakim względem chciałby?
Głowna zaleta altezzy to nazwa mało pospolita :biggrin2:
to jedna zaleta prawda :biggrin2: druga to taka że nawet najsłabszy silnik altezzy jest mocniejszy od Lexusa IS200, o 5 koni bo 5 ale zawsze :) a przeważnie miały 50KM więcej :)

Re: Lexus VS Altezza

Posted: 10 Mar 2013, o 14:10
by Travis
Damian87 wrote:
ledziu wrote:
Damian87 wrote:Lexus jest w sumie luksusową wersją Toyoty, ale w tym przypadku to chyba każdy chciałby mieć na kierownicy Altezza a nie :LEXUS: :biggrin2:
Pod jakim względem chciałby?
Głowna zaleta altezzy to nazwa mało pospolita :biggrin2:
to jedna zaleta prawda :biggrin2: druga to taka że nawet najsłabszy silnik altezzy jest mocniejszy od Lexusa IS200, o 5 koni bo 5 ale zawsze :) a przeważnie miały 50KM więcej :)

Nie chciałbym akurat Altezzy RS200 z Beams yamahy. To jest szlifierka nie silnik :P

Re: Lexus VS Altezza

Posted: 10 Mar 2013, o 14:28
by ledziu
Damian87 wrote:
to jedna zaleta prawda :biggrin2: druga to taka że nawet najsłabszy silnik altezzy jest mocniejszy od Lexusa IS200, o 5 koni bo 5 ale zawsze :) a przeważnie miały 50KM więcej :)
Może i masz racje 3sge VS 1g ale jedna jest zasada kg+brak Nm+obroty kiepski pomysł :mda:

Re: Lexus VS Altezza

Posted: 10 Mar 2013, o 14:48
by Damian87
ledziu wrote:
Damian87 wrote:
to jedna zaleta prawda :biggrin2: druga to taka że nawet najsłabszy silnik altezzy jest mocniejszy od Lexusa IS200, o 5 koni bo 5 ale zawsze :) a przeważnie miały 50KM więcej :)
Może i masz racje 3sge VS 1g ale jedna jest zasada kg+brak Nm+obroty kiepski pomysł :mda:
to fakt, różnica w momencie to coś ok 20NM ale przy takiej różnicy w koniach to nie wierzę że nie ma efektu :) ale oczywiscie wielki minus za te 4 cylindry